Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-27
Biała Podlaska: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, komputerowego, nagłaśniającego oraz oprogramowania komputerowego do projektu: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 218536 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3436606, faks 83 3436606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, komputerowego, nagłaśniającego oraz oprogramowania komputerowego do projektu: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, komputerowego, nagłaśniającego oraz oprogramowania komputerowego obejmująca następujące części: Część 1 - dostawa telewizora - sztuk 1; Część 2 - dostawa odtwarzacza CD/DVD - sztuk 1; Część 3 - dostawa magnetofonu z odtwarzaczem CD - sztuk 2; Część 4 - dostawa modułów interaktywnych do tablic suchościernych - sztuk 3; Część 5 - dostawa rzutników multimedialnych - sztuk 5; Część 6 - dostawa uchwytu mocującego rzutnik do sufitu - sztuk 2; Część 7 - dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop A) - sztuk 3; Część 8 - dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop B) - sztuk 1; Część 9 - dostawa komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym - sztuk 2; Część 10 - dostawa tablic interaktywnych - sztuk 2; Część 11 - dostawa systemu nagłośniającego kompatybilnego z komputerem i modułem interaktywnym - 2 zestawy; Część 12 - dostawa drukarki laserowej - sztuk 1, Część 13 - dostawa oprogramowania komputerowego - pakiet biurowy edukacyjny - sztuk 6; Część 14 - dostawa programu komputerowego graficznego - sztuk15; Część 15 - dostawa programu komputerowego do tworzenia stron www - sztuk15; Część 16 - dostawa programu komputerowego do obróbki graficznej- sztuk15; Część 17 - dostawa programu komputerowego do tworzenia witryn internetowych - sztuk 15; Część 18 - dostawa programu typu AUTODESK DESIGN - 10 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 32.34.24.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust.11. 2. SIWZ. 2) Pozostałe dokumenty o których mowa w SIWZ są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3)Poza dokumentami wymienionymi w ust. 11.4 pkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza celem ustalenia:-Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców,-Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).4)Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych nr 1, im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska w sekretariacie szkoły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr 1, im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska w sekretariacie szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu pt.:Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa telewizora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telewizora - sztuka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odtwarzacza CD/DVD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odtwarzacza CD/DVD-sztuka 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa magnetofonu z odtwarzaczem CD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa magnetofonu z odtwarzaczem CD - sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa modułów interaktywnych do tablic suchościernych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa modułów interaktywnych do tablic suchościernych - sztuk 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rzutników multimedialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rzutników multimedialnych-sztuk 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa uchwytu mocującego rzutnik do sufitu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa uchwytu mocującego rzutnik do sufitu - sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop A).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop A) - sztuk 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop B).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego z systemem operacyjnym (laptop B) - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym - sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa tablic interaktywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic interaktywnych-sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.22.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa systemu nagłośniającego kompatybilnego z komputerem i modułem interaktywnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu nagłośniającego kompatybilnego z komputerem i modułem interaktywnym- 2 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki laserowej - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego - pakiet biurowy edukacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania komputerowego - pakiet biurowy edukacyjny - sztuk 6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa programu komputerowego graficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowego graficznego - sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa programu komputerowego do tworzenia stron www.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowego do tworzenia stron www - sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa programu komputerowego do obróbki graficznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowego do obróbki graficznej- sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa programu komputerowego do tworzenia witryn internetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowego do tworzenia witryn internetowych - sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa programu typu AUTODESK DESIGN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu typu AUTODESK DESIGN - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- Dostawa materiałów zużywalnych do Vapotherm Precision Flow oraz filtrów powietrza do inkubatorów ATOM, wyrobów j.uż. do respiratorów, układów oddechowych (...), w podziale na 27 części
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów"(2).
- Wykonanie remontu boisk z nawierzchnią sztuczną, stanowiących zaplecze rozgrzewkowe stadionu lekkoatletycznego przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- "DOSTOSOWANIE I PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W BIAŁEJ PODLASKIE"
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.