eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa sprzętu medycznego dla USK5 w Łodzi z podziałem na 9 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa sprzętu medycznego dla USK5 w Łodzi z podziałem na 9 pakietów Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, do kontaktów: Jarosław Szymański, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096, e-mail: usk5_zampubl@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.usk5.umed.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego dla USK5 w Łodzi z podziałem na 9 pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego, Magazyn Medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi z podziałem na 9 pakietów (Pakiet 1 - Linia próbkująca; Pakiet 2 - Zestawy do biopsji; Pakiet 3 - Stenty; Pakiet 4 - Szew chirurgiczny; Pakiet 5 - Stapler liniowy; Pakiet 6 - Sonda do pH metru; Pakiet 7 - Pojemniki na próbki chirurgiczne; Pakiet 8 - Wymazówka z podłożem transportowym; Pakiet 9 - Rękawiczki jednorazowe) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualne dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896). Z przedłożonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia - 13.539E 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 26.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia; 4. wobec których nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pok. 227.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Linia próbkująca. 1) Krótki opis: Linia próbkująca CO2 - 2m do monitora S/5 DATEX - OHMEDA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Linia próbkująca CO2 - 2m do monitora S/5 DATEX - OHMEDA - 300 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - Zestawy do biopsji. 1) Krótki opis: Zestaw do biopsji cienkoigłowej pod kontrolą USG. Rozmiar śr. mm. 0,8 dł 100 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.16.20. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw do biopsji cienkoigłowej pod kontrolą USG. Rozmiar śr. mm. 0,8 dł 100 mm - 20 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 - Stenty. 1) Krótki opis: poz. 1 - Stent przełykowy, samorozprężalny nitinilowy wykrawany z walca - nie ulegający skracaniu. Atraumatyczne końce stentu. Kształt stentu uniemożliwiający jego migrację. Proksymalne i dystalne markery widoczne w skopii. Gotowy do natychmiastowego użycia. System aplikacji 22F długi 75 cm. Rozmiary dostępne - 8, 12, 15, 10. Powlekany poliestrem. Odkryte końce zapewniające dodatkowo fiksację. poz. 2 - Stent do dróg żółciowych, samorozprężalny nitynolowy, dostosowywujący się do anatomicznych ułożeń dróg, nie ulegający skracaniu - wykrawany laserowo z walca. Nie załamujący się, maksymalnie giętki. Na obu końcach znaczniki. Boczny kanał do płukania. Minimalny kanał roboczy 2.8 mm. Rozmiary dostępne - 6, 8, 10 mm dł. 4, 6, 8, na prowadniku 0.035. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poz. 1 - Stent przełykowy, samorozprężalny nitinilowy wykrawany z walca - nie ulegający skracaniu. Atraumatyczne końce stentu. Kształt stentu uniemożliwiający jego migrację. Proksymalne i dystalne markery widoczne w skopii. Gotowy do natychmiastowego użycia. System aplikacji 22F długi 75 cm. Rozmiary dostępne - 8, 12, 15, 10. Powlekany poliestrem. Odkryte końce zapewniające dodatkowo fiksację - 3 szt; poz. 2 - Stent do dróg żółciowych, samorozprężalny nitynolowy, dostosowywujący się do anatomicznych ułożeń dróg, nie ulegający skracaniu - wykrawany laserowo z walca. Nie załamujący się, maksymalnie giętki. Na obu końcach znaczniki. Boczny kanał do płukania. Minimalny kanał roboczy 2.8 mm. Rozmiary dostępne - 6, 8, 10 mm dł. 4, 6, 8, na prowadniku 0.035 - 6 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 - Szew chirurgiczny. 1) Krótki opis: Szew chirurgiczny 3/0 syntetyczny, monofilament wchłanialny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: Szew chirurgiczny 3/0 syntetyczny, monofilament wchłanialny - 40 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 - Stapler liniowy. 1) Krótki opis: Stapler liniowy z nożem o dł. 75-80mm do tkanki zwykłej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Stapler liniowy z nożem o dł. 75-80mm do tkanki zwykłej - 12 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 - Sonda do pH metru. 1) Krótki opis: Sonda do pH metru, jednokanałowa O 2,1 mm. Sonda kompatybilna z posiadanym sprzętem medycznym firmy Medtronic Functionale Diagnostics A/S. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sonda do pH metru, jednokanałowa O 2,1 mm. Sonda kompatybilna z posiadanym sprzętem medycznym firmy Medtronic Functionale Diagnostics A/S - 10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet 7 - Pojemniki na próbki chirurgiczne. 1) Krótki opis: poz. 1 - Pojemnik PP na próbki chirurgiczne, zakręcany, szeroki otwór, pojemność 15 ml poz. 2 - Pojemnik PP na próbki chirurgiczne, zakręcany, szeroki otwór, pojemność 100 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poz. 1 - Pojemnik PP na próbki chirurgiczne, zakręcany, szeroki otwór, pojemność 15 ml - 1000 szt poz. 2 - Pojemnik PP na próbki chirurgiczne, zakręcany, szeroki otwór, pojemność 100 ml - 400 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet 8 - Wymazówka z podłożem transportowym. 1) Krótki opis: Wymazówka z podłożem transportowym, sterylna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wymazówka z podłożem transportowym, sterylna - 600 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 - Rękawiczki jednorazowe. 1) Krótki opis: Rękawiczki jednorazowe nie przepuszczające materiału biologicznego, nie zachodzące w reakcję z formaliną typu DERMATIL, rozmiar S-M. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Rękawiczki jednorazowe nie przepuszczające materiału biologicznego, nie zachodzące w reakcję z formaliną typu DERMATIL, rozmiar S-M - 800 szt (8op/ 100szt). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 26.05.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.