eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości wraz z przygotowaniem wniosku do Wojewody Małopolskiego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Zakopane: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości wraz z przygotowaniem wniosku do Wojewody Małopolskiego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
Numer ogłoszenia: 218588 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości wraz z przygotowaniem wniosku do Wojewody Małopolskiego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne i kartograficzne polegające na wykonaniu regulacji stanu prawnego nieruchomości wraz z przygotowaniem wniosku do Wojewody Małopolskiego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z dnia 29 października 1998 roku Nr 133, poz. 872 ze zm.), do postępowań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa z podziałem na 2 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony poniżej oraz w punkcie 3.2. przedmotowej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, 2) składanych przez Wykonawców do oferty przetargowej uprawnień geodezyjnych z zakresu I i II prawa geodezyjnego odpowiadających wymogom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych, tj. uprawnień geodezyjnych z zakresu I i II prawa geodezyjnego, potwierdzające posiadanie, wymaganych przepisami prawa, przez Wykonawcę uprawnień zawodowych pozwalających świadczyć usługi będąc przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet- Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonej w Sierockiem, celem ustalenia zajętości pod drogę powiatową Nr K 1653 Szaflary - Ząb obejmująca: 1) Wykonanie podziału działek oznaczonych jako działki ewidencyjne Nr 5314/1, 5314/2, 5254/1, 5255, 5149/2, 5149/3, 5148, 5146, 5147/3, 5147/4, 5091, 5090, 5089, 5053/13, 5053/12, 5314/1, 5314/2, 5000/7, 5000/10, 4919, 4870/3, 4870/2, 4869/2, 4869/1, 4785, 4784, 4739, 4738/2, 4738/1 i 4709/1 obręb Sierockie, 2) Wniosek do Wojewody Małopolskiego o regulację stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z dnia 29 października 1998 roku Nr 133, poz. 872 ze zm.) wraz z niezbędnymi załącznikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego niżej wymienionych nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne obejmujące: 1) Wykonanie podziału działek oznaczonych jako działki ewidencyjne Nr 15279/10, 8109/13 i 8072/3 położonych w Zębie, celem ustalenia zajętości pod drogę powiatową Nr P 1651 K Poronin - Czarny Dunajec, 2) Wykonanie podziału działek oznaczonych jako działki ewidencyjne Nr 8070 i 7988/1 położonych w Zębie, celem ustalenia zajętości pod drogę powiatową Nr P 1651 K Poronin - Czarny Dunajec, 3) Wykonanie podziału działek oznaczonych jako działki ewidencyjne Nr 1320/4 i 1318/1 położonych w Suchem, celem ustalenia zajętości pod drogę powiatową Nr P 1651 K Poronin - Czarny Dunajec, 4) Wykonanie podziału działki oznaczonej jako działka ewidencyjna Nr 2258/1 położonej w Suchem, celem ustalenia zajętości pod drogę powiatową Nr P 1651 K Poronin - Czarny Dunajec.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.