Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Złocieniec: Dostawa materiałów eksploatacyjno-obsługowych oraz części zamiennych do pojazdów mechanicznych. Znak postępowania : ZP/PN-D/12/2007
Numer ogłoszenia: 218589 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12dz.mil.pl/2bz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjno-obsługowych oraz części zamiennych do pojazdów mechanicznych. Znak postępowania : ZP/PN-D/12/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjno-obsługowych oraz części zamiennych do pojazdów mechanicznych na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane części i materiały były fabrycznie nowe - nie regenerowane i oryginalnie zapakowane, tzn. ich opakowania nie mogą nosić śladów otwierania i używania oraz aby odpowiadały wszystkim cechom i warunkom technicznym określonym przez producentów pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych; b) Zamawiający wymaga, aby ogumienie do pojazdów mechanicznych było fabrycznie nowe - rok produkcji 2007; c) na części zamienne do pojazdów mechanicznych Wykonawca udzieli gwarancji przewidzianej przez ich producenta; d) na części zamienne do pojazdów mechanicznych, dla których producent nie określił terminu gwarancji, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego, przekazując Zamawiającemu stosowny dokument gwarancyjny; e) koszty transportu ponosi Wykonawca; f) Wykonawca zapewni sukcesywne dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach od 8.00 do 14.30- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) wg zamówień Zamawiającego; g) rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy; h) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem; i) Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia zamówienia; j) ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy; k) należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 28.70.00.00 - Zaczepy, łańcuchy i sprężyny Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.00.00 - Zaczepy Oryginalny kod CPV: 29.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy Oryginalny kod CPV: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2. Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Druk - FORMULARZ OFERTOWY B). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY C). Załącznik Nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) D) Załącznik Nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp E). Załącznik Nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania F). Załącznik Nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o wyrażeniu zgody na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym przez Służby Dyżurne Zamawiającego w trakcie wykonywania przez Wykonawcę dostaw będących przedmiotem zamówienia oraz zobowiązaniu się do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 4a. 5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 1, 2C, 2E; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 2A, 2B, 2D, 2F. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12dz.mil.pl/2bz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesłany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696 budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00-15.00 w dni robocze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (kancelaria Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Dostawa konsoli oświetleniowej wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy systemu sterowania oświetleniem.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Oksa
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.