eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W MIEŚCIE GRAJEWO W OKRESIE OD 1.11.2008 r. DO 30.04.2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Grajewo: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W MIEŚCIE GRAJEWO W OKRESIE OD 1.11.2008 r. DO 30.04.2010 r.
Numer ogłoszenia: 218616 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, fax. 086 2723238.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W MIEŚCIE GRAJEWO W OKRESIE OD 1.11.2008 r. DO 30.04.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie we właściwym stanie dróg, jezdni ulic i chodników w mieście Grajewo w okresach od 1 listopada 2008 r. do 30 kwietnia 2009 r. oraz od 1 listopada 2009 r. do 30 kwietnia 2010 r. W zakres zamówienia wchodzi : a - odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi na drogach, jezdniach ulic i chodnikach, na bieżąco poprzez posypywanie mieszanką przeciwgołoledziową, b - wywóz nieczystości z koszy ulicznych - sukcesywnie,w miarę napełniania, przez cały okres wykonywania zamówienia, c - dokonywanie przeglądów stanu czystości, warunków bezpieczeństwa i przejezdności ulic i chodników oraz niezwłoczne usuwanie istniejących nieprawidłowości i zagrożeń, d - wywóz śniegu z odśnieżonych ulic miejskich, e - wywóz śniegu oraz nieczystości zgromadzonych na drogach, parkingach i przy krawędzi chodników dróg miejskich, f - oczyszczanie z piasku jezdni ulic i chodników - po sezonie zimowym w terminie do końca kwietnia 2009 r. i 2010 r. g - zamiatanie mechaniczne jezdni ulic w sytuacji gdy warunki pogodowe są sprzyjające (brak opadów śniegu, odwilż), a jezdnie są zanieczyszczone, h - utrzymywanie gotowości do wykonywania prac związanych z utrzymaniem właściwego stanu dróg i ulic w mieście - w ramach utrzymywanej gotowości Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac określonych w pkt. b, c, tj. dokonywania przeglądów stanu dróg, ulic i usuwania stwierdzonych nieprawidłowości oraz do wywozu nieczystości z koszów ulicznych. Ustala się następującą kolejność odśnieżania ulic i dróg miejskich o nawierzchni nieutwardzonej : I - sza kolejność odśnieżania i zwalczania gołoledzi : ulice : Braci Świackich, Cmentarna, Dworna wraz z parkingiem, Grunwaldzka, Kilińskiego, Kolejowa, Konstytucji 3 Maja, Krasickiego, Koszarowa - wraz z dojazdami, Mickiewicza wraz z parkingami, Nowickiego, Pl. Niepodległości, Os. Południe do bl. 62 - 67, Popiełuszki, 9 Pułku Strzelców Konnych, Robotnicza, Strażacka, Szkolna,Szpitalna, Targowa, Traugutta, parking przy Pl. Niepodległości z wjazdem przy kościele - łącznie 14 200 m. Prace związane z utrzymaniem przejezdności ulic winne być zakończone do godz. 7.00, a w ciągu dnia w okresie 3 godz. po ustaniu opadów. II - ga kolejność odśnieżania i zwalczania gołoledzi : ulice : Bema, Buczka, Dąbrowskiej, Dolna, Ekologiczna, Grota Roweckiego, Grzybowa, Górna, Komunalna, M. Konopnickiej, Ks. Pęzy, Leśna, Lipowa, 11-go Listopada, Nowo Osiedle (od klubu Seniora oraz przy bl. 28 - 30), Partyzantów, Pocztowa, Przekopka, Pułaskiego, Rzemieślnicza, Sienkiewicza, Słoneczna, Sportowa, 23 - go Stycznia, Wesoła, Wiejska, Wierzbowa, Wiktorowo, Wilczewo, Wspólna, Wyspiańskiego, Wyzwolenia, Zielona - łącznie 16 061 m. Prace związane z utrzymaniem przejezdności ulic winne być zakończone w ciągu 8 godzin po ustaniu opadów. III - cia kolejność odśnieżania i zwalczania gołoledzi: Pozostałe ulice i dojazdy miejskie, w tym : Akacjowa, Architektów, Baczyńskiego, Baśniowa, Boczna, Brzozowa, Budowlana, Cicha, Chabrowa, Cudro, Dąbrowskiego wraz parkingiem, Działkowa, Elektryczna, Geodetów, Jaśminowa, Jodłowa, Kasztanowa, Kochanowskiego, Kolektorowa, W.Konopki, M. Konopnickiej łącznie z dojazdami do wsi Uścianki od drogi krajowej 61 i od ul. Konopskiej, Konopska (dojazdy), Krótka, Krzywa, Kościelna, Konwaliowa, Kościuszki, Kwiatowa, Lawendowa, Legionistów, Liryczna, Łąkowa, Magazynowa, Malinowa, Miodowa, Miła, Norwida, Orzeszkowej, Owocowa, Parkowa, Piaskowa, Perlitza, Polna, Poziomkowa, Przygodowa, Reymonta, Rolna, Różana, Sadowa, H. Sawickiej, Skośna, Słowackiego, Spółdzielcza, Sosnowa, Spokojna, Stefczyka, Świerkowa, Topolowa, Ułańska, Wąska, Żeromskiego, dojazdy przy klubie Hades - łącznie 22 000 m; parking przy ul. Ełckiej (na os. Centrum) - 1143 m? dojazdy do garaży zlokalizowanych na działkach miejskich : przy ul. Strażackiej 17, ul. Ekologicznej (przed oczyszczalnią ścieków i za blokiem os. Południe 67), ul. Targowej - ok. 5.000 m2 ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW Zakres robót obejmuje odśnieżanie i posypywanie piaskiem, we wszystkie dni tygodnia chodników w ulicach : Kopernika, Wojska Polskiego, Ełckiej, Piłsudskiego, Pl. Niepodległości, Traugutta, Nowickiego, Mickiewicza, Strażackiej, Popiełuszki, Konstytucji 3 Maja, Szkolnej, Kolejowej, Dwornej (od ul. Kopernika do targowicy), Krasickiego (na wys. przedszkola i przychodni), schodów i alejki głównej w Parku Central, schodów i kładka nad torami kolejowymi - łącznie ok. 42.000 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wpłacenia wadium na następujących zasadach : Wadium - może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. Ustala się wysokość wadium na kwotę 10 000 zł /słownie : dziesięć tysięcy złotych/ Zamawiający zwraca wadium oferentowi gdy : - zakończył się okres związania ofertą, - zawarto umowę, - Zamawiający unieważnił przetarg, - firma wycofała swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, - jego oferta została uznana za nieważną, a wykonawca nie skorzystał z prawa do wniesienia protestu. Przelew gotówkowy za wadium należy wpłacić na konto : 67 1020 1332 0000 1002 0037 7192 PKO BP S.A. O/ Grajewo Zwycięzca przetargu traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy : - odmawia podpisania umowy na warunkach jakie wcześniej określił w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta, - przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2005 - 2007), zgodnie z wymogami obowiązującego prawa: co najmniej 3 zamówienia o podobnym rodzaju robót i podobnej wartości jak przedmiotowe zamówienie lub co najmniej jedno zamówienie wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 3 lat. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy /wg załącznika nr 1/, 2/ Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 3/ Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8/ Wykaz zawierający liczbę osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i funkcji, jaką będą pełnili w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia - wykaz winien zawierać co najmniej 20 osób. 9/ Informację o miejscu magazynowania mieszanki piaskowo-solnej, stacjonowania sprzętu i środków transportu przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogiem, iż urządzona baza sprzętu powinna znajdować się na terenie miasta Grajewo zapewniając szybkość reakcji w ciągu 0,5 godziny od zmiany warunków atmosferycznych (opady śniegu, oblodzenie). 10/ Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, a który jest niezbędny i przystosowany do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (zał. nr 2b). Wykonawca winien dysponować równocześnie: - min. 3 pojazdami z pługami do odśnieżania chodników (tylko sprzęt lekki), - min. 3 pojazdami z pługami do odśnieżania dróg i jezdni ulic, - min. 3 rozsiewaczami mieszanki piaskowo - solnej, - min. 2 jednostkami sprzętu ciężkiego z pługami (spycharki), - min. 1 jednostką sprzętu załadunkowego (ładowarka), - min. 1 jednostką wywozową (samochód samowyładowczy), - min. 1 pojazdem - zamiatarką do mechanicznego zamiatania jezdni ulic. 11/ Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień podobnych do niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość oraz okres realizacji i nazwę zamawiającego- zgodnie z załącznikiem 2c. Wykaz powinien zawierać minimum 3 przedsięwzięcia o podobnym do niniejszego zamówienia rodzaju robót i wartości lub jedno wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 3 lat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 12/ Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie (pkt. 11), zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . 13/ Informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową Wykonawcy oraz gotowość banku do udzielenia kredytu w wysokości pozwalającej na realizację zamówienia - na wartość 100.000 zł. - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące od daty wyznaczonej na składnie ofert. 14/ Części sprawozdań finansowych albo, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdań, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 16/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 17/ Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 18/ Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/. 19/ Jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest podać jego pełną nazwę wraz z siedzibą oraz określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym. 20/ Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/. Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /Dz. U. z 1993 r. art. 47 poz. 211 z późn. zm./. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um- grajewo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo 19 - 200 Grajewo ul. Strażacka 6A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, pok. Nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.