eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówRealizacja praktyki turystyczno - gastronomicznej dla uczestników projektuPodkarpacie stawia na zawodowców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Lubaczów: Realizacja praktyki turystyczno - gastronomicznej dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 218642 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175528 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubaczowski, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja praktyki turystyczno - gastronomicznej dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja praktyki turystyczno - gastronomicznej dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach. 2. Uczestnikami praktyki będzie grupa 30 uczniów Technikum Zespołu Szkół w Oleszycach - Kierunek Technik obsługi turystycznej oraz Technik żywienia i usług gastronomicznych. Zamawiający zastrzega, że maksymalna liczba osób uzależniona będzie od ilości zrekrutowanych beneficjentów ostatecznych. 3. Czas trwania praktyki - 5 dni. 4. Wykonawca ma obowiązek: a) wydania zaświadczeń o ukończeniu zajęć praktycznych zawierającego tematykę zajęć wraz z podaniem liczby godzin, oznaczonych odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u. Zaświadczenia powinny być wydane na papierze przeznaczonym do wydruku zaświadczeń. b) przeprowadzenia 2 ankiet wraz z końcową ewaluacją wśród uczestników praktyk oraz prowadzenia dziennika zajęć. c) zapewnienia całodziennego cateringu (śniadanie, obiad, kolacja) od obiadokolacji w pierwszym dniu dla wszystkich uczestników praktyk, d) zapewnienia 4 noclegów dla wszystkich uczestników praktyk - pokoje 2-3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym. e) zapewnienia 2 opiekunów praktyk oraz zapewnienia im wyżywienia i zakwaterowania na czas trwania praktyki, f) wykupienia ubezpieczenia - polisa grupowa g) zapewnienia transportu uczestników na miejsce odbywania praktyki, w trakcie jej realizacji i z powrotem do Oleszyc. h) pokrycia kosztów biletów wstępów do minimum dwóch atrakcji regionu i) zapewnienia uczestnikom wykonywania wybranych czynności związanych z kierunkami kształcenia - turystyką i gastronomią.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun&More Sp. z o.o., ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23740,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.