Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Lubartów: Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocji gospodarczej Lubartowa
Numer ogłoszenia: 218653 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552273, faks 81 8552016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocji gospodarczej Lubartowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocji gospodarczej Lubartowa w ramach realizacji projektu Lubartów - najlepsze miejsce dla Twojego biznesu, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego strategii realizacji kampanii, uwzględniającej jednolity system identyfikacji wizualnej dla przygotowywanych materiałów informacyjnych, zbudowanej w oparciu o wyszczególnione poniżej elementy: 1. Opracowanie logo gospodarczego miasta; 2. Opracowanie 1 filmu promującego tereny inwestycyjne; 3. Opracowanie i zamieszczenie 3 reklam - ogłoszeń prasowych w prasie ogólnopolskiej; 4. Zamieszczenie oferty inwestycyjnej w 3 specjalistycznych portalach internetowych; 5. Opracowanie 1 prezentacji multimedialnej terenów inwestycyjnych w wersji polskiej i angielskiej; 6. Wykonanie 2 banerów o wymiarach 1x2 mb promujących Lubartów jako najlepsze miejsce dla biznesu; 7. Wykonanie 3 sztuk Roll-up; 8. Stworzenie 3 haseł promujących tereny inwestycyjne - hasła o treści uzgodnionej z Zamawiającym; 9. Opracowanie 7 plansz na telebim promujących tereny inwestycyjne; 10. Opracowanie i zamieszczenie na stronie internetowej biznes.lubartow.pl dwóch nowych elementów: 10.1. mechanizmu umożliwiającego oglądanie terenów inwestycyjnych za pośrednictwem aplikacji typu Wirtualny spacer, 10.2. aplikacji umożliwiającej prezentowanie dodatkowych zachęt inwestycyjnych uzgodnionej z Zamawiającym. 11. Opracowanie i wykonanie folderu (katalogu) promującego Miasto i przedsiębiorców z terenu Lubartowa oraz spoza miasta ale prowadzących działalność na terenie miasta w wersji polskiej i angielskiej - 500 egz.; 12. Opracowanie 2 profesjonalnych ofert inwestycyjnych w wersji polskiej i angielskiej - 400 egz. 13. Opracowanie i wydruk ulotki informacyjnej o mieście w wersji polskiej i angielskiej - 3000 egz. 14. Zaprojektowanie wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego niżej wymienionych materiałów promocyjnych i informacyjnych dla projektu pn. : Lubartów - najlepsze miejsce dla Twojego biznesu zgodnie z opisanymi poniżej wymogami: 1) Długopis metalowy z niebieskim wkładem - 500 szt., 2) Bluza polarowa - 500 szt., 3) Parasol - 300 szt., 4) Pamięć USB - 800 szt., 5) Pokrowiec na garnitur - 400 szt., 6) Kubki - 500 szt., 7) Kalendarz książkowy (tzw. terminarz) na 2015 r. - 500 szt., 8) Miarka zwijana - 300 szt., 9) Podkładka pod mysz - 400 szt., 10) Biuwar - 500 szt., 11) Kołonotatnik - 1000 szt., 12) Teczki na dokumenty - 1000 szt., 13) Smycz z nadrukiem - 1000 szt., 14) Zegar ścienny - 400 szt., 15) Torba podróżna - 500 szt., 16) Podkładka pod telefon - 300 szt., 17) Podkładka pod kubek - 500 szt., 18) Kredki do malowania - 500 szt., 19) Ramki na rejestrację samochodową - 2000 szt., 20) Naklejki na szybę - 2000 szt., 21) Zawieszka/maskotka odblaskowa - 400 szt., 22) Podkładka pod dokumenty - 500 szt., 23) Piłka antystresowa - 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kampanii promocyjnej lub reklamowej o wartości co najmniej 50 000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy umieścić usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu - pkt 5.1.1.1. siwz oraz złożyć dotyczące ich poświadczenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, powodującymi konieczność zmiany niniejszej umowy, 3) zmiany każdego z elementów umowy, o ile zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, 4) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów, b) zlecenie prac dodatkowych, o których mowa w art. 67 pzp, c) przyczyny niedające się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja terminów realizacji przedmiotu umowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, II Oś Priorytetowa Infrastruktura Ekonomiczna, Działanie 2.4 Marketing Gospodarczy, Schemat B.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- "Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Okopowej, Hubalczyków i Weteranów w Lubartowie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2025 roku
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.