eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Dostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Wieluń: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 218672 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 14, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433921, fax. 043 8434035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa - zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Pakiet A - spektrofotometr UV-VIS DR 5000 -szt. 1, Pakiet B- aspirator z atestem iskrobezpieczeństwa - szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Sposób oceny spełniania warunków:1) złożenie w oznaczonym terminie formularza oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza złożenie formularza oferty wraz z załącznikami sporządzony przez Wykonawców ściśle wg wzorów określonych w SIWZ z każdorazowym wpisem znaku:PSSE-AKiG-224-1/PN/08.2) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z pestępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) złożenie oświadczeń i dokumentow wskazanych w pkt 7 niniejszej specyfikacji, 5) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego (wzór oferty- załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr do SIWZ, 4) opłacone pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniając jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych,5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) załączenie do oferty szczegółowego opisu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia sporządzonego ściśle wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. załącznika nr 1 SIWZ, wraz z instrukcją obsługi w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssewielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. POW 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. POW 14, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: spektrofotometr UV-VIS DR 5000 - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Spektrofotometr UV-VIS DR 5000 2.Zakres długości fali: 190-1100 nm 3.Dokładność długości fali: +/- 1 nm 4.Powtarzalność długości fali: < 0,5 nm 5.Rozdzielczość długości fali 0,1 nm 6.Szybkość skanowania 1200 nm/min w odstępach co 1 nm 7.Dokładność fotometryczna 5 mAbs przy 0,0-0,5 Abs; 1% przy 0,5-2,0 Abs 8.Liniowość fotometryczna <0,5% przy 2 Abs; 1% przy > 2 Abs 9.Tryb pracy: absorbancja (+/- 3A), transmitancja (%), stężenie 10.Kalibracja automatyczna 11.Transfer danych przez USB 12.Ekran dotykowy LCD 13.System optyczny spektralny 14.Minimum 200 wstępnie zaprogramowanych metod 15.Skanowanie długości fal i czasu 16.Możliwość wykonywania oznaczeń z wykorzystaniem gotowych testów kuwetowych, saszetek z odczynnikami, roztworów odczynników 17.Możliwość programowania metod własnych użytkownika 18.Możliwość wykorzystania modułu ze zmieniaczem kuwet 19.Możliwość wykorzystania modułu przepływowego 20.Możliwość wykorzystania modułu Peltiera 21.Komplet kuwet prostokątnych 1 cal 22.Czytnik kodów kreskowych: automatyczne rozpoznawanie testów kuwetowych LANGE; 10 punktowy pomiar obrotowy z eliminacja błędów 23.Możliwość wyboru długości drogi optycznej 24.Adaptery do kuwet prostokątnych 1 cm, 2 cm, 1 cal, 5 cm, okrągłych 1 c 25.Zapisywanie danych: do 1000 zmierzonych wartości, 20 skanów długości fal, 20 skanów czasowych Pozostałe wymagania 1.Certyfikat jakości producenta 2.Instrukcja obsługi w języku polskim 3.Gwarancja min. 12 miesięcy 4.Zakup jako zestaw od jednego producenta 5.Zestaw fabrycznie nowy 6.Świadectwo wzorcowania 7.Szkolenie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aspirator z atestem iskrobezpieczeństwa - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aspirator z atestem iskrobezpieczeństwa 2.Przepływ powietrza (nastawiany) - 0,5-2,2 l/min 3.Tolerancja przepływu (nastawionego) przy zmianach spadku ciśnienia na filtrze pomiarowym 0,1-4 kPa -do +/- 5% 4.Czas pracy urządzenia z bateriami akumulatorów w pełni naładowanymi w zależności od ustawionej wartości przepływu i podciśnienia do 12 godzin 5.űródło zasilania - bateria akumulatorów Ni-MH -7x1,2 V/2,1 Ah 6.Maksymalny prąd pobierany z baterii 180÷200mA 7.Masa aspiratora 550 g 8.Wymiary obudowy 195x101x44 mm 9.Ładowanie baterii poprzez zasilacz stabilizowany ZS 12-1000 - 2÷12 godz. 10.Wyposażenie kompatybilne z AP-2 i AP -2A, AP-2000 (poza strefami zagrożonymi wybuchem) 11.Programowanie automatycznego pomiaru na podstawie zadanego czasu o określonego przepływu próbki 12.Ciągły pomiar wielkości przepływu 13.Możliwość eksploatacji w pomieszczeniach a, b i c niebezpieczeństwa wybuchu metanu oraz A, B zagrożenia pyłowego i w strefach Z1 i Z2 przestrzeni zagrożonych wybuchem mieszanin par, gazów i mgieł wybuchowych powietrzem zaliczonych do grup wybuchowości IIA, IIB i IIC, klas temperaturowych T1 ÷ T4 oraz w strefach Z10 i Z 11 14.Możliwość kontroli przepływu przed i po pomiarze w warunkach laboratoryjnych użytkownika Pozostałe wymagania 1.Atest iskrobezpieczeństwa 2.Posiadanie znaku deklaracji zgodności CE 3.Stałość przepływu zgodnie z normą PN EN 1232 4.Wymagane świadectwo wzorcowania z akredytowanego laboratorium 5.Wymagania Dyrektywy 89/336/EWG, 94/9/WE (ATEX).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.