To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Warszawa: Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Chłodnej 36/46 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 120/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 218675 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208047 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Chłodnej 36/46 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 120/ZP/13).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Nr 7 przy ul. Chłodnej 36-46 w Warszawie, związanych z remontem dachu budynku, tj.: roboty budowlane dotyczące remontu dachu Sali gimnastycznej wraz z częścią mieszkalną, oznaczonego w dokumentacji jako budynek III.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "KOWANPOL" Ryszard Kowański
- Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane KOWANPOL, ul. Graniczna 23, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129622,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159000,00
Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Nr 7 przy ul. Chłodnej 36-46 w Warszawie, związanych z remontem dachu budynku, tj.: roboty budowlane dotyczące remontu dachu Sali gimnastycznej wraz z częścią mieszkalną, oznaczonego w dokumentacji jako budynek III. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45410000-4 Tynkowanie, 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Zamawiający już na etapie przygotowania postępowania podstawowego planował udzielenie kolejnego zamówienia, dotyczącego wykonania robót ogólnobudowlanych związanych z remontem dachu budynku, oznaczonego w dokumentacji jako budynek III. Roboty te były planowane do wykonania po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego. Niniejsze zamówienie możliwe jest do realizacji w związku z uzyskaniem oszczędności po przeprowadzeniu procedury przetargowej w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu dodatkowych środków finansowych i zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 143531-2013 z dnia 15.07.2013 r.) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 388.875,77 zł., w tym wartość zamówienia podstawowego - 259.250,51 zł i wartość przewidywanych zamówień uzupełniających - 129.625,26 zł, co stanowiło 50% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 20.08.2013 r. nr WOL-17-IR/B/V/1/27/60/2013/1488 z Ryszardem Kowańskim Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane KOWANPOL, ul. Graniczna 23, 95-054 Ksawerów, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego i jego wartość, oszacowana na podstawie kosztorysu inwestorskiego, wynosi 129.622,39 zł (netto), co stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego wynosi netto 129.268,29 zł, stanowi ok. 49,86% wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując istnieją przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.