eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Tychy: Remont wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie
Numer ogłoszenia: 218736 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 Remont tynków wewnętrznych, posadzek i malowanie pomieszczeń. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1.Remont tynków wewnętrznych, posadzek i malowanie pomieszczeń. - Budynek Urzędu Miasta w Tychach jest budynkiem wysokim 10 kondygnacyjnym ze ścianami zewnętrznymi osłonowymi, prefabrykowanymi. Ścianki działowe zasadniczo są murowane z PGS gr 6 cm obustronnie tynkowane. W wyniku licznych remontów znajdują się też ścianki wykonane w konstrukcji lekkiej z płyt GK. Posadzki wykończone są płytkami gresowymi lub ceramicznymi. W pomieszczeniach biurowych budynku posadzki stanowią wykładziny przemysłowe oraz panele podłogowe. Tynki wewnętrzne stanowią zaprawa cementowo wapienna, a na ściankach konstrukcyjnych lekkich gładź gipsowa. - Zakres robót tynkarskich dotyczy likwidacji tynków tzw. baranka na ścianach sali Sesyjnej Urzędu Miasta (sala nr 102). Nowe tynki oraz pozostałą część powierzchni sali sesyjnej należy malować farbami emulsyjnymi z zachowaniem reżimu technologicznego dla tego rodzaju robót. W pozostałych pomieszczeniach, objętych remontem tj. sali nr 100 i 101 należy wykonać roboty malarskie jak również posadzkowe, zrywając stare posadzki i zastępując je wykładziną z tworzyw sztucznych. 2. Kratki wentylacyjne. W pomieszczeniu Sali Sesyjnej (sala 102) - należy wykonać demontaż istniejących kratek wentylacyjnych nawiewnych szt. 5 i wywiewnych szt.10, a w ich miejsce zamontować nowe dysze nawiewne typu GTI-2-250 szt. 5 oraz kratki wywiewne aluminiowe oksydowane 200x250 szt. 10. Zadanie nr 2 Remont elewacji uszkodzonej przez gradobicie w budynku UM Tychy. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1. Ustawienie rusztowań: - ustawienie rusztowań rurowych zewnętrznych zakotwionych w ścianach, - ustawienie części rusztowań na konstrukcji wsporczej przenoszącej ciężar rusztowania poza obrys budynku, - wykonanie ogromów na rusztowaniach, - ustawienie zastaw, daszków i innych urządzeń zabezpieczających przed wejściem na teren budowy osób trzecich, 2. Naprawa elewacji: - oczyszczenie powierzchni elewacji podlegającej naprawie, - naniesienie warstwy zbrojonej z zaprawy szpachlowej Baumit ProContact na całą naprawianą powierzchnię, - sukcesywne zatopienie w zaprawie szpachlowej siatki z włókna szklanego Baumit StarTex, - zagruntowanie całości środkiem Baumit UniPrimer, - naniesienie cienkowarstwową wyprawę tynkarską Baumit o strukturze i barwie wskazanej w projekcie. 3. Naprawa powierzchni tarasu i schodów: - skucie nierówności okładziny tarasu, - skucie nierówności okładziny schodów, - wzmocnienie i uodpornienie powierzchni betonowych, np.: impregnat For Sil, preparat żywiczny Ployment BGWK itp. - posadzki typu żywicznego wylewano - szpachlowanego np: Dan Gen, Silko itp.: 4. Roboty porządkowe - uporządkowanie terenu i wywóz odpadów na wysypisko. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.31.50-9, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.44.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Zadanie nr 1 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN), Zadanie nr 2 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót (będących przedmiotem jednej umowy każda) obejmujących swym zakresem ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót (będących przedmiotem jednej umowy każda) obejmujących swym zakresem ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA: w przypadku składania oferty zarówno na jedno zadanie jak i na dwa zadania wskazane roboty mogą się powtarzać przy zachowaniu wymogów kwotowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej - załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2 Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a/1b do SIWZ -wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów - w zakresie, który dotyczy, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu o którą ma być wykonany przedmiot umowy, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera błędy, braki lub wady.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w następujących terminach: 1. Zadanie nr 1 - od dnia podpisania umowy do 25.08.2014 r. 2. Zadanie nr 2 - od dnia podpisania umowy 70 dni..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Remont tynków wewnętrznych, posadzek i malowanie pomieszczeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 Remont tynków wewnętrznych, posadzek i malowanie pomieszczeń. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1.Remont tynków wewnętrznych, posadzek i malowanie pomieszczeń. - Budynek Urzędu Miasta w Tychach jest budynkiem wysokim 10 kondygnacyjnym ze ścianami zewnętrznymi osłonowymi, prefabrykowanymi. Ścianki działowe zasadniczo są murowane z PGS gr 6 cm obustronnie tynkowane. W wyniku licznych remontów znajdują się też ścianki wykonane w konstrukcji lekkiej z płyt GK. Posadzki wykończone są płytkami gresowymi lub ceramicznymi. W pomieszczeniach biurowych budynku posadzki stanowią wykładziny przemysłowe oraz panele podłogowe. Tynki wewnętrzne stanowią zaprawa cementowo wapienna, a na ściankach konstrukcyjnych lekkich gładź gipsowa. - Zakres robót tynkarskich dotyczy likwidacji tynków tzw. baranka na ścianach sali Sesyjnej Urzędu Miasta (sala nr 102). Nowe tynki oraz pozostałą część powierzchni sali sesyjnej należy malować farbami emulsyjnymi z zachowaniem reżimu technologicznego dla tego rodzaju robót. W pozostałych pomieszczeniach, objętych remontem tj. sali nr 100 i 101 należy wykonać roboty malarskie jak również posadzkowe, zrywając stare posadzki i zastępując je wykładziną z tworzyw sztucznych. 2. Kratki wentylacyjne. W pomieszczeniu Sali Sesyjnej (sala 102) - należy wykonać demontaż istniejących kratek wentylacyjnych nawiewnych szt. 5 i wywiewnych szt.10, a w ich miejsce zamontować nowe dysze nawiewne typu GTI-2-250 szt. 5 oraz kratki wywiewne aluminiowe oksydowane 200x250 szt. 10. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.31.50-9, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Remont elewacji uszkodzonej przez gradobicie w budynku UM Tychy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem wybranych pomieszczeń i elewacji budynku UM Tychy uszkodzonej przez gradobicie z podziałem na zadania. Zadanie nr 2 Remont elewacji uszkodzonej przez gradobicie w budynku UM Tychy. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1. Ustawienie rusztowań: - ustawienie rusztowań rurowych zewnętrznych zakotwionych w ścianach, - ustawienie części rusztowań na konstrukcji wsporczej przenoszącej ciężar rusztowania poza obrys budynku, - wykonanie ogromów na rusztowaniach, - ustawienie zastaw, daszków i innych urządzeń zabezpieczających przed wejściem na teren budowy osób trzecich, 2. Naprawa elewacji: - oczyszczenie powierzchni elewacji podlegającej naprawie, - naniesienie warstwy zbrojonej z zaprawy szpachlowej Baumit ProContact na całą naprawianą powierzchnię, - sukcesywne zatopienie w zaprawie szpachlowej siatki z włókna szklanego Baumit StarTex, - zagruntowanie całości środkiem Baumit UniPrimer, - naniesienie cienkowarstwową wyprawę tynkarską Baumit o strukturze i barwie wskazanej w projekcie. 3. Naprawa powierzchni tarasu i schodów: - skucie nierówności okładziny tarasu, - skucie nierówności okładziny schodów, - wzmocnienie i uodpornienie powierzchni betonowych, np.: impregnat For Sil, preparat żywiczny Ployment BGWK itp. - posadzki typu żywicznego wylewano - szpachlowanego np: Dan Gen, Silko itp.: 4. Roboty porządkowe - uporządkowanie terenu i wywóz odpadów na wysypisko. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.31.50-9, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.