eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremŚwiadczenie usługi transmisji danych Frame Relay.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Śrem: Świadczenie usługi transmisji danych Frame Relay.
Numer ogłoszenia: 218761 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdowsp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transmisji danych Frame Relay..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na zapewnieniu stałego połączenia łączem symetrycznym w oparciu o protokół Frame Relay wraz z przyłączeniem go do sieci WAN Ministerstwa Finansów, punkt styku w Warszawie, ul. Świętokrzyska 12. Cześć nr 1 dla lokalizacji JW 1156 Poznań - Krzesiny. Cześć nr 2 dla lokalizacji Łask..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. Aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający na podstawie art.145 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. W przypadku przydzielenia Zamawiającemu w planie finansowym na 2015r. środków finansowych na realizację usługi stanowiącej przedmiot umowy w kwocie niżej niż określono w §2 ust.1 niniejszej umowy, postanowienia w § 1 stosuje się odpowiednio. Strony dopuszczają wcześniejsze rozwiązanie umowy za pisemnym jednomiesięcznym wypowiedzeniem umowy przez Zamawiającego w przypadku wykonania Systemu Zdalnego Dostępu w sieci teleinformatycznej resortu finansów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdowsp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul.Sikorskiego 2 Kancelaria Jawna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul.Sikorskiego 2 Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: JW 1156 Poznań - Krzesiny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych Frame Relay w lokalizacji JW 1156 Poznań - Krzesiny. Usługa polega na zapewnieniu stałego połączenia łączem symetrycznym w oparciu o protokół Frame Relay wraz z przyłączeniem go do sieci WAN Ministerstwa Finansów, punkt styku w Warszawie, ul. Świętokrzyska 12. Adres miejsca instalacji; JW 1156 61-325 Poznań ul. Silniki 1 (lotnisko Krzesiny) KW6035 Bud.163,pom.36 Prędkość dostępowa 512 kbit/s CIR przepływność gwarantowana 256 kbit/s realizację połączenia wirtualnego łączem symetrycznym w oparciu o protokół Frame Relay ww. lokalizacji i z parametrami wskazanymi w tabeli nr 1 w SIWZ; realizację przyłączenia przedmiotowego łącza transmisji danych do portu wejściowego do sieci WAN Ministerstwa Finansów w lokalizacji Warszawa. w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej świadczenia usług: -realizować usługę transmisji danych w dwóch kierunkach o przepływności 256 kbit/s; -zawrzeć opłatę abonamentową za wypożyczenie urządzenia końcowego - Router. poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem usługi od dotychczasowego operatora i jej uruchomienia; zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca z 30-to dniowym terminem płatności; dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze głównej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku wykonania Systemu Zdalnego Dostępu w sieci teleinformatycznej Resortu Finansów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: JW. 1158 KL 6310 98-100 Łask.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych Frame Relay w lokalizacji Łask. Usługa polega na zapewnieniu stałego połączenia wirtualnego łączem symetrycznym w oparciu o protokół Frame Relay wraz z przyłączeniem go do sieci WAN Ministerstwa Finansów, punkt styku w Warszawie, ul. Świętokrzyska 12. Adres miejsca instalacji JW. 1158 KL 6310 98-100 Łask Lotnisko Teodory Prędkość dostępowa 256 kbit/s CIR przepływność gwarantowana 64 kbit/s W ramach Usługi Wykonawca zobowiązany jest do: realizacji połączenia wirtualnego łączem symetrycznym w oparciu o protokół Frame Relay w lokalizacji i z parametrami wskazanymi w tabeli nr 2 w SIWZ; realizację przyłączenia przedmiotowego łącza transmisji danych do portu wejściowego do sieci WAN Ministerstwa Finansów w lokalizacji Warszawa. wykreowania stałego kanału PVC w relacji do Ministerstwa Finansów z CIR 64 kbit/s poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem usługi od dotychczasowego operatora i jej uruchomienia; w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej realizować usługę transmisji danych w dwóch kierunkach o przepływności 256 kbit/s oraz zawrzeć opłatę abonamentową za wypożyczenie urządzenia końcowego - Router. umożliwienia konfiguracji DLCI ustawionego przez Wykonawcę, po stronie Ministerstwa Finansów; zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca z 30-to dniowym terminem płatności; dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze głównej; Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku wykonania Systemu Zdalnego Dostępu w sieci teleinformatycznej Resortu Finansów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.