To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-07-01
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug Asysty Technicznej dla
Systemu Atmosfera Service Desk w okresie od 01.07.2014 do 30.06.2016 r
Numer og³oszenia: 218782 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 196714 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówieñ Publicznych, KRS S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zak³adowym wp³aconym ca³kowicie w wys. 266 596 500,00 z³, ul. Jana Paw³a Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 547 88 17, faks 22 547 73 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug Asysty Technicznej dla Systemu Atmosfera Service Desk w okresie od 01.07.2014 do 30.06.2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug Asysty Technicznej dla Systemu Atmosfera Service Desk w okresie od 01.07.2014 do 30.06.2016 r.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.25.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT WORKS S.A., ul. Prof. Micha³a ¯yczkowskiego 19, 31-864 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 455100,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 455100,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 455100,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
TVP S.A. w II po³owie 2006 roku wdro¿y³a do eksploatacji centralny system obs³ugi u¿ytkowników, którego jednym z g³ównych elementów jest system informatyczny pn. Atmosfera Service Desk. Zamówienie niniejsze dotyczy asysty technicznej dla Systemu Atmosfera Service Desk, w szczególno¶ci: -Udzielania bezpo¶redniego wsparcia TVP S.A. w przypadku wyst±pienia awarii, b³êdów i usterek w Systemie, polegaj±cego na ich usuwaniu, w szczególno¶ci poprzez zmiany w kodzie ¼ród³owym Systemu, -Udostêpniania TVP S.A. wszystkich dostêpnych zmian, aktualizacji i poprawek do Systemu, -Przyjmowanie zg³oszeñ problemów i zmian do oprogramowania Systemu w celu dostosowania do potrzeb TVP S.A.. System Atmosfera Service Desk jest autorskim rozwi±zaniem wyprodukowanym, przez firmê ATM S.A.. Pe³ne prawo do oferowania, realizowania i dostarczania rozwi±zañ oraz do ¶wiadczenia us³ug opartych o ten System zosta³o w 2009 r. przekazane przez firmê ATM S.A. do Spó³ki inONE S.A., która z kolei w 2012 r. zosta³a przejêta przez firmê IT WORKS S.A. W zwi±zku z powy¿szym, od 2012 r. firma IT WORKS S.A. wst±pi³a we wszystkie prawa i obowi±zki inONE SA., staj±c siê tym samym jedynym podmiotem zarówno w kraju jak i za granic±, który jest uprawniony do oferowania, realizowania i dostarczania rozwi±zañ oraz do ¶wiadczenia us³ug w zakresie funkcjonowania Systemu Atmosfera Service Desk. (Odno¶ne o¶wiadczenie IT WORKS S.A. w za³±czeniu). Wykonanie niniejszego zamówienia wymaga ingerencji Wykonawcy w kody ¼ród³owe zarówno warstwy aplikacyjnej, jak i samego j±dra Systemu, realizacja zamówienia jest mo¿liwa jedynie przez w³a¶ciciela pe³nych praw autorskich do Systemu Atmosfera Service Desk, wdro¿onego w TVP S.A. oraz do narzêdzi w³asnych s³u¿±cych do wytworzenia oprogramowania, niezbêdnego do funkcjonowania tego Systemu. Bior±c pod uwagê powy¿sze uwarunkowania i przyczyny, firma IT WORKS S.A.. z siedzib± w Krakowie, ul. Prof. Micha³a ¯yczkowskiego 19, jest jedynym wykonawc± mog±cym zrealizowaæ zamówienie. Przes³anki - wymienione w art. 67 ust. 1 punkt 1 lit. b), które stanowi±, i¿ Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia z wolnej rêki, je¿eli us³ugi mog± byæ ¶wiadczone tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych, wynikaj±cych z odrêbnych przepisów - s± spe³nione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz w³asnych G³ównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanis³awa Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz w³asnych G³ównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanis³awa Konopki w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przed³u¿enia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urz±dzeñ posiadanych przez Zamawiaj±cego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.