Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-20
Jelenia Góra: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO URZĄDZENIA MECHANICZNEGO
DO UCISKU KLATKI PIERSIOWEJ
Numer ogłoszenia: 218789 - 2013; data zamieszczenia: 20.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska , ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7524734, faks 075 7524734 w. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO URZĄDZENIA MECHANICZNEGO DO UCISKU KLATKI PIERSIOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (1sztuki) fabrycznie nowego urządzenia do mechanicznego ucisku klatki piersiowej, wyprodukowanego w 2013 roku, do siedziby Zamawiającego (adres jw.).2. Wymagania techniczne urządzenia i opis wyposażenia:(a) urządzenie powinno prowadzić ucisk klatki piersiowej o stałej częstości i głębokości, automatycznie określać wielkość, kształt i opór klatki piersiowej pacjenta; (b) urządzenie musi wyliczać siłę konieczną do uzyskania właściwej głębokości uciśnięć; (c) urządzenie powinno zapewnić nieprzerwane, prawidłowe prowadzenie resuscytacji krążenia oddechowego (RKO) w trakcie transportu pacjenta pod kątem minimum 40 stopni, szczególnie w czasie transportu w specjalistycznym pojeździe ratowniczym Grupy Karkonoskiej GOPR oraz podczas ewakuacji i przenoszenia poszkodowanego w warunkach górskich;(d) urządzenie przenośne przeznaczone do mechanicznego uciskania klatki piersiowej osób dorosłych o wadze do minimum 130 kg;(e) możliwość zastosowania dla pacjentów o obwodzie klatki piersiowej w zakresie minimum 80 do 130 cm i szerokości klatki piersiowej w zakresie minimum 25 do 35 cm;(f) prowadzenie ucisków za pomocą taśmy piersiowej w trybie 30 ucisków_ 2 oddechy ratownicze oraz możliwość pracy w trybie ciągłym; (g) automatyczne dopasowanie urządzenia do rozmiarów klatki piersiowej pacjenta;(h) automatyczne dostosowanie siły uciśnięć do podatności klatki piersiowej;(i) wysokość urządzenia zamontowanego na pacjencie nie może przekraczać maksymalnie 20 cm powyżej klatki piersiowej;(j) zasilanie akumulatorowe, w komplecie minimum 3 akumulatory ze wskaźnikiem poziomu naładowania;(k) czas pracy z jednego(1) akumulatora minimum 30 minut;(l) wyświetlacz LCD z prezentacją aktualnego trybu pracy urządzenia, stanu naładowania akumulatora oraz ustawień konfiguracyjnych; (m) funkcja transferu raportu z interwencji (z podaniem czasu pracy urządzenia, liczby uciśnięć, czasu bezczynności) do komputera przez łącze do komunikacji z komputerem ( np. IrDA, USB, ); (n) możliwość zamocowania urządzenia wraz z pacjentem do noszy, deski ortopedycznej, kosza ratowniczego; (o) możliwość transportu pacjenta, bez przerywania pracy urządzenia, przy pochyleniu do min. 45o oraz transportu na płachcie ratowniczej;(p) ładowarka akumulatorów z funkcją testowania i rekondycjonowania, na co najmniej dwa(2) akumulatory,(q) wyposażenie:(q1) taśma do uciskania klatki piersiowej, minimum 3 sztuki,(q2) torba transportowa. 3. Gwarancja. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne co najmniej 24 miesięcy, liczony od daty podpisania przez Strony umowy i protokołu zdawczo-odbiorczego.4. Pozostałe wymagania. (a) wykonawca na własny koszt i w uzgodnionym z Zamawiającym terminie jest zobowiązany do jednorazowego przeszkolenia ratowników GK GOPR. Szkolenie nie może się odbyć później niż w ciągu 5 dni kolejnych dni, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru zdawczo -odbiorczego przedmiotu zamówienia. (b) wykonawca (dostawca) jest zobowiązany do protokołu zdawczo-odbiorczego, jako integralnego załącznika, dołączyć niezbędne dokumenty dotyczące przedmiotu dostawy, w tym szczególnie: instrukcja użytkowania i eksploatacji, książkę lub karta gwarancyjna, deklaracja zgodności CE oraz certyfikat CE -lub inny równoważny dokument. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polski..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gopr.org/news/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego:Grupa Regionalna GOPR - Grupa Karkonoska, ul. Sudecka Nr 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio- w sekretariacie Naczelnika - parter ( adres j. w.)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z budżetu Samorządu Województwa Dolnoślaskiego w ramach dotacji celowej na poprawę bezpieczeństwa na terenach górskich Dolnego Śląska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.