eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie terenów zieleni Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadaniaZadanie 2. Tereny zieleni niezagospodarowanej usytuowane poza pasami drogowymi ulic - zamówienie uzupełniające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Warszawa: Utrzymanie terenów zieleni Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 2. Tereny zieleni niezagospodarowanej usytuowane poza pasami drogowymi ulic - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 2188 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405064 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 2. Tereny zieleni niezagospodarowanej usytuowane poza pasami drogowymi ulic - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: I. Prace ogrodnicze polegające na pielęgnacji zieleni niskiej II. Prace ogrodnicze polegające na pielęgnacji krzewów III. Prace ogrodnicze polegające na pielęgnacji drzew IV. Prace przy drzewostanie, prowadzone w warunkach utrudnionych ( np. na skarpie wzdłuż Potoku Służewieckiego) V. Usuwanie karp VI. Zakładanie wiązań elastycznych VII. Prace porządkowe VIII. Kosze na odpady, kosze na odchody zwierzęce, ławki, tablice informacyjne IX. Odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez wywozu śniegu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki techniczne wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIREM Sp. z o. o., ul. Wantule 8, 02-828 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360147,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 385928,78

  • Oferta z najniższą ceną: 385928,78 / Oferta z najwyższą ceną: 385928,78

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna - art.67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 133, poz.759z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 360.147,35 złotych netto i łącznie z już udzielonym w dniu 10.11.2010 r. zamówieniem uzupełniającym (wartość zamówienia 99.929,28 zł brutto) nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego - 927.941,00 złotych netto. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, zostały przewidziane w pkt VI.3) 3. ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, są zgodne z jego przedmiotem oraz polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 30.04.2010 r. i polegają na wykonaniu: - prac ogrodniczych tj. koszeniu terenów zieleni (pierwszy raz w sezonie), wykoszeniu chwastowiska, renowacji terenów zieleni, oczyszczaniu krawężników z darni i roślin, cięciach pielęgnacyjnych krzewów, usuwaniu obumarłych krzewów, odchwaszczaniu, ściółkowaniu, nawożeniu i przesadzaniu krzewów, pielęgnacji i wycince drzew, usuwaniu odrostów przy drzewach, usuwaniu i wywozie wiatrołomów i wykrotów, karp, zakładaniu wiązań elastycznych ( w tym także pracach przy drzewostanie prowadzonych w warunkach utrudnionych np. na skarpie nad Potokiem Służewieckim); - prac porządkowych tj. zbieraniu i wywozie odpadów z poszczególnych obiektów zieleni i nawierzchni utwardzonych, opróżnianiu koszy na odpady oraz odchody zwierzęce oraz myciu ławek i koszy obu typów, interwencyjnym usunięciu z terenów zieleni zanieczyszczeń typu drobny gruz, złom, gałęzie, liście, meble, sprzęt AGD itp., drobnych napraw, malowaniu oraz przestawianiu ławek i koszy, zakupie i uzupełnianiu wkładów metalowych do koszy. -prac związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni utwardzonych tj. płużeniem śniegu i uszorstnianiem piaskiem. Do negocjacji zaproszono dotychczasowego Wykonawcę powyższych usług tj. firmę PIREM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Wantule 8, 02-828 Warszawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.