Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-25
Strzelin: Przetarg nieograniczony na dostawę Ultrasonografu(USG)
Numer ogłoszenia: 218910 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie , ul. Mickiewicza 20, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3822969, 3922985, faks 071 3922969.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pzla@pzla-strzelin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę Ultrasonografu(USG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA - jest najkorzystniejszy zakup aparatu ULTRASONOGRAFU ( USG), dostawa (do miejsca docelowego własnym transportem wraz z rozładunkiem przez Wykonawcę) oraz montaż i uruchomienie (tj. uzyskanie pozytywnych parametrów akceptacyjnych). W ramach realizacji zadania należy przeprowadzić szkolenie personelu wyznaczonego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne, które zostały opisane w zał.nr 5 SIWZP..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 4000,00zł. słownie( cztery tysiące złotych), które musi być wniesione na 3 godziny przed upływem terminu składnia ofert. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr. 42 poz.275, z późn. zmianami) Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie odrzucona. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego ,t.j GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY W Strzelinie 60 9588 0004 0000 7836 2000 0030 Wadium oferentów których oferty nie zostały wybrane do realizacji zamówienia, zostaną zwrócone w ciągu 2 dni od daty podpisania umowy z oferentem, którego oferta została wybrana ,lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania ofertą Wadium oferenta , który wygrał przetarg Zamawiający zatrzymuje jako Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Oferent traci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie odmówi pozostawienia wadium na poczet należytego wykonania umowy zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZP pkt 7 W celu udokumentowania wiarygodności , doświadczenia i zdolności do realizacji zamówienia publicznego, oferenci zgodnie z art.25 ust.1 w/w ustawy złożą oświadczenia pisemne, że: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonanie tego zamówienia; 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym do wykonania tego zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji finansowej do wykonania tego zamówienia; 5) opłacają składki ZUS i opłaty podatkowe w US; 6) Wykaz toczących się procesów sądowych dotyczących zleceń o podobnym charakterze a dotyczących oferenta.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZP pkt 7
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZP pkt 7
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZP pkt 7
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZP pkt 7
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - przedłużona gwarancja - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzla@pzla-strzelin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
ul. Mickiewicza 20 , 57-100 Strzelin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 1. Zamknięte nieprzeźroczyste koperty z napisem PRZETARG USG należy składać w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 20 pok. 39,III piętro. do dnia 09.09.2015r. do godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Strzelin
- Cyklostrada Dolnośląska - południowy odcinek "Trasy Złotej" Opracowanie projektu budowlanego
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparat do elastografii wątroby i śledziony
- Dostawa ultrasonografu do badań ginekologicznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.