eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 200 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pnBudowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Murów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 200 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie.
Numer ogłoszenia: 218985 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 200 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 200 000 PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego na u dzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 200 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie 2. okres kredytowania do: 30 grudnia 2014r 3. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego dany kwartał począwszy od 30 marca 2010r. 4. Kredyt zostanie wykorzystany do 30.12.2009 r. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie. 7. Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w terminie do 30 grudnia 2009r w kwocie 200 000PLN 8. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco 9. Karencja w spłacie kapitału do 29 marca 2010 r. 10. Spłata kapitału odbywać się będzie w okresach kwartalnych po okresie karencji od dnia 30 marca 2010r 11.Odsetki naliczone zostaną od dnia przekazania określonej transzy na rachunek Zamawiającego 12. Odsetki spłacane będą od 30 dnia miesiąca kończącego kwartał po wypłacie ostatniej transzy kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty. 2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r. Prawo Bankowe ( Dz.U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada zezwolenie na utworzenie, rozpoczęcie i wykonywanie czynności bankowych- tylko w przypadku, gdy Bank nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa do oferty dokument. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 - wg zał nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopia potwierdzona notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy nieodpłatnie lub przesyłką pocztową na adres Wykonawcy. Zamawiający pobierze tylko koszt przesyłki. Urząd Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Projektu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są: W zakresie proceduralnym- Jadwiga Woszczak tel. (077) 4214034 wew. 106. W zakresie merytorycznym: Teresa Kuca - Skarbnik Gminy tel. (077) 4214034 wew. 112..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.