To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Koszalin: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 219019 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178923 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2013 roku, w podziale na następujące zadania: Zadanie 1 Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin Zadanie 2 Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin Zadanie 3 Obsługa komputera i kasy fiskalnej Zadanie 4 Operator koparki kl. III + Egzamin Zadanie 5 Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin Zadanie 6 Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki Zadanie 7 Pomoc kucharza Zadanie 8 Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera Zadanie 9 Pracownik kadrowo-płacowy Zadanie 10 Pracownik ochrony mienia + Egzamin Zadanie 11 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin Zadanie 12 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Zadanie 13 Stylizacja fryzur Zadanie 14 Stylizacja paznokci W Zadaniach 1-14 udział wezmą uczestnicy projektu. Liczba osób biorących udział w poszczególnych Zadaniach została wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja instrumentu aktywnej integracji - Zadań 1-14 odbywać się będzie poprzez skierowanie i sfinansowanie zajęć w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych, umożliwiających aktywizację zawodową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań: Zadanie 1 Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin liczba godzin kursu: 30 liczba osób: 2 Zadanie 2 Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin liczba godzin kursu: 167 liczba osób: 14 Zadanie 3 Obsługa komputera i kasy fiskalnej liczba godzin kursu: 60 liczba osób: 2 Zadanie 4 Operator koparki kl. III + Egzamin liczba godzin kursu: 202 liczba osób: 4 Zadanie 5 Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin liczba godzin kursu: 202 liczba osób: 3 Zadanie 6 Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki liczba godzin kursu: 180 liczba osób: 3 Zadanie 7 Pomoc kucharza liczba godzin kursu: 140 liczba osób: 5 Zadanie 8 Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera liczba godzin kursu: 130 liczba osób: 8 Zadanie 9 Pracownik kadrowo-płacowy liczba godzin kursu: 120 liczba osób: 3 Zadanie 10 Pracownik ochrony mienia + Egzamin liczba godzin kursu: 250 liczba osób: 7 Zadanie 11 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin liczba godzin kursu: 249 liczba osób: 4 Zadanie 12 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera liczba godzin kursu: 100 liczba osób: 4 Zadanie 13 Stylizacja fryzur liczba godzin kursu: 200 liczba osób: 9 Zadanie 14 Stylizacja paznokci liczba godzin kursu: 120 liczba osób: 5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5060,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16100,00
Oferta z najniższą ceną: 16100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa komputera i kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4574,06
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Operator koparki kl. III + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Koszalinie, Ul. Zwycięstwa 121, 75-601 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9480,00
Oferta z najniższą ceną: 9480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Koszalinie, Ul. Zwycięstwa 121, 75-601 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7110,00
Oferta z najniższą ceną: 7110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10599,99
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIA Sp. z o. o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pomoc kucharza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c. Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10103,65
Oferta z najniższą ceną: 10103,65 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8681,44
Oferta z najniższą ceną: 8681,44 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pracownik kadrowo-płacowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Fundacja Oświatowa - Europejskie Centrum Edukacyjne, Ul. T. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8100,00
Oferta z najniższą ceną: 8100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pracownik ochrony mienia + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15921,85
Oferta z najniższą ceną: 15921,85 / Oferta z najwyższą ceną: 24500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. STANISŁAWA STASZICA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. STANISŁAWA STASZICA
- Centrum Kształcenia Ustawicznego im. St. Staszica w Koszalinie, Ul. Jana Pawła II, 75-452 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15340,00
Oferta z najniższą ceną: 15340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputer
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7172,84
Oferta z najniższą ceną: 7172,84 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Stylizacja fryzur
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12499,47
Oferta z najniższą ceną: 12499,47 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Stylizacja paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c., Justyna Szymańska-Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4583,30
Oferta z najniższą ceną: 4583,30 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.