Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Warszawa: Dostawa sprzętu K-O
Numer ogłoszenia: 219031 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu K-O.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 Pozycja nr 1 Mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 2 szt. Pozycja nr 2 Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt. Pozycja nr 3 Mikrofon dynamiczny na gęsiej szyi - 1 szt. Pozycja nr 4 Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. Pozycja nr 5 Mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 4 szt. Pozycja nr 6 Mikrofon dynamiczny - 2 szt. Pozycja nr 7 Mikrofon pojemnościowy - 2 szt. Pozycja nr 8 Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt. Pozycja nr 9 Mikrofon - 1 szt. Pozycja nr 10 Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. Pozycja nr 11 Mikrofon - 1 szt. Pozycja nr 12 Miniaturowy nadajnik do paska z gniazdem mini XLR - 2 szt. Pozycja nr 13 Statyw do mikrofonu - 2 szt. Pozycja nr 14 Statyw do mikrofonu - 7 szt. Pozycja nr 15 Statyw do mikrofonu - 1 szt. Pozycja nr 16 Dystrybutor antenowy z zasilaniem do 4 odbiorników 470 - 900 MHz - 2 szt. Zadanie nr 2 Pozycja nr 1 Statyw do kolumny - 4 szt. Pozycja nr 2 Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 1 szt. Pozycja nr 3 Głośnik naścienny - 5 szt. Pozycja nr 4 Zestaw głośnikowy do 50 W - 6 szt. Pozycja nr 5 Antena kierunkowa 470 - 900 MHz - 2 szt. Zadanie nr 3 Pozycja nr 1 Prosta ścianka prezentacyjna - 1 szt. Pozycja nr 2 Stojak wewnętrzny - 15 szt. Pozycja nr 3 Kieszenie do stojaków - 5 szt. Pozycja nr 4 Potykacze zewnętrzne - 10 szt. Pozycja nr 5 Zewnętrzny system banerowy (roll - up) - 2 szt. Pozycja nr 6 Ramki do plakatów 40 x 60 - 30 szt. Pozycja nr 7 Ramki do plakatów 60 x 80 - 12 szt. Zadanie nr 4 Pozycja nr 1 Urządzenie pogłosowe - 1 szt. Zadanie nr 5 Pozycja nr 1 Uniwersalny pilot bezprzewodowy - 1 szt. Zadanie nr 6 Pozycja nr 1 Projektor multimedialny - 1 szt. Pozycja nr 2 Wideoprojektor - rzutnik multimedialny - 1 szt. Pozycja nr 3 Ekran projekcyjny na statywie - 1 szt. Pozycja nr 4 Uniwersalna manetka zoom - 1 szt. Pozycja nr 5 Akumulator Swift S-8260S - 2 szt. Zadanie nr 7 Pozycja nr 1 Aparat fotograficzny - 1 szt. Pozycja nr 2 Aparat fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 3 Statyw do aparatu fotograficznego - 1 szt. Pozycja nr 4 Obiektyw do aparatu fotograficznego 70 x 300 mm - 1 szt. Pozycja nr 5 Obiektyw do aparatu Nikon 18 - 270 mm - 1 szt. Pozycja nr 6 Akumulator - 1 szt. Pozycja nr 7 Karta pamięci SDHC 32 GB - 1 szt. Pozycja nr 8 Karta pamięci 16 GB - 1 szt. Pozycja nr 9 Torba na aparat fotograficzny - 1 szt. Pozycja nr 10 Torba do aparatu fotograficznego - 1 szt. Pozycja nr 11 Futerał do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 12 Plecak - 1 szt. Pozycja nr 13 Plecak - 1 szt. Pozycja nr 14 Torba - 1 szt. Pozycja nr 15 Akumulator do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 16 Akumulator do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 17 Obiektyw do aparatu fotograficznego 50 mm - 1 szt. Pozycja nr 18 Telekonwerter - 1 szt. Pozycja nr 19 Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 20 Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 21 Karta pamięci - 4 szt. Pozycja nr 22 Karta pamięci - 2 szt. Pozycja nr 23 Uchwyt do lampy błyskowej - 1 szt. Pozycja nr 24 Dyfuzor do lampy - 1 szt. Pozycja nr 25 Nakładka rozpraszająca - 1 szt. Pozycja nr 26 Akumulator NP - FW 50 - 2 szt. Zadanie nr 8 Pozycja nr 1 Antena RTV - 8 szt. Pozycja nr 2 Uchwyt do TV, rzutnika - 8 szt. Pozycja nr 3 Uchwyt do TV - 1 szt. Pozycja nr 4 Wieszak do TV - 7 szt. Pozycja nr 5 Dekoder telewizji naziemnej wraz z anteną wewnętrzną - 5 szt. Pozycja nr 6 Telewizor LCD 42 cale - 5 szt. Pozycja nr 7 Odbiornik TV 40 cali - 4 szt. Pozycja nr 8 Odbiornik TV do 46 cali - 2 szt. Pozycja nr 9 Odbiornik TV do 50 cali - 4 szt. Pozycja nr 10 Telewizor LCD do 42 cali - 4 szt. Pozycja nr 11 Monitor LCD - 1 szt. Zadanie nr 9 Namiot szybko rozkładany - 2 szt. Zadanie nr 10 Pozycja nr 1 Kabel antenowy BNC - BNC 30 m - 1 szt. Pozycja nr 2 Kabel antenowy BNC - BNC 7,6 m - 1 szt. Zadanie nr 11 Multispliter audio - 2 szt. Zadanie nr 12 Skrzynia transportowa 15U z mechanizmem uchylnym, 2 x panel zasilający, 2 x szuflada 2U, 1 x szuflada 3U - 1 szt. Zadanie nr 13 Ekspozycyjna konstrukcja stalowa - siatka - 4 kpl. Zadanie nr 14 Kamera cyfrowa - 1 szt. Postanowienia końcowe 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, określony w umowie ciągu 21 dni kalendarzowych, licząc od daty podpisania umowy. 2.Wykonawca zobowiązuje się, iż dostarczony przedmiot umowy będzie: -fabrycznie nowy, -wolny od wad, -spełniał wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta, -posiadał fabryczne, nieuszkodzone jednostkowe opakowanie producenta z naniesionymi danymi jednoznacznie identyfikującymi producenta oraz produkt, -posiadał zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy przedmiot umowy był używany, -zapakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych podczas przechowywania i transportu. 3.Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w normach obowiązujących w Polsce potwierdzone atestami - certyfikatami, które Wykonawca powinien dostarczyć pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy i naliczenia kary umownej. 4.Przy dostawie przedmiotu umowy dokonany będzie odbiór ilościowy i jakościowy. 5.Odbiór ilościowy zostanie potwierdzony Protokołem przyjęcia - przekazania - załącznik nr 1 do umowy- podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego w dniu dostarczenia przedmiotu umowy do magazynu Zamawiającego przy ul. Żwirki i Wigury 1C w Warszawie. 6.Odbiór jakościowy zostanie przeprowadzony w ciągu 5 dni roboczych od dostarczenia przedmiotu umowy i będzie polegał na a)sprawdzeniu braku znamion uszkodzeń opakowań i przedmiotu umowy; b)sprawdzeniu ukompletowania oraz dokumentów c)sprawdzeniu oznaczeń producenta jednoznacznie identyfikujących produkty; d)sprawdzeniu sposobu zapakowania. Odbiór jakościowy zostanie potwierdzony wpisem w Protokole przyjęcia - przekazania 7.Za datę wykonania umowy- termin dostawy - przyjmuje się datę odbioru jakościowego umieszczoną w Protokole przyjęcia - przekazania 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu umowy na zasadach obowiązujących w ramach gwarancji przez okres: 1)12 miesięcy - na zadanie nr 3 pozycja nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 zadanie nr 10, zadanie nr 13 2)24 miesięcy - na zadanie 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3 pozycja nr 1, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9, zadanie nr 11, zadanie nr 12, zadanie nr 14. 9.Termin gwarancji biegnie od daty zatwierdzenia Protokołu przyjęcia-przekazania 10.Wynagrodzenie za dostawę płatne będzie w terminie maksymalnie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego, prawidłowo wystawionego oryginału faktury na konto wskazane w fakturze przez Wykonawcę. 11.Wartość poszczególnych towarów/urządzeń nie może przekroczyć 3.500,00 zł brutto za jedną sztukę 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania i pozycje. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań i pozycji. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie, spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie, spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie, spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie, spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie, spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24. ust.1 pkt.2 ustawy. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej: -zmiana miejsca dostawy, -zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, -zmiana przepisów prawnych np. VAT, -zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w § 1 do umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na inny asortyment równoważny, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C,
budynek 50, pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Pozycja nr 1 Mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 2 szt. Pozycja nr 2 Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt. Pozycja nr 3 Mikrofon dynamiczny na gęsiej szyi - 1 szt. Pozycja nr 4 Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. Pozycja nr 5 Mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 4 szt. Pozycja nr 6 Mikrofon dynamiczny - 2 szt. Pozycja nr 7 Mikrofon pojemnościowy - 2 szt. Pozycja nr 8 Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt. Pozycja nr 9 Mikrofon - 1 szt. Pozycja nr 10 Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. Pozycja nr 11 Mikrofon - 1 szt. Pozycja nr 12 Miniaturowy nadajnik do paska z gniazdem mini XLR - 2 szt. Pozycja nr 13 Statyw do mikrofonu - 2 szt. Pozycja nr 14 Statyw do mikrofonu - 7 szt. Pozycja nr 15 Statyw do mikrofonu - 1 szt. Pozycja nr 16 Dystrybutor antenowy z zasilaniem do 4 odbiorników 470 - 900 MHz - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Pozycja nr 1 Statyw do kolumny - 4 szt. Pozycja nr 2 Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 1 szt. Pozycja nr 3 Głośnik naścienny - 5 szt. Pozycja nr 4 Zestaw głośnikowy do 50 W - 6 szt. Pozycja nr 5 Antena kierunkowa 470 - 900 MHz - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Pozycja nr 1 Prosta ścianka prezentacyjna - 1 szt. Pozycja nr 2 Stojak wewnętrzny - 15 szt. Pozycja nr 3 Kieszenie do stojaków - 5 szt. Pozycja nr 4 Potykacze zewnętrzne - 10 szt. Pozycja nr 5 Zewnętrzny system banerowy (roll - up) - 2 szt. Pozycja nr 6 Ramki do plakatów 40 x 60 - 30 szt. Pozycja nr 7 Ramki do plakatów 60 x 80 - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Pozycja nr 1 Urządzenie pogłosowe - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Pozycja nr 1 Uniwersalny pilot bezprzewodowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Pozycja nr 1 Projektor multimedialny - 1 szt. Pozycja nr 2 Wideoprojektor - rzutnik multimedialny - 1 szt. Pozycja nr 3 Ekran projekcyjny na statywie - 1 szt. Pozycja nr 4 Uniwersalna manetka zoom - 1 szt. Pozycja nr 5 Akumulator Swift S-8260S - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Pozycja nr 1 Aparat fotograficzny - 1 szt. Pozycja nr 2 Aparat fotograficzny - 2 szt. Pozycja nr 3 Statyw do aparatu fotograficznego - 1 szt. Pozycja nr 4 Obiektyw do aparatu fotograficznego 70 x 300 mm - 1 szt. Pozycja nr 5 Obiektyw do aparatu Nikon 18 - 270 mm - 1 szt. Pozycja nr 6 Akumulator - 1 szt. Pozycja nr 7 Karta pamięci SDHC 32 GB - 1 szt. Pozycja nr 8 Karta pamięci 16 GB - 1 szt. Pozycja nr 9 Torba na aparat fotograficzny - 1 szt. Pozycja nr 10 Torba do aparatu fotograficznego - 1 szt. Pozycja nr 11 Futerał do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 12 Plecak - 1 szt. Pozycja nr 13 Plecak - 1 szt. Pozycja nr 14 Torba - 1 szt. Pozycja nr 15 Akumulator do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 16 Akumulator do aparatu fotograficznego - 2 szt. Pozycja nr 17 Obiektyw do aparatu fotograficznego 50 mm - 1 szt. Pozycja nr 18 Telekonwerter - 1 szt. Pozycja nr 19 Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 20 Lampa błyskowa - 1 szt. Pozycja nr 21 Karta pamięci - 4 szt. Pozycja nr 22 Karta pamięci - 2 szt. Pozycja nr 23 Uchwyt do lampy błyskowej - 1 szt. Pozycja nr 24 Dyfuzor do lampy - 1 szt. Pozycja nr 25 Nakładka rozpraszająca - 1 szt. Pozycja nr 26 Akumulator NP - FW 50 - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Pozycja nr 1 Antena RTV - 8 szt. Pozycja nr 2 Uchwyt do TV, rzutnika - 8 szt. Pozycja nr 3 Uchwyt do TV - 1 szt. Pozycja nr 4 Wieszak do TV - 7 szt. Pozycja nr 5 Dekoder telewizji naziemnej wraz z anteną wewnętrzną - 5 szt. Pozycja nr 6 Telewizor LCD 42 cale - 5 szt. Pozycja nr 7 Odbiornik TV 40 cali - 4 szt. Pozycja nr 8 Odbiornik TV do 46 cali - 2 szt. Pozycja nr 9 Odbiornik TV do 50 cali - 4 szt. Pozycja nr 10 Telewizor LCD do 42 cali - 4 szt. Pozycja nr 11 Monitor LCD - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Namiot szybko rozkładany - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Pozycja nr 1 Kabel antenowy BNC - BNC 30 m - 1 szt. Pozycja nr 2 Kabel antenowy BNC - BNC 7,6 m - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Multispliter audio - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Skrzynia transportowa 15U z mechanizmem uchylnym, 2 x panel zasilający, 2 x szuflada 2U, 1 x szuflada 3U - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Ekspozycyjna konstrukcja stalowa - siatka - 4 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 Kamera cyfrowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Dostawa szaf OUTDOOR z wyposażeniem
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Cyfrowy System wspomagający System Zarządzania Procesami w UMG - Cyfrowa modernizacja Sali Senatu UMG - etap 1
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.