eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoAdaptacja Dworku Drzewiarza na cele edukacyjno-warsztatowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Wejherowo: Adaptacja Dworku Drzewiarza na cele edukacyjno-warsztatowe
Numer ogłoszenia: 219038 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144259 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja Dworku Drzewiarza na cele edukacyjno-warsztatowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Adaptacji Dworku Drzewiarza w Gościcinie na cele edukacyjno warsztatowe obejmującej: 1. Adaptację obiektu (remont kapitalny i przebudowa) - Budynku Dworku Drzewiarza znajdującego się w Gościcinie przy ulicy Drzewiarza 2. Budynek zawiera dwie kondygnacje nadziemne oraz przyziemie i poddasze użytkowe. Budynek jest wykonany w technologii tradycyjnej posadowionej bezpośrednio na gruncie za pośrednictwem ław ceglanych i częściowo kamiennych. Szczegółowy zakres adaptacji budynku obejmuje m.inn.: a. wykonanie nowego pokrycia więźby, b. wyburzenie istniejących stropów i wykonanie nowych, c. wykonanie nowych nadproży i żeber żelbetowych, d. wymiana stolarki, e. izolacja ścian zewnętrznych od wewnątrz (ze względu na wymogi konserwatorskie) f. wykonanie nowych schodów, wykonanie windy, g. wykonanie nowych fundamentów z pogłębianiem piwnic, h. instalacja dźwigu osobowego, i. wyposażenie obiektu (w tym oznakowanie i wyposażenie p.poż.) Charakterystyka techniczna obiektu: - powierzchnia zabudowy - 247,3 m2 - powierzchnia całkowita - 881,8 m2 - powierzchnia użytkowa - 575,6 m2 - kubatura - 2389,0 m3 2. Budowę sceny letniej wraz z widownią nie mniej niż 100 miejsc siedzących; 3. Budowę wiaty na warsztaty garncarskie; 4. Budowę zasieku (wiaty) na odpadki stałe; 5. Budowę zbiornika na gaz płynny z układem zasilającym kotłownię; 6. Wykonanie dróg, miejsc postojowych i chodników na terenie działki; 7. Wykonanie ogrodzenia działki; 8. Wykonanie sieci zewnętrznych; 9. Wykonanie instalacji odprowadzenia wód deszczowych w granicach działki; 10. Wykonanie (przeglądu, w tym określenie stanu jakości, szczelności) remontu zbiornika ścieków bezodpływowych wraz z siecią kanalizacyjną. 11. Wykonanie rewitalizacji zieleni zgodnie z decyzją konserwatora i wykonanym opracowaniem pn. Inwentaryzacja Zieleni Gospodarka Drzewostanem; 12. Wykonanie oświetlenia terenu i obiektów; 13. Wyposażenie obiektów (w tym m.inn. sanitarne, CO, związane z instalacjami elektryczną, wentylacyjną, gazową, teletechniczną, odgromową) zgodnie z dokumentacją projektową za wyjątkiem: - wymienionym w pozycjach od 1 do 11 na rysunku Nr 17 w projekcie budowlanym ,,Rzut przyziemia aranżacja wnętrz; - pozycjach od Nr 1 do 16 na rysunku Nr 18 w projekcie budowlanym ,,Rzut parteru aranżacja wnętrz; - pozycjach od Nr 1 do 19 wymienionych na rysunku Nr 19 w projekcie budowlanym ,,Rzut piętra aranżacja wnętrz; w.w wyposażenie będzie przedmiotem odrębnego postępowania; 14. Rozebranie istniejących obiektów istniejących na terenie działki a przewidzianych do rozbiórek. Działka Nr 829/9 na której prowadzona będzie inwestycja leży w strefie ochrony konserwatorskiej, dlatego też zastosowanie będą miały zapisy wg Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U. z 2004r Nr. 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych. Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, zapisami SIWZ łącznie z projektem umowy, wytycznymi konserwatorskimi, decyzjach administracyjnych. Zadanie należy wykonać w sposób kompleksowy umożliwiające jego oddanie do eksploatacji i użytkowania zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Uwaga: w przypadku użycia w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty (elementy, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJ-MAR MARIUSZ GUSTOWSKI, ulica Kwiatowa 8, Sopieszyno, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6035816,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3693693,96

  • Oferta z najniższą ceną: 3693693,96 / Oferta z najwyższą ceną: 4214009,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.