Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Gorzów Wielkopolski: Dostawa mebli i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologii ze Stacją Dializ SPSzW w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZPZ/N/77/07
Numer ogłoszenia: 219047 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7331223, fax 095 7331221, 7331225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologii ze Stacją Dializ SPSzW w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZPZ/N/77/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik dializacyjny (asystor) - szt. 8 Aparat EKG - szt. 1 Wyposażenie stanowiska pracy dla pielęgniarek: komplet mebli składający się z : kontuaru dla pielęgniarek, szafek, krzeseł biurowych; - szt. 3 Fotel do dializ - szt. 4 Fotel do dializ z mozliwością ważenia chorych leżących szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: a)Warunek I: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie, w jakim będą wykonywać przedmiot zamówienia. b)Warunek II: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Warunek III: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Warunek IV: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składane razem z ofertą: Warunek I - IV - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Warunek I - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przedmiotowych określonych przez Zamawiającego, składane razem z ofertą: Jeśli dotyczy - Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG - Deklaracja zgodności Potwierdzenie spełnienia wymagań granicznych dotyczących przedmiotu zamówienia - Materiały źródłowe w języku polskim szczegółowo opisujące oferowany przedmiot zamówienia pod kątem postawionych wymagań ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 015.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, KANCELARIA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.12.32.10-3, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.12.32.10-3, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.12.32.10-3, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.12.32.10-0, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z dodatkiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.12.32.10-3, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
- "Dostawa mebli medycznych do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.