Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Zamość: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego na osiedlu Zamczysko II etap -45 mieszkań.
Numer ogłoszenia: 219061 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 638 74 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego na osiedlu Zamczysko II etap -45 mieszkań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1.Przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz pomoc w przygotowaniu przetargu na wybór Generalnego Wykonawcy inwestycji. 2.Przygotowanie i przekazanie placu budowy Generalnemu Wykonawcy, koordynowanie prac pomiędzy branżami i ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji inwestycji. 3.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego. 4.Dokonanie odbioru zakończonych etapów robót budowlanych. 5.Sprawdzanie faktur za wykonane i zakończone etapy robót budowlanych i instalacyjnych. 6.Uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich zmian projektowych, materiałowych i cenowych. 7.Protokolarna akceptacja robót po zakończeniu każdego etapu według harmonogramu rzeczowo - finansowego i przesłanie Zamawiającemu protokołu na jego żądanie. 8.Dokonanie odbioru końcowego inwestycji. 9.Wyegzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek w ramach gwarancji i rękojmi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: - Wykonawca winien być osobą fizyczną,osobą prawną, jednostką organizacyjną nine posiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolnym do wykonywania zadania określonego w SIWZ - Wykonawca pełnił w ostatnich 3 latach funkcję Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia (za roboty tożsame uważa się budowę wielorodzinnych budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 tysiące m2). Doświadczenie Wykonawcy winno przedstawiać obsługę co najmniej jednej tego typu inwestycji potwierdzone dokumentem, że usługa była pełniona z należyta starannością; - personel proponowany do wykonania zadania ma odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do wykonywania zadań objętych niniejszym przetargiem tj: Kierownik zespołu - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych, przynależność do OIIB, nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze; Asystenci Kierownika Zespołu - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania w branży konstrukcyjno-budowlanej, robót sanitarnych, w branży robót elektrycznych oraz gazowych, przynależność do OIIB, nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorze; - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto w składanej ofercie. 3. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie opisanych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej przez Zamawiającego następujące dokumenty: a)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Form. Nr 1 b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 i 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych;Form.Nr.2 - Wykaz usług prowadzonych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami od Zleceniodawców; - Imienny skład osobowy zespołu inspektorów nadzoru ze wskazaniem nadzorowanych branż, wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo inspektorów w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i dokumentami stwierdzającymi ich przygotowanie zawodowe; nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe dla Kierownika zespołu, nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu dla Asystentów Kierownika zespołu - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.zamosc.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Zamościu, ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data otwarcia ofert : 21.11.2007r. godzina 10:30 Miejsce otwarcia ofert : Towarzystwo Budownictwa Społecznego ul. Peowiaków 8 22-400 Zamość Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami : Roman Kozak, Alicja Goluch tel. 084 638 74 15
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej etap I w bocznej ulicy Zagrodowej w Zamościu
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.