Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Opole: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Izby Celnej w Opolu.
Numer ogłoszenia: 219072 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu, ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, fax 077 4006707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Izby Celnej w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, zestawów komputerowych, komputera przenośnego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt i oprogramowanie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w opisie zamówienia załączając do oferty szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, zawierającą nazwy własne sprzętu 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 3. Oferowane oprogramowanie musi być licencjonowane a Wykonawca musi posiadać uprawnienia odsprzedaży. 4. Zaoferowanie oprogramowania i sprzętu sprzecznego z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 6. W zakresie opisu przedmiotu zamówienia dot. wymogu posiadania certyfikatu jakości ISO 9001 na cały proces produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o posiadaniu przez producenta oferowanego sprzętu komputerowego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi. Wykonawca może, zamiast oświadczenia, o którym wyżej mowa, złożyć oświadczenie o posiadaniu przez producenta oferowanego sprzętu równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub o posiadaniu innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez producentów równoważnych środków zapewnienia jakości. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą w/w certyfikatu. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania oferowanego i zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 8. Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wydane zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz.U.2004 Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. Nr 49,poz.414): 1) certyfikat zgodności - dokument wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia oraz proces jego wytwarzania są zgodne z zasadniczymi wymaganiami lub specyfikacjami technicznymi lub 2) deklarację zgodności, tj. oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.00 - Czytniki optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.00 - Czytniki optyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. wykonali w okresie ostatnich 2 lat co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia, o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, daty wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 1.6. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3, Wykonawcy przedstawiają umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ma zawierać następujące postanowienia: określenie celu zawarcia umowy, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności podmiotów występujących wspólnie za realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania zawartej umowy oraz dokonywania zmian w treści tej umowy bez zgody zamawiającego. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 1.1. do 1.4 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy. 6. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 7. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1÷10 oraz art.24 ust.2, pkt 1÷4. 9. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 1.2. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy. 1.5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień zgodnych z wymogami Zamawiającego, tj. nie mniej niż 2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każde, polegające na jednorazowej dostawie laptopów i/lub drukarek i/lub zestawów komputerowych. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.7. aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1, 1.2, 1.4, 1.5 składa każdy z podmiotów. 3. Wymienione w punkcie 1 dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Opolu ul. szpitalna 3b-5-7; 45-010 Opole pok.114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 112 lub przesłać na adres Izby.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załacznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9, 30.21.32.00-7, 30.23.13.00-0, 30.21.61.00-7, 30.23.31.71-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załacznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w km 38+015 w m. Głubczyce wraz z dojazdami
- Dostawa łodzi motorowej, hybrydowej kategorii R-2
- PSP Nr 5 z OI przebudowa dachu krytej pływalni
- Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie" w podziale na 3 części
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.