To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Katowice: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych oraz sprzedaży i dostawy polis ubezpieczeniowych obejmujących koszty leczenia (KL) oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) za granicą
Numer ogłoszenia: 21909 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10351 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych oraz sprzedaży i dostawy polis ubezpieczeniowych obejmujących koszty leczenia (KL) oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) za granicą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych oraz sprzedaży i dostawy polis ubezpieczeniowych obejmujących koszty leczenia (KL) oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków (NNW) za granicą na potrzeby Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku. W ramach zamówienia zamawiający przewiduje zakup maksymalnie 150 sztuk biletów (tam i z powrotem). Ilość biletów wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi maksymalną ilość zamówienia. W ramach zamówienia zamawiający przewiduje zakup polis ubezpieczeniowych w maksymalnej ilości: w wariancie Europa 895 osobodni oraz w wariancie Świat 45 osobodni. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania do 75% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 25% zamówienia. Na potrzeby postępowania ustalono średnią cenę jednostkową biletu lotniczego w wysokości 1210 zł. Ww. cena jednostkowa jest wartością szacunkową ustaloną w celu umożliwienia ustalenia łącznej ceny brutto oferty, a tym samym łącznej wartości brutto umowy. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane zamówienia będzie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów i polis ubezpieczeniowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za każdy wydany bilet obejmuje: a) opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, która obejmuje: koszt rezerwacji i wystawienia biletu (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika), dostawę biletu Zamawiającemu, przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletu, oferowanie wariantów połączenia, składanie ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, b) cenę biletu wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe) zgodną z danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) używanego przez Wykonawcę lub za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, jeśli nie prowadzi on sprzedaży za pomocą Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS). Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za jeden osobodzień ochrony ubezpieczeniowej na polisie stanowi wysokość składki ubezpieczeniowej za jeden dzień podróży dla jednej osoby, uwzględniająca wszelkie koszty Wykonawcy związane z ubezpieczeniem, koszty dostarczenia polisy i warunków ubezpieczenia Zamawiającemu, podatek VAT i podatek akcyzowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem zawartym w siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 66.51.20.00 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBATROS BIURO PODRÓŻY S.C. ADAM ŚLĘCZEK, AGNIESZKA ŚLĘCZEK
jakie przetargi wygrała firma
ALBATROS BIURO PODRÓŻY S.C. ADAM ŚLĘCZEK, AGNIESZKA ŚLĘCZEK
- ALBATROS Biuro Podróży s.c. Adam Ślęczek, Agnieszka Ślęczek, ul. Szpitalna 20-22, 31-024 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203784,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184886,15
Oferta z najniższą ceną: 182347,50 / Oferta z najwyższą ceną: 188205,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Obsługa w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośredniczenie w procesie uzyskiwania wiz na zagraniczne podróże służbowe w latach 2025-26
- Zakup i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Osaka - Warszawa na Wystawę Światową Expo 2025
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.