eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa drukarek i innych urządzeń drukujących, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Filia we Wrocławiu, Al. Armii Krajowej 54, 50 - 541 Wrocław.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Wałbrzych: Dostawa drukarek i innych urządzeń drukujących, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Filia we Wrocławiu, Al. Armii Krajowej 54, 50 - 541 Wrocław.
Numer ogłoszenia: 219113 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 184300 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407389, fax 074 8407389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek i innych urządzeń drukujących, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Filia we Wrocławiu, Al. Armii Krajowej 54, 50 - 541 Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i innych urządzeń drukujących, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Filia we Wrocławiu, Al. Armii Krajowej 54, 50 - 541 Wrocław..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 29.86.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122155 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt/program: Wydatek jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu województwa jst (15%) w ramach Planu Działań Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2008..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. PIOMAR Sp. J. Marek Soroka, Zbigniew Soroka, ul. Jagiełły 13-1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 96200
  • Oferta z najniższą ceną: 96200 oferta z najwyższą ceną: 162455
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.