eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont budynku CMKP przy ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie (nr postępowania ZP-430/06)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-26

POZYCJA 21915

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont budynku CMKP przy ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie (nr postępowania ZP-430/06)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, do kontaktów: Pasik Piotr, ul. Marymoncka 99, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340471 w. 236, e-mail: zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku CMKP przy ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie (nr postępowania ZP-430/06). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu parteru, I piętra, II piętra oraz węzła cieplnego w budynku CMKP przy ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie. 1. Remont parteru, I piętra, II piętra w budynku obejmuje następujące branże: a) architektoniczną: - przebudowa części pomieszczeń - remont ścian - remont stropów - wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej - zabudowa świetlików nad drzwiami wewnętrznymi - budowa stropów podwieszanych w korytarzach - wymiana wykładzin podłogowych - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych - remont klatek schodowych - montaż ścinek i drzwi o odporności ogniowej - montaż systemu oddymiania klatki schodowej b) sanitarną: - wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. - wymiana kanalizacji sanitarnej c) instalacji c.o. - wymiana rur c.o - wymiana grzejników c.o. d) elektryczną: - montaż w korytarzach koryt metalowych - wymiana WLZ - wykonanie obwodów oświetleniowych - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania urządzeń informatycznych - wymiana rozdzielni elektrycznych piętrowych i rozdzielni głównej z wyłącznikiem głównym - wymiana opraw oświetleniowych - wymiana osprzętu elektrycznego e) teletechniczną i telekomunikacyjną - przełożenie istniejących instalacji niskoprądowych do koryt i listew instalacyjnych, ułożonych dla instalacji teletechnicznych - rozbudowa instalacji logicznej (w tym elementy pasywne i urządzenia aktywne) f) wentylacyjną i klimatyzację - remont lub wykonanie wentylacji mechanicznej dla wybranych pomieszczeń - wykonanie klimatyzacji dla sal dydaktycznych 2. Remont węzła cieplnego budynku obejmuje następujące branże: a) architektoniczną: - remont ścian - remont stropów - wymiana stolarki - remont posadzki b) elektryczną: - wykonanie instalacji elektrycznej i wyrównawczej, automatyki, wymiana rozdzielni c) technologiczną; - wymiana urządzeń - wymiana instalacji Remont budynku będzie przeprowadzany w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia 126 dni licząc od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga objęcia sieci logicznej okresem gwarancji min. 15 lat Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia z wyłączeniem sieci logicznej okresem gwarancji min. 4 lat. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Kleczewska 61/63. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W niniejszym postępowaniu Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (art. 32 pkt 4 ustawy PZP). Łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza progu 5 000 000 Euro. Wartość części zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania wynosi 312 108,50 Euro (tj. 1 311 135,00 PLN). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 126;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 31000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rozpoczęli i wykonali terminowo i z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze (poprzez zamówienie o podobnym charakterze należy rozumieć wykonanie prac remontowych w co najmniej takich branżach jak: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, instalacji c.o.), o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł netto każde, w funkcjonującej podczas prac remontowych instytucji, 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, w zakresie: a) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, b) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, c) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia następować będzie w częściach, w terminie 21 dni od daty odbioru części przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru każdej części przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony, 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla działalności w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 złotych, 8. w każdym roku 2004 i 2005 osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej co najmniej 3 mln PLN, III.2.2) Sposób sprawdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu oraz przeprowadzenia kwalifikacji wniosków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymienionych poniżej dokumentach i oświadczeniach: a) wypełniony formularz ofertowy, b) w przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom - Wykaz Podwykonawców; c) wstępny harmonogram rzeczowy, ilościowy i finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 u Pzp) e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) Wykaz co najmniej 2 rozpoczętych i należycie oraz terminowo wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania zamówień (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć wykonanie prac budowlanych w co najmniej takich branżach jak: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, instalacji c.o. a za odpowiadające swoją wartością o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł netto każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; k) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej dla działalności w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę min. 400 000 zł - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu; l) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; m) Wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1.5 ogłoszenia, przewidzianych do nadzorowania robót, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; n) kopię dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.06.2006, cena - 300 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2006, godzina 10:30, Warszawa, ul. Marymoncka 99/103 pok 232.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.