Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Wrocław: Dostawa 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 219172 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax. 071 3435439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu o następujących parametrach: 1) Serwer 3 sztuki. Wymagania: Lp Parametr Server 1. Procesor Min. Quad Core, 2 x 6 MB Cache, 2,50GHz, 1333 MHz FSB Liczba zainstalowanych procesorów: 2 szt. 2. Architektura serwera Min. dwuprocesorowa 3. Pamięć RAM Min. 16 GB 667MHz 4. Kontroler macierzy dyskowych SAS RAID 10 5. Dyski twarde Min. 4 szt. o pojemności (każdy) min. 146 GB, SAS, 2,5 , 10 000 obrotów na minutę, z możliwością zainstalowania dwóch dodatkowych dysków bez dodatkowej instalacji. 6. Karta sieciowa Min. 2 porty RJ45 10 100 1000, 1 kabel UTP 4p, 2xRJ45, klasy 5 o długości 5m 7. Karta graficzna Może być zintegrowana z płytą, obsługująca min. rozdzielczość 1024x768 8. Napęd optyczny Min. DVD-ROM 9. Porty zewnętrzne Min. 2 porty USB, Port klawiatury, myszy i monitora, 10. Zasilacze Min. 2 zapewniające nadmiarowość 11. Obudowa Typu Rack max. 2 U wraz z kompletem elementów umożliwiających zainstalowanie w szafie 19 typu RACK 12. Dokumentacja Dokumentacja w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych. 13. Dodatkowe wymagania W ofercie należy podać typ i model serwera.Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog - MS Windows 2003 Server, Microsoft Corporation. 14. Strimer Brak. 15. Klawiatura Brak 16. Myszka Brak 17. Monitor Brak 18. Oprogramowanie MS Windows 2003 Server R2 SP2 Ent. X64, nośniki CD lub DVD. 19. Gwarancja Min. 3 lata gwarancji producenta na miejscu, serwis na miejscu w następny dzień roboczy 2) Serwer - 1 sztuka. Wymagania: Lp Parametr Server 1. Procesor Min. Quad Core , 2,50 GHz 2x 6 MB Cache, 1333 MHz FSB.Liczba zainstalowanych procesorów: 1szt. 2. Pamięć RAM Min. 2 GB 667MHz 3. Kontroler macierzy dyskowych Wbudowany kontroler RAID obsługujący min. RAID 0,1 4. Macierz dyskowa Podłączane podczas pracy dyski SATA, o łącznej pojemności min. 8TB. 5. Karta sieciowa Min. 1 port RJ45 10 100 1000, 1 kabel UTP 4p, 2xRJ45, klasy 5 o długości 5m 6. Karta graficzna zintegrowana 7. Napęd optyczny DVD-RW 8. Porty zewnętrzne Min. 2 porty USB, Port klawiatury, myszy i monitora, 9. Zasilacze Min. 2 zapewniające nadmiarowość 10. Obudowa Typu Rack max. 4U wraz z kompletem elementów umożliwiających zainstalowanie w szafie 19 typu RACK 11. Dokumentacja Dokumentacja w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych. 12. Dodatkowe wymagania W ofercie należy podać typ i model serwera.Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog - MS Windows 2003 Server, Microsoft Corporation. 13. Klawiatura Brak 14. Myszka Brak 15. Monitor Brak 16. Oprogramowanie Komplet sterowników, bez systemu operacyjnego lub z MS Windows 2003 Server z aktualnym SP, nośniki CD lub DVD. 17. Gwarancja Min. 3 lata gwarancji producenta na miejscu, serwis na miejscu w następny dzień roboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział firmy, które: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć:
1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej
Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez
każdego z Wykonawców.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
3 . Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dokumentów, że
dostawa ta została wykonane należycie.Wykonawcy zobowiązani są przedstawić
pisemny wykaz - co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat dostawy
zbliżonej, co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, tj. przekraczającej
100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie.
Przez określenie zbliżonych należy rozumieć <
>>. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Dobrcz"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie odporności na zagrożenia cybernetyczne w Gminie Wojaszówka, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane Usługi Cyfrowe,
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.