Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Katowice: Dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków psychotropowych i odurzających oraz środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 219182 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety, ul. Warszawska 52, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2530831,32 w. 378, fax 032 2530831,32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/spzoz-elzbiety
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków psychotropowych i odurzających oraz środków dezynfekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków psychotropowych i odurzających oraz środków dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na XVI pakietów. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.555,00 zł Składając ofertę na wybrany pakiet oferent zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: dla Pakietu I - 2.245,00 zł dla Pakietu II - 745,00 zł dla Pakietu III - 140,00 zł dla Pakietu IV - 21,00 zł dla Pakietu V - 18,00 zł dla Pakietu VI - 15,00 zł dla Pakietu VII - 109,00 zł dla Pakietu VIII - 451,00 zł dla Pakietu IX - 49,00 zł dla Pakietu X - 140,00 zł dla Pakietu XI - 59,00 zł dla Pakietu XII - 79,00 zł dla Pakietu XIII - 100,00 zł dla Pakietu XIV - 384,00 zł Wadium należy wpłacić do dnia 07.12.2007 r., przelewem na konto Zamawiającego: CitiBank HANDOLWY S.A. O/Katowice nr konta: 60 1030 1159 0000 0000 0599 0201.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zobowiązany jest, na pisemne żądanie Zamawiającego, złożyć faksem i niezwłocznie przekazać drogą pocztową odpowiednie dokumenty, certyfikaty i atesty. Termin ustala Zamawiający w piśmie wzywającym do ich przekazania, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. 3. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy, lub przez pełnomocnika. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem napisem o odpowiedniej treści, datą poświadczenia i podpisem osoby lub osób podpisujących ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 5. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenia na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych warunków na podstawie dokumentów potwierdzających ich spełnianie, załączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby niewymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 ppkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument, o których mowa w pkt 8 ppkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio jak w podano w pkt 10. 12. Oświadczenie Oferenta (załącznik nr 2). 13. Oświadczenie, iż Wykonawca gwarantuje dostawę produktów leczniczych spełniających wymagania obowiązujących przepisów prawa m.in.: - postanowień przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. nr 53 z 2004 r., poz. 533), - postanowień przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia(Dz.U. nr 16 z 2003 r. poz.150), z terminem przydatności do zużycia nie krótszym niż 4/5 deklarowanej daty ważności przez producenta. 14. Dla środków dezynfekcyjnych dokumentem wymaganym jest ponadto:: - katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania, - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej w języku polskim wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, - potwierdzenie stosownym dokumentem działania biobójczego oferowanych środków (do narzędzi i powierzchni) w zakresie wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub końcowymi wynikami z badań laboratoryjnych innego niezależnego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinię o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.katowice.pl/jednostki/spzoz-elzbiety
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. Św. Elżbiety ul. Warszawska 52, 40-008 Katowice Dział Zaopatrzenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. Św. Elżbiety ul. Warszawska 52, 40-008 Katowice Dział Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 251 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 23 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 9 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 1 pozycję..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 5 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 7 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet obejmuje 1 pozycję..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PŁYNY INFUZYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne - pakiet obejmuje 8 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŚRODKI PSYCHOTROPOWE I ODURZAJĄCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki psychotropowe i odurzające - pakiet obejmuje 11 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne - pakiet obejmuje 9 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE - DEZYNFEKCJA RĄK, SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne (dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych) - pakiet obejmuje 11 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne (dezynfekcja narzędzi) - pakiet obejmuje 3 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne (dezynfekcja powierzchni) - pakiet obejmuje 9 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO MYJNI ETD 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne do myjni ETD 3 - pakiet obejmuje 3 pozycje..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa leków
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.