eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługa doradztwa technicznego i nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji pn. Blok kogeneracyjny ciepła(6,8 MWt) i energii elektrycznej ( 1,255 MWe netto ) opalany biomasą w Ciepłowni Łężańska w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Krosno: Usługa doradztwa technicznego i nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji pn. Blok kogeneracyjny ciepła(6,8 MWt) i energii elektrycznej ( 1,255 MWe netto ) opalany biomasą w Ciepłowni Łężańska w Krośnie
Numer ogłoszenia: 219189 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. , ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa technicznego i nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji pn. Blok kogeneracyjny ciepła(6,8 MWt) i energii elektrycznej ( 1,255 MWe netto ) opalany biomasą w Ciepłowni Łężańska w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa doradztwa technicznego i nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji pn: Blok kogeneracyjny ciepła(6,8 MWt) i energii elektrycznej (1,255 MWe netto) opalany biomasą w Ciepłowni Łężańska w Krośnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ -Opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do IDW)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na doradztwie technicznym lub pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru/ Inżyniera Kontraktu /Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie instalacji elektrociepłowni lub kotła ciepłowniczego o mocy min 5 MWt) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są: - przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie podanym powyżej z podaniem daty oraz miejsca jej wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW. Zamawiający uzna także powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże opracowanie co najmniej jednej koncepcji budowy bloku kogeneracyjnego, która została zrealizowana. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 5.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do IDW)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia: 1) Inspektor nadzoru branży instalacyjno-technologicznej Niniejsza osoba powinna posiadać łącznie: a) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami instalacyjnymi, w tym minimum 1 rok w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami instalacyjnymi przy realizacji kotłowni wysokoparametrowej o całkowitej mocy termicznej minimum 5 MW, b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do nadzorowania, projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. 2) Inspektor nadzoru branży elektrycznej, elektroenergetycznej Niniejsza osoba powinna posiadać łącznie: a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi, b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do nadzorowania, projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. 3) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej Niniejsza osoba powinna posiadać łącznie: a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na podstawie przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do nadzorowania, projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiadające wymaganiom, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie uznaje się te dokumenty jako obowiązujące. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Osoby wchodząca w skład personelu muszą biegle władać językiem polskim. W przypadku, gdy osoba wchodząca w skład personelu nie posiada umiejętności posługiwania się biegle językiem polskim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest: - wskazać osoby które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 5.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200.000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest: złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 PLN , ważną(y) na dzień składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do IDW 2.Oświadczenie o spełnaniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do IDW 3. Informacja na temat osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiaca załącznik nr 3 do IDW 4. Wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 4 do IDW 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o § 8 Regulaminu oraz pkt 2 Załącznika Nr 6 do IDW wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie pkt 2 Załącznika Nr 6 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 5 do IDW 7. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl w zakładce Zamówienia i przetargi/ MPGK pod nazwą danego postępowania
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Krosno Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: MPGK Krosno Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, sekretariat - pokój nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Termin wykonania zamówienia. 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do czasu podpisania Protokołu Zakończenia (udanych) Pomiarów Gwarancyjnych, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy utrzymania całego składu członków Kluczowego Personelu w trakcie realizacji inwestycji budowy bloku kogeneracyjnego. Na dalszym etapie realizacji umowy Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy utrzymania całego składu członków Kluczowego Personelu, a jedynie utrzymania go w takim zakresie, który jest niezbędny do prawidłowego wykonania wszystkich obowiązków umownych. (dalszy etap to okres pomiędzy podpisaniem Protokołu Przejęcia do Eksploatacji Elektrociepłowni a podpisaniem Protokołu Zakończenia (udanych) pomiarów Gwarancyjnych). II.Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Regulaminu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązującym: w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Centrum Usług Komunalnych KROeko Sp. z o.o., Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. zwanego dalej Regulaminem, dla których Ustawa prawo zamówień publicznych nie znajduje zastosowania. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.ekrosno.pl w zakładce zamówienia i przetargi-MPGK. Zamawiający informuje, że spodziewa się uzyskać na realizację ww. inwestycji dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet IX: Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.1 : Wysokosprawne wytwarzanie energii, finansowanie zaś odbywać się będzie w ramach Programu dla przedsięwzięć w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii i Obiektów Wysokosprawnej Kogeneracji NFOŚiGW.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.