Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-25
Białystok: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku PN-25/15/7
Numer ogłoszenia: 219230 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl/zp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku PN-25/15/7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku o wartości szacunkowej poniżej 134 tys. euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8, 18.14.30.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Próbki w ilości min. 1 szt. lub najmniejszego opakowania producenta każdej pozycji asortymentowej (w przypadku różnej rozmiarówki - próbki wyłącznie najmniejszego rozmiaru). Każdą próbkę należy opisać numerem pakietu i pozycji oraz załączyć do oferty wykaz złożonych próbek (wykaz powinien zawierać: nr pakietu i pozycji, ilość, nazwę handlową i nr katalogowy danej próbki). 2. Dokładne opisy oferowanych produktów uwzględniający wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 SIWZ. 3. Karty danych technicznych wyrobu. 4. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie z dnia ........... zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 3 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torba ze ściągaczem wykonana z przezroczystego polietylenu (folii PE) o średnicy 80-91 cm - 375 szt., 2. Zestaw pediatryczny - 1330 szt., 3. Zestaw operacyjny dla noworodków - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieszeń samoprzylepna do przechwytywania płynów 60x60cm ze sztywnikiem i zaworem do podłączenia drenu - 375.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna osłona na mikroskop - 175 szt., 2. Prześcieradło barierowe z wkładem chłonnym - 18 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład do przygotowywania leków cytostatycznych rozm. 41x56 cm (maty) typu ChemoPlus lub Berner, wysokochłonny, sterylny - 75 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło celulozowe w rolce szer. 60 cm, perforowane - 3000 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło celulozowe w rolce o szer. 50 cm x 50 m., perforowane - 600 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta chirurgiczna dwuwarstwowa 75 x 90 cm - 3300 szt., 2. Serweta operacyjna 220 x 320 do zabiegów artroskopii - 225 szt., 3. Serweta chirurgiczna dwuwarstwowa z przylepnym wycięciem U wym. 150x200 - 840 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śliniak dentystyczny - 480 szt., 2. Pokrowce na buty z włókniny - 1950 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład higieniczny w rolce szer. 40 cm; w rolce perforowanej co 36cm, wykonany z celulozy, foliowany - 90 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do operacji stawu biodrowego - 240 szt., 2. Prześcieradło higieniczne niejałowe 210x80cm z włókniny (+/-10 cm) o gram. 35g/m2, odporne na rozerwania - 11400 szt., 3. Zestaw zabiegowy do cewnikowania - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Piżama z włókniny - bluza w serek, nieprześwitująca o gram 35g/m2 rozm. S, M, L, XL - 2250 szt., 2. Piżama z włókniny - spodnie, nieprześwitujące o gram. 35g/m2 rozm. S, M, L, XL - 2250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapcie jednorazowe wykonane z miękkiej włókniny, z zakrytymi palcami, pakowane parami - 1800 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma sterylna samoprzylepna 10 x 50 cm - 1800 szt., 2. Zestaw do obłożenia pola operacyjnego dla dużych dzieci - 1575 szt., 3. Okulistyczne obłożenie foliowe - 225 szt., 4. Serweta operacyjna sterylna, nieprzylepna, o wymiarach 150 x 200 cm - 375 szt., 5. Serweta operacyjna sterylna z taśmą 150x175 cm - 1500 szt., 6. Serweta na stolik Mayo, o wymiarach 80 x 145 cm - 1800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie do kolonoskopii krótkie, jednorazowe, nie prześwitujące 35g/m, taśma lub gumka regulująca obwód pasa - 225 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie chirurgiczne jednorazowego użytku niejałowe rozm: M, L, XL bluza + spodnie. Bluza z krótkim rękawem i kieszeniami. Przy szyi wykończenie typu U/V. Nogawki bez ściągaczy. W spodniach wciągnięty trok z tej samej włókniny co cały komplet. Materiał na całej powierzchni nieprześwitujacy. Wykonane z włókniny typu SMMS o gramaturze min. 45 g/m2, antystatyczne, niepylące, oddychające, kolor niebieski, zielony, różowy/fioletowy - 3150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch foliowy w rolce op. 50 szt. wykonany z cienkiej, mocnej folii, wiązany na troki. - 45 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna 75x90 sterylna - 3000 szt., 2. Serweta operacyjna 50x60cm sterylna - 5100 szt., 3. Serweta operacyjna 50x60 z otworem jałowa - 1200 szt., 4. Prześcieradło higieniczne niejałowe 80 x 175 cm - 975 szt., 5. Prześcieradło higieniczne niejałowe 210 x 160 cm z włókniny o gramaturze min. 35g/m2, odporne na rozerwania - 12750 szt., 6. Podkład higieniczny niejałowy 90 cm x 75 cm - 4500 szt., 7. Zestaw pościeli jednorazowego użytku - 3750 szt., 8. Pokrowce na buty z folii PE, z gumką (100 szt w opak.) higieniczne, wykonane z mocnej folii o właściwościach antypoślizgowych - 2475 szt., 9. Fartuch higieniczny niejałowy wiązany z mankietami - 10650 szt., 10. Fartuch higieniczny jałowy wiązany z mankietami - 675 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 33.14.10.00-0, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cystoskopii sterylny - 165 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek chirurgiczny damski na gumkę - 13500 szt., 2. Czepek chirurgiczny damski wiązany do długich włosów w kształcie furażerki - 4800 szt., 3. Czepek chirurgiczny męski z gumką - 5700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch chirurgiczny z rękawem wykończonym mankietem - 150 szt., 2. Fartuch chirurgiczny z wstawkami i rękawem - 8250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna sterylna z taśmą 75x90 cm, - 1500 szt., 2. Fartuch do przygotowywania i podawania leków cytostatycznych - 645 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula jednorazowa dla pacjenta wykonana z włókniny polipropylenowej, krótki rękaw, rozmiary S-XL, wiązana z tyłu na dwie pary troków, min. gram. 35 g/m2. - 225 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska chirurgiczna na gumkę trójwarstwowa - 8250 szt., 2. Maska chirurgiczna wiązana trójwarstwowa - 42000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na kończynę sterylna, z nieprzemakalnego laminatu o długości 75 - 80 cm, szerokości 35 - 37 cm - 75 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowce na buty z grubej i mocnej włókniny - 5 opak., 2. Pokrowiec na przewody sterylny 16 x 200 cm - 720 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna kieszeń przylepna jednokomorowa 30 x 30 - 40 cm, wykonana z mocnej przezroczystej folii - 1050 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta epiduralna przezroczysta PE perforowana, przylepna o wymiarach 90 x 120 cm, otór typu romb 9 x 12 cm - 180 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona środkami myjącymi o neutralnym PH 5,5, wykonana w całości z poliestru, rozmiar 12cm x 20cm, o gramaturze 90gr/m2, opakowanie jednostkowe 24 sztuki, z nadrukowanym rozmiarem, graficzną instrukcją stosowania oraz składem. - 4512 szt.; 2. Jednorazowa myjka do mycia ciała nasączona obustronnie środkami myjącymi o neutralnym PH 5,5, wykonana w całości z poliestru, rozmiar 12cm x 20cm, o gramaturze 150gr/m2, z dodatkiem aloesu oraz rumianku, opakowanie jednostkowe 10 sztuk, z nadrukowanym rozmiarem, graficzną instrukcją stosowania oraz składem - 3600 szt; 3. Jednorazowa myjka do mycia ciała noworodków nasączona środkami myjącymi o neutralnym PH 5,5 z dodatkiem aloesu, wykonana w całości z poliestru o gramaturze 400gr/m2, rozmiar 12cm x 10cm, opakowanie jednostkowe 40 sztuk, z nadrukowanym rozmiarem, graficzną instrukcją stosowania oraz składem-3240 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa monochromatora wraz z układem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
- Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych na potrzeby realizacji projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanisława Suchowolca 25 i 25A w Białymstoku.
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Rutka Tartak - Szypliszki w km 58+254-59+185.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- Dostawa pieluchomajtek
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.