Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Kętrzyn: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Bajory w jednostce ewidencyjnej Srokowo, nr 280806_2, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 219234 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, fax. 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Bajory w jednostce ewidencyjnej Srokowo, nr 280806_2, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Bajory w jednostce ewidencyjnej Srokowo, nr 280806_2, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie. 2.Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków został opracowany przez Starostę Kętrzyńskiego i uzgodniony przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie. 3.Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia, przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: ? złożenie stosownego oświadczenia 2. W zakresie posiadania uprawnienia niezbędnego do wykonywania określonego w specyfikacji zamówienia: - posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadanie minimum dwóch pracowników z uprawnieniami GUGiK w zakresie -rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych-, zatrudnionych w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia o identycznym charakterze, - posiadanie referencji zleceniodawców, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadanie w pełni sprawnego sprzętu w postaci komputerów i oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia (na żądanie zamawiającego należy dostarczyć licencje oprogramowania). 4. W zakresie potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Pisemna oferta zgodna z SIWZ wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 7. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku złożenia oferty wspólnie przez wykonawców, wspólnie winni spełniać wszystkie warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokumenty i oświadczenia 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty na dwa zadania należy wypełnić odrębne formularze dla każdej części zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz pracowników oferenta z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień geodezyjnych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac o identycznym charakterze - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 8. Referencje od poprzednich kontrahentów oferenta, potwierdzające, że prace wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje stanowią integralną część załącznika nr 6). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia (wartość minimalna ubezpieczenia 50.000,00 zł). 10. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 11. Zatwierdzony i wypełniony formularz postanowień umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11-400 Kętrzyn
pokój nr 77.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 08:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 52.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Budowa parkingu i odwodnienia przy budynku Urzędu Gminy Kętrzyn
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Kętrzyn
- Dostawa materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch oraz środków pozoracji na potrzeby realizacji przez CSSG szkoleń minersko-pirotechnicznych
- Zakup wraz z dostawą samochodu osob. przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla WTZ w Kętrzynie prowadzonego przez Mazurskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnospr. w Kętrzynie -post. II
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego Placówki SG w m. Banie Mazurskie
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich budynku nr 5 w m. Kętrzyn" i pn.: "Remont obróbek blacharskich na dachu budynku nr 4 w m. Kętrzyn"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej Nr 3521E w miejscowości Kuźnica
- "Remont drogi powiatowej Nr 2510R ul. Żniwna w Jaśle".
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej ulic Jaworowa, Grabowa, Cisowa, Leśna, Sadowa, Sosnowa i Gajowa w Nasielsku
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku nr 16 w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Nalot hiperspektralny i mapowanie parametrów wody w oparciu o dane satelitarne
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.