Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Szczecin: Wykonanie Lokalnego Systemu Informatycznego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 219237 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, fax 091 4893976.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Lokalnego Systemu Informatycznego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie i wdrożenie oprogramowania służącego do obsługi projektów zgłaszanych do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego. W ramach zamówienia powinien zostać stworzony system informatyczny (Lokalny System Informatyczny dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego) pozwalający prowadzić obsługę projektów zgłaszanych w ramach RPOWZ, w odpowiedniej konfiguracji do potrzeb Zamawiającego, wdrożyć system oraz przeprowadzić niezbędne szkolenia dla użytkowników i administratorów systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.12.10 - Oprogramowanie zarządzania projektem Kod CPV wg słownika 2008: 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 300.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od uczestników postępowania: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę podobną do przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem usługi podobnej zamawiający rozumie usługi wykonania systemu informatycznego dla administracji publicznej lub firm prywatnych, o wartości minimum 200 tyś zł brutto, stworzonego do obsługi na minimum 20 stanowiskach pracy. 3. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. 4.W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia, zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów: Doświadczenie wykonawcy: - realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze - 1 pkt - wartość zrealizowanego zamówienia, każde 50 tyś zł powyżej minimum - 1 pkt - liczba obsługiwanych stanowisk pracy, każde 5 osób powyżej minimum - 1 pkt 1. Zamawiający zaprosi do dialogu czterech wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 4 Zamawiający zaprosi do dialogu tych wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia. 2. Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia wykonawców okaże się, że kilku wykonawców otrzymało taką samą ilość pkt, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie łączna wartość dotychczas zrealizowanych usług.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymogi z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na formularzu nr 1 stanowiącym załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu oraz przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. W celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia do wykonywania zamówienia należy przedstawić wykaz prac podobnych na formularzu nr 2 stanowiącym załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, liczby obsługiwanych przez system stanowisk pracy, nazwy przedmiotu zamówienia oraz dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Harmonogram realizacji usługi - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz wniosku wraz z załącznikami można pobrać w Sekretariacie Wydziału ZRPO pl. Hołdu Pruskiego 8, 70-550 Szczecinie lub na stronie internetowej www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zakres zagadnień związanych z przedmiotem zamówienia podejmowanych podczas prowadzonego dialogu obejmować będzie między innymi: Lokalny System Informatyczny dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego zwany dalej LSI RPO WZ ma stanowić: - Baza Danych umożliwiająca wprowadzanie, przechowywanie oraz dokonywanie analiz wprowadzonych danych dotyczących wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów złożonych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego oraz Aplikacje Pomocnicze: - Generator Wniosków Aplikacyjnych, służący do tworzenia wersji elektronicznej wniosku aplikacyjnego oraz wydruku wersji papierowej, - Generator Wniosków Płatniczych, służący do tworzenia elektronicznej wersji wniosku płatniczego i wydruku wersji papierowej. Aplikacje Pomocnicze będą ogólnie dostępne dla wszystkich Wnioskodawców. Mają nadawać sumy kontrolne generowanym wnioskom oraz dokonywać ich walidacji tj. sprawdzenia poprawności i kompletności wypełnienia wszystkich pól oraz tabel finansowych. Główne zadania Bazy Danych LSI RPO WZ: 1. wprowadzanie danych ma następować poprzez wczytywanie wniosków elektronicznych utworzonych w Aplikacjach Pomocniczych, dostarczanych przez Wnioskodawców wraz z dokumentacją papierową, 2. wczytywanie elektronicznych wersji wniosków aplikacyjnych, wersja pierwotna oraz wersje z późniejszymi zmianami (możliwość usuwania wersji elektronicznych wniosku z poziomu administratora modułu), nadawanie wczytanym wnioskom statusów w systemie, 3. ocena formalna, merytoryczna i formalno-prawna wniosków aplikacyjnych z opcją wydruku formularzy oceny, 4. ewidencja wniosków aplikacyjnych: - rejestr wpływu wniosków, - rejestr wpływu poprawek do wniosków, - rejestr wniosków poprawnych formalnie i rejestr wniosków odrzuconych po ocenie formalnej, - rejestr wniosków wycofanych przez Wnioskodawcę na poszczególnych etapach oceny, - rejestr wniosków przekazanych do oceny merytoryczno-technicznej, - rejestr wniosków poprawnych merytorycznie i rejestr wniosków odrzuconych po ocenie merytoryczno-technicznej, - rejestr wniosków, którym przyznano dofinansowanie - rejestr wniosków, które nie otrzymały dofinansowania 5. generowanie oraz ewidencja umów oraz aneksów do umów o dofinansowanie, 6. rejestr rozwiązanych umów o dofinansowanie, 7. wczytywanie elektronicznych wniosków płatniczych utworzonych w Generatorze Wniosków Płatniczych (możliwość usuwania wersji elektronicznych wniosku z poziomu administratora modułu), 8. weryfikacja wniosków o płatność z opcją wydruku formularza oceny, 9. generowanie zbiorczych wniosków o płatność dla każdego Działania/Poddziałania/osi priorytetowej, 10. generowanie zbiorczych sprawozdań na poziomie Działania/Poddziałania/osi priorytetowej, 11. przeliczanie dostępnej alokacji, z uwzględnieniem oszczędności poprzetargowych, 12. prowadzenie rejestru zleceń płatności, 13. wypełnianie protokołu z kontroli realizowanych projektów na elektronicznym formularzu z opcją wydruku, 14. rejestr nieprawidłowości podlegających i nie podlegających raportowaniu, 15. możliwość dokonywania zestawień statystycznych wykorzystujących dane zawarte w Bazie Danych, z możliwością eksportu danych do edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, 16. moduł do generowania i archiwizowania pism bezpośrednio związanych z danym wnioskiem aplikacyjnym: 17. automatyczne uzupełnienie danych Wnioskodawcy (zgodnie z danymi we wniosku aplikacyjnym) na standardowych wzorach pisma oraz bezpośrednią możliwość wydruku, bez konieczności transferu pisma do edytora tekstów, 18. możliwość dołączania innych pism wychodzących i przychodzących np. w formacie PDF, 19. funkcja wysyłania korespondencji seryjnej oraz e-maili do poszczególnych wnioskodawców oraz ich grup 20. system musi zapewniać sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych oraz weryfikację wymaganych dokumentów w oparciu o zdefiniowaną listę sprawdzającą 21. system musi posiadać modyfikowalne przez odpowiedzialnego użytkownika słowniki 22. system musi zapewniać wersjonowanie dokumentów oraz rejestrować historię zmian 23. system musi umożliwiać generowanie komunikatów/przypomnień o upływających terminach 24. system powinien być zgodny z wszelkimi rozporządzeniami Komisji Europejskiej i Ministra Rozwoju Regionalnego wydanymi w tej sprawie 25. dostęp do Bazy Danych będzie możliwy wyłącznie wskazanym pracownikom Urzędu Marszałkowskiego określany poprzez moduł uprawnień, 26. system musi zapewnić obsługę systemu przez minimum 30 pracowników Bardzo istotna jest również kwestia zapewnienia bezpieczeństwa przechowywanych informacji w Bazie Danych oraz zabezpieczenia dostępu do poszczególnych funkcji systemu w zależności od nadanych użytkownikom uprawnień. Należy również LSI RPO WZ wyposażyć w funkcję eksportu niektórych danych do pliku XML, aby było możliwe przesyłanie danych do Krajowego Systemu Informatycznego (SIMIK 2007-2013). Struktura i forma plików XML opisane zostały za pomocą języka XML Schema i zostaną udostępnione. System ma mieć charakter modułowy, umożliwiający tworzenie poszczególnych modułów stopniowo oraz charakteryzować się elastycznością umożliwiającą jego dalszą rozbudowę. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone oprogramowanie na okres przynajmniej 1 roku. Termin gwarancji biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru. Gwarancja obejmuje zapewnienie, że Lokalny System Informatyczny dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego spełnia wymogi techniczne określone w SIWZ oraz obejmuje wady ujawnione w trakcie jego eksploatacji.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym, pl. Hołdu Pruskiego 8, 70-550 Szczecin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu wraz z załącznikami można pobrać w Sekretariacie Wydziału Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym, pl. Hołdu Pruskiego 8, 70-550 Szczecin lub na stronie internetowej www.bip.um-zachodniopomorskie.pl
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin - w podziale na części
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:Budowa obwodnicy Warzymic i Przecławia w ciągu DK13-etap II-wydłużenie pasów włączenia na autostradzie A6 (...)
- Wykonanie przeglądów okresowych budowli hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.