eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskiePrzebudowa chodników i jezdni ul. Wigury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Piekary Śląskie: Przebudowa chodników i jezdni ul. Wigury
Numer ogłoszenia: 219260 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników i jezdni ul. Wigury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa chodników i jezdni ul. Wigury na podstawie projektu budowlanego remontu nawierzchni jezdni i chodników ul. Wigury w Piekarach Śląskich. 1.Stan istniejący. Projektowana ulica jest drogą publiczną gminną. Znajduje się w Piekarach Śląskich pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Bytomską a skrzyżowaniem z ul. Sienkiewicza, jest drogą dwukierunkową z przyległymi miejscami parkingowymi do parkowania równoległego i prostopadłego o nawierzchni asfaltobetonowej jezdni i chodników. Nawierzchnia jezdni i chodników jest w dużym stopniu uszkodzona, występuje wiele ubytków i deformacji spowodowanych licznymi przekopami. Średnia szerokość jezdni wynosi 5,40 m, a szerokość chodników wynosi od 1,50 m do 4,0 m. 2.Stan projektowany. 2.1. Rozwiązania ogólne. W związku z projektowanym remontem ulicy przewiduje się : wymianę nawierzchni asfaltobetonowej na chodnikach, wymianę krawężników betonowych, wymianę obrzeży betonowych, rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej jezdni i wykonanie nowej nakładki asfaltobetonowej, wymiana nawierzchni asfaltobetonowej miejsc parkingowych. 2.2. Rozwiązania szczegółowe. 2.2.1. Chodniki. Remont chodników polegał będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej gr. 6 cm, rozebraniu obrzeża 6 x 20 cm wzdłuż zieleńca, wykorytowanie na gł. 15 cm, uzupełnienie podbudowy 12 cm, ułożenie kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm 70 % koloru szarego i 30 % kolorowej - wzór do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.2.2. Krawężniki. Stare istniejące krawężniki w całości podlegać będą rozbiórce. W ich miejsce zabudowane zostaną nowe krawężniki betonowe o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej, natomiast na wjazdach i w miejscu łączenia nawierzchni asfaltobetonowej jezdni z nawierzchnią zatok parkingowych krawężniki najazdowe o wym. 15 x 22 cm. 2.2.3. Obrzeża. Istniejące obrzeża betonowe w całości zostaną rozebrane, a w ich miejsce zostaną zabudowane nowe o wym. 6 x 20 cm na podsypce piaskowej. 2.2.4. Jezdnia. Istniejąca nawierzchnia jezdni zostanie rozebrana w całości do podbudowy. Po rozebraniu nawierzchni należy wykonać wyprofilowanie podbudowy do projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych. Nowa nawierzchnia będzie wykonana dwuwarstwowo - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm. 2.2.5. Miejsca postojowe. Na długości ulicy projektowane jest wykonanie 6 miejsc parkingowych do parkowania prostopadłego do jezdni w tym 1 dla osób niepełnosprawnych oraz 10 miejsc postojowych do parkowania równoległego do jezdni. Miejsca te wykonane zostaną z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm ograniczonej od jezdni krawężnikiem najazdowym o wym. 15 x 22 cm. Kostka zostanie ułożona na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm po rozbiórce starej nawierzchni asfaltobetonowej z 1 uzupełnieniem podbudowy gr. 15 cm z tłucznia kamiennego. Wykonawca w wycenie powinien ująć koszt organizacji ruchu na czas wykonywania robót, projekt powykonawczy i naniesienie na zasoby..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) - c) SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d) SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wskazanie kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego jednocześnie aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 3 referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 1,2a składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro zamówień Publicznych, pok.218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro zamówień Publicznych, pok.218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.