eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoCzynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Choczewo: Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy.
Numer ogłoszenia: 219272 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161826 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, faks 058 5722606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo, zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące zadania (usługi): 1. Czynna ochrona mienia oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym Zamawiającego wspartym przez Grupy Interwencyjne Wykonawcy (nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie): a) obszar obchodu - 0,81 ha, z tego w terenie ogrodzonym - 0,67 ha; b) obiekty Zamawiającego podlegające ochronie (plan sytuacyjny terenu chronionego - załącznik nr 2 do umowy): - budynek administracyjny nr inw. 105/110 wyposażony w system alarmowy, powierzchnia użytkowa 363,04 m2. W roku 2011 Zamawiający dokona rozbudowy budynku nadleśnictwa zwiększając docelowo powierzchnię użytkową obiektu do 557,04 m2; - budynek administracyjno - magazynowy wyposażony w system alarmowy, nr inw. 104/247, powierzchnia użytkowa - 238,36m2; - budynek wiata na sprzęt wyposażony w system alarmowy, nr 108/113, powierzchnia użytkowa - 254,20m2; - ogródek dydaktyczny o powierzchni ok. 17 arów (wchodzi w skład terenu obchodu, którego powierzchnię określono powyżej w ust. 1 lit. a). c) czas ochrony obiektów dokonywanej osobiście przez pracowników ochrony Wykonawcy: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - ochrona całodobowa. 2. Równolegle z usługą ochrony mienia Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się również do wykonania dwóch dodatkowych zadań (nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 79941000-2 usługi pobierania opłat): a) sprzedaż zezwoleń na wędkowanie na wodach Jeziora Choczewskiego dla osób fizycznych i prawnych. Sprzedaż zezwoleń prowadzić będą agenci ochrony na zasadach, w czasie i w trybie określonym przez Zamawiającego; b) pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w siedzibie Zamawiającego (portiernia) i według wytycznych Zamawiającego przez agentów ochrony zatrudnionych u Wykonawcy w okresie od dnia 01 kwietnia do dnia 30 września każdego roku obowiązywania umowy; c) zadania określone w ust. 2 lit. a) realizowane będą przez Wykonawcę następująco: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - całodobowo; d) zadania określone w ust. 2 lit. b) realizowane będą przez Wykonawcę następująco: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 20:00; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - w godz. od 9:00 do 20:00. Zadania określone w ust. 1 oraz 2 Wykonawca zobowiązany jest realizować jednocześnie. 3. Zamawiający wymaga aby: a) osoba wyznaczona przez Wykonawcę do nadzoru nad prawidłową realizacją zadań określonych przez Zamawiającego zobowiązana jest posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. Agenci ochrony zatrudnieni do realizacji przedmiotu zamówienia nie są zobowiązani do posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej I bądź II stopnia; b) Zamawiający nie stawia wymagań w stosunku do Wykonawcy co do liczby osób realizujących przedmiot zamówienia (§ 8 ust. 1 wzoru umowy - Posterunek stanowi co najmniej jeden agent ochrony). Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy określenie stanu osobowego posterunku ochrony zapewniającego skuteczne wywiązanie się z usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; c) Wykonawca zainstalował na własny koszt na trasie obchodu ustalonej przez Zamawiającego czytniki rejestrujące pobyt funkcjonariusza ochrony. Ilość czytników nie może być mniejsza niż 5 szt.; d) częstotliwość pojedynczych obchodów funkcjonariuszy ochrony nie była niższa niż 1 raz na 2 godziny służby; e) czas reakcji oznaczający przybycie specjalistycznych grup interwencyjnych Wykonawcy (SUFO) na miejsce zdarzenia (siedziba Zamawiającego - zgodnie z pkt I niniejszej SIWZ) był nie dłuższy niż 15 minut od momentu powiadomienia o zaistnieniu zdarzenia. 4. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część lub części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający wymaga aby zostały one wpisane przez Wykonawcę w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.94.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony WENA Sp. z o.o., ul. Sandomierska 1, 80-042 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342921,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199437,12

  • Oferta z najniższą ceną: 174197,52 / Oferta z najwyższą ceną: 272241,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.