To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Dolsk: Wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 219285 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189167 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolsk, Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk, woj. wielkopolskie, tel. 61 2825001, faks 61 2825510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014 (CPV 90212000-6 - Usługi odśnieżania , 90213000-3 - Usługi usuwania oblodzeń) - zgodnie z zakresem działań stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przygotowanie do zimowego utrzymania dróg mieszaniny kruszywa naturalnego i chlorku soku w proporcjach co najmniej 25% chlorku sodu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r., Nr 230, poz. 1960) leży w gestii wykonawcy. 3. Podane czasy pracy sprzętu w poszczególnym asortymencie według załącznik nr 5 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowy zakres prac w poszczególnym asortymencie z użyciem odpowiedniego sprzętu będzie ustalany w porozumieniu z zamawiającym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego czasu pracy przeznaczonego na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o wynagrodzenie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dróg przewidzianych do zimowego utrzymywania nie opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ na zasadzie zgłoszenia interwencyjnego. 6. Usługi wymienione w przedmiocie zamówienia będą rozliczane na podstawie zaoferowanych przez wykonawcę cen jednostkowych. 7. Wykonawca przy ustalaniu cen jednostkowych na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie według formularzu cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ winien uwzględnić koszty dojazdu sprzętu w miejsce prowadzenia prac, koszty materiałów pędnych i obsługi sprzętu. 8. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie iloczynu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym według załącznika nr 5 do SIWZ do faktycznie przepracowanego czasu pracy związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu, posypywaniu, usuwaniu śniegu. Dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem pojazdów nie będzie wliczony do czasu pracy objętego zamówieniem. 9. Wykonawca przy ustalaniu ceny jednostkowej za posypywanie według formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ winien oprócz kosztów dojazdu sprzętu w miejsce prowadzenia prac, kosztów materiałów pędnych i obsługi uwzględnić dodatkowo koszty załadunku mieszaniny tj. załadunek nie będzie płatny odrębnie.10. Wykonawca oznakuje i zabezpieczy miejsca prowadzonych prac na poszczególnych drogach. 11. Zamawiający wymaga: 1) prowadzenia przez wykonawcę ewidencji czasu pracy sprzętu zgodnie z raportami tygodniowymi stanowiącymi załącznik do umowy. Raport winien być przekazywany zamawiającemu w wersji papierowej każdorazowo po przepracowanym tygodniu najpóźniej w pierwszym dniu roboczym do godziny 15.00 po tygodniu którego dotyczy. Niedostarczenie raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wskazanych przez wykonawcę prac jako wykonane; 2) lokalizacja bazy sprzętowej w tym miejsca składowania mieszaniny odległości nie większej niż 15km od siedziby zamawiającego tj. odległości przejazdu po drogach publicznych; 3) utrzymanie sprzętu i maszyn do realizacji zamówienia w ciągłej gotowości do działania; 4) pełnienia dyżurów przez wykonawcę w cyklu całodobowym; 5) zapewnienia przez wykonawcę zamawiającemu bezpośrednich połączeń telefonicznych z operatorami sprzętu oraz dyżurnymi. 12.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk; 2) zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg gminnych przy użyciu mieszaniny do zimowego utrzymywania dróg tj. mieszaniny chlorku sodu i kruszywa naturalnego; 3) usuwanie śniegu z wskazanych przez zamawiającego dróg obejmujące jego załadunek i transport..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi ziemne, rolnicze i transportowe Kołodziejczak Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Usługi ziemne, rolnicze i transportowe Kołodziejczak Zdzisław
- Usługi Ziemne, Rolnicze i Transportowe Kołodziejczak Zdzisław, Dolsk, ul. Topolowa 5, 63-140 Dolsk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72402,96
Oferta z najniższą ceną: 72402,96 / Oferta z najwyższą ceną: 72402,96
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.