eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa paliw pędnycholeju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 do zbiorników samochodów oraz kanistrów



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Sosnowiec: Dostawa paliw pędnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 do zbiorników samochodów oraz kanistrów
Numer ogłoszenia: 219297 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu, ul. Klimontowska 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660401 lub 02, fax 032 2660403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspsosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw pędnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 do zbiorników samochodów oraz kanistrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych: - benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości do 600 litrów, lecz nie mniej niż 200 litrów, Kod CPV: 23111200-0 - olej napędowy ON w ilości do 5000 litrów, lecz nie mniej niż 1000 litrów, Kod CPV: 23121100-2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2006r. nr 164, poz.1163 z p zm./ - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006r. nr 164, poz.1163 z p zm./ 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, - inne podstawy odrzucenia oferty: brak wypełnionych załączników 1, 3, 4, oraz nie spełniane wymogów z pkt. VI niniejszej SIWZ. Oferty dostawców oferujących dostawy paliw ze stacji leżących w odległości większej niż 6 km od Jednostki Ratowniczo Gaśniczych nr 1 i siedziby zamawiającego mieszczącej się w Sosnowcu przy ul. Klimontowskiej 21 oraz Jednostki Ratowniczo Gaśniczych nr 2 mieszczącej się w Sosnowcu przy ul. Wiejskiej 160, liczone najkrótszą drogą publiczną, /tj. gminną, powiatową, wojewódzką, krajową lub międzynarodową/, zostaną odrzucone na podstawie art.89, ust.1, pkt. 2 - Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 164 .poz. 1163 z 2006 r. z p. zm./
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 1.2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 1.5. oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2006r. nr 164, poz.1163 z p zm./, które jest częścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty dodatkowe - wypełniony formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 3 - wypełniony formularz - wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 4 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, oferta powinna zawierać dokumenty tak jak w punkcie VI pkt.1 ppkt. 1.2. do 1.4. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpspsosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Staży Pożarnej w Sosnowcu ul. Klimontowska 21 41-200 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Staży Pożarnej w Sosnowcu ul. Klimontowska 21 41-200 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.