eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Modernizacja drogi rolniczej w obrębie nr 33 Ostrówek, działki nr 64 i 83 w km 0+000 - 1+170

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Suchowola: Modernizacja drogi rolniczej w obrębie nr 33 Ostrówek, działki nr 64 i 83 w km 0+000 - 1+170
Numer ogłoszenia: 219320 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi rolniczej w obrębie nr 33 Ostrówek, działki nr 64 i 83 w km 0+000 - 1+170.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - 1,170 km. - Załadunek głazów narzutowych za pomocą koparek z transportem urobku na odległośc do 1 km - 60,0 m3. - Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm - 8,0 m. - Darniowanie skarp przy wlotach i wylotach przepustów - 7,2 m2. - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 7020,0 m2. - Wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - 7020,0 m2. - Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm, 6 szt. o dł. 6 m - 36 m. - Nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna gr. 20 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie na zjazdach do pól - 163,0 m2. UWAGA : Zamawiający przekazuje nieodpłatnie kruszywo ze żwirowni położonej we wsi Kiersnówka na wykonanie nawierzchni żwirowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). 5. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy zamówienia tego samego rodzaju o wartości zbliżonej do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w następnym rozdziale, na postawie kryterium -spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych (Wzór oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ). Zamawiający celem potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , żąda załączenia do oferty następujących dokumentów : 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego , potwierdzające , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Ustanowienia kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego . 5) Wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat z podaniem wartości zamówienia, określeniem zamawiającego oraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). 6) Kosztorysu ofertowego (zał. nr 5 do SIWZ) sporządzonego na podstawie Przedmiaru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-suchowola.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Kościuszki 5, pokój 104..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: : Urząd Miejski w Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Kościuszki 5, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest częściowo realizowane z dotacji terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.