Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Warszawa 60: Remont sieci wewnętrznej c.o. do budynku nr 3
Numer ogłoszenia: 219336 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skw.gov.pl
I.2) RODZAJ: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Remont sieci wewnętrznej c.o. do budynku nr 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu wewnętrznej sieci c.o. do budynku nr 3. Zakres remontu obejmuje między innymi: 1. Wymiana przyłącza sieci cieplnej wyprowadzonego z istn. komory ciepłowniczej N-28/L-2 wspólnego dla bud. biurowego nr 3 Koszykowa 82C i bud. mieszkalnego Koszykowa 82B. Odgałęzienie prostopadłe górą 2x Dn80 z rurociągu głównego 2xDn150. 2. W komorze montaż zaworów odcinających, kulowych, spawanych na odgałęzieniu2xDn80 (1,6MPa), oraz odpowietrzenia sieci z zaworami kulowymi spawanymi 2xDn15 (1,6MPa). 3. Do demontażu istn. przyłącze kanałowe 2x Dn125 na całej długości. Trasa wymienianego przyłącza pokrywa się z trasą istniejącego. 4. Rury preizolowane 2xDn80/160 ułożyć na długości po osi 143,0m w wykopie o zagłębieniu 1,0÷2,0m. Kompensacja naturalna przez załamania trasy. 5. Wprowadzenie przyłącza s.c. do podziemia technicznego pod podwórzem i dalej prowadzenie po ścianach do węzła cieplnego w bud. biurowym nr 3 Koszykowa 82C 2xDn65, z pośrednim odrzutem do zasilania węzła cieplnego w bud. mieszkalnym Koszykowa 82B 2xDn50. 6. Miejscowo montaż rurociągów do węzła w bud. nr 3 na wysokości ok. 4,0m (rusztowania). Zawory kulowe spawane (1,6MPa) w węźle w bud nr 3 2xDn65 i dla węzła Koszykowa 82B 2xDn50 po stronie bud nr 3. Ponadto odwodnienie sieci 2 komplety 2xDn32 i odpowietrzenie 1 komplet 2xDn15.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
W związku z faktem, iż zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych, Zamawiający do opisu przedmiotu zamówienia wprowadzona wymagania związane z realizacją zamówienia w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych - art. 131g ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w szczególności: 1. zobowiązanie wykonawcy i podwykonawcy do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 2. zobowiązanie wykonawcy do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 3. zobowiązanie wykonawcy do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; 4. prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Ponadto, zgodnie z art. 131f ust. 2 ustawy, Zamawiający informuje wykonawców o ciążącym na nich obowiązku zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Wykonawca jednocześnie zobowiązany będzie wykazać, iż posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, posiadał ten Wykonawca, którego zasoby ludzkie wykorzystywane będą w trakcie realizacji umowy w zakresie zawierającym informacje niejawne o klauzuli POUFNE. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia lub jego części podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe świadectwo posiadał również podwykonawca, którego zasoby ludzkie wykorzystywane będą do realizacji umowy w zakresie zawierającym informacje niejawne o klauzuli POUFNE. Wykonawca jednocześnie zobowiązany będzie wykazać, iż dysponuje minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą, zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - POUFNE. Ponadto Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje: -4 osobami o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej, posiadającymi, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE. Na potwierdzenie ww. zdolności do ochrony informacji niejawnych i posiadania uprawnień do dostępu do informacji niejawnych o odpowiedniej klauzuli, Wykonawcy dostarczą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu: a)aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej; b) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa potwierdzających zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE - dot. osoby przewidzianej do kierowania robotami w branży sanitarnej; c) uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE, zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych - dot. 4 osób o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej; d) zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, w odniesieniu do wszystkich osób wskazanych w wykazie osób.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży sanitarnej, polegające na budowie lub remoncie sieci cieplnej o wartości min. 200.000,00 zł brutto. Na przedmiotową robotę Wykonawca załączy dowód(ody), o których mowa w §1 ust. 2 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), określające czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego - Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą wymagane zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), uprawnienia w specjalności sanitarnej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, zamiast ww. uprawnień, osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych. Ponadto Wykonawca winien dysponować minimum: - 4 osobami o kwalifikacjach zawodowych w branży sanitarnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej swoim zakresem prace w zakresie branży sanitarnej, polegające na budowie lub remoncie sieci cieplnej o wartości min. 200.000,00 zł brutto, niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz wykazania innych robót (odpowiadających swoim rodzajem robotom opisanym powyżej) w celu uzyskania jak największej liczby punktów i zakwalifikowania się do kolejnego etapu. Nie jest wymagana informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt za każdą robotę budowlaną wskazaną w wykazie, spełniającą wymagania określone w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu oraz 2 pkt. za każdą robotę budowlaną wskazaną w wykazie, spełniającą wymagania określone w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu , która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych. Podstawę do wezwania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, do uzupełnienia dokumentów składanych w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie sytuacja, jeżeli żadna z robót budowlanych wykazanych w wykazie załączonym do wniosku nie będzie spełniała wymagań określonych w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu, co będzie oznaczać, iż Wykonawca nie spełnia tego warunku w stopniu minimalnym (wymagana min. 1 robota budowlana). Jeżeli wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia chociażby w stopniu minimalnym, przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania, a Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w tym zakresie. W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót na wezwanie Zamawiającego, wystosowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawcy za żadną robotę budowlaną wskazaną w wykazie spełniającą wymagania określone w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu (zarówno bez dostępu jak i z dostępem do informacji niejawnych), nie będą przyznawane punkty. Zamawiający nie będzie również punktował wskazanych w wykazie robót budowlanych spełniających wymagania określone w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu (zarówno bez dostępu jak i z dostępem do informacji niejawnych), realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę tylko i wyłącznie robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu (zarówno bez dostępu jak i z dostępem do informacji niejawnych), realizowanej przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w posterowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt. W przypadku, gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, którego łączna wartość robót budowlanych wskazanych w wykazie robót, spełniających wymagania określone w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu , włączając roboty podane w wyniku uzupełnienia dokumentu i stanowiące potencjał innych podmiotów, na które powołuje się wykonawca (zarówno bez dostępu jak i z dostępem do informacji niejawnych), będzie wyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców (nie więcej niż 3), którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i uzyskają największą ilość punktów. Ponadto, zgodnie z art. 51 ust. 3 ustawy, jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, bez przyznawania im punktów. Natomiast w przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest równa liczbie wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu, tj. 3, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, przyznając jednocześnie każdemu po jednym punkcie.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Jawna
SKW, ul. T. Chałubińskiego / róg W. Oczki 1 (tel. wew. 22/ 6 846-131) - dotyczy tylko Wykonawców, którzy
zostaną zaproszeni do składania ofert po ocenie wniosków.
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie, poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego / róg W. Oczki 1 (tel. wew. 22/ 6 846-131).
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1)Wymagania dotyczące dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu reguluje m. in. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231). Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. UWAGA: Zamawiający przypomina, aby dokumenty składane w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę były czytelne, kompletne i w przypadku, gdy zawierają się na kilku stronach były potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby wraz z wnioskiem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wszyscy członkowie konsorcjum) ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizacje zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy: a)złożyć wniosek podpisany przez pełnomocnika; b) złożyć komplet dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji III.4.2 oraz dokumenty wymienione w sekcji III.4.6 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, lidera. Przy ocenie wniosku składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączną wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Wniosek składany przez spółki cywilne jest traktowany jako Wniosek Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU Na stronie internetowej: http://www.bip.skw.gov.pl/portal /skw/378/Ogloszenia_o_zamowieniach.html (w szczegółach sprawy nr ZP-32-Log-2014), Zamawiający zamieścił formularze pomocne przy złożeniu wniosku, tj. formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykazu osób i wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wzory oświadczeń. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć wypełniony w języku polskim wniosek (formularz zamieszczony na stronie internetowej) wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Wykaz osób powinien zawierać w szczególności wymaganą minimalną ilość osób, określoną w pkt. III. 3.5) Ogłoszenia o zamówieniu oraz: - imię i nazwisko osoby; w przypadku kierownika robót : kwalifikacje zawodowe; numer uprawnienie oraz numer zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej oraz w przypadku pracowników kwalifikacje zawodowe. Nie należy załączać dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji zawodowych ale należy załączyć wymagane poświadczenia bezpieczeństwa oraz upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych i zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w odniesieniu do wszystkich osób wskazanych w wykazie; Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie należy dołączać dokumentów potwierdzających posiadane przez podane w wykazie osoby kwalifikacje zawodowe, i uprawnienia. Wykaz wykonanych robót budowlanych powinien zawierać w szczególności: - rodzaj robót wraz z informacją jaką branżę obejmują swoim zakresem; - klauzulę informacji niejawnych, z jakimi wiązało się wykonanie zamówienia; - miejsce wykonania, wraz z podaniem dokładnego adresu; - daty wykonania robót (zakończenia) - dzień, miesiąc, rok; - wartość brutto wykonanej roboty; -wartość brutto części roboty obejmującej swoim zakresem wyłącznie wymagane prace. Do wykazu robót należy dołączyć dowody, o których mowa w pkt. III. 4.1) Ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien w szczególności zawierać: - dane dotyczące Wykonawcy: nazwa, siedziba, nr telefonu/faksu, adres e-mail, Regon, NIP, imię i nazwisko osoby(ób) uprawnionych do porozumiewania się z Zamawiającym, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać również dane poszczególnych wykonawców oraz wskazać ich pełnomocnika (lidera); -dane Zamawiającego: Biuro Logistyki SKW, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60; - nazwę i nr postępowania, tj. Remont sieci wewnętrznej c.o. w budynku nr 3, oznaczenie sprawy: ZP-32-Log-2014. Na pierwszej stronie Wniosku należy umieścić pieczęć adresową Wykonawcy. Dla zapewnienia integralności i nienaruszalności wniosku zaleca się: a) parafowanie każdej strony wniosku przez osoby podpisujące wniosek; b)zszycie i ponumerowanie w sposób ciągły wszystkich stron wniosku. Ewentualne poprawki we wniosku powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą wniosek. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę). Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w przypadku: a) osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartym w odpowiednim rejestrze sadowym; b) przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisana jako przedsiębiorca do ewidencji działalności gospodarczej; c) podpisania wniosku przez osobę upoważnioną, wniosek musi zawierać dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby do podpisywania i złożenia wniosku (ewentualnie w następnym etapie oferty i umowy), wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawce; d) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osobę upoważnioną przez wszystkich Wykonawców (pełnomocnika). Wniosek należy złożyć w kopercie odpowiednio zabezpieczonej i opisanej - należy podać: - nazwę Wykonawcy, adres, tel. kontaktowe; - dane Zamawiającego, tj.: Sekretariat Biura Logistyki SKW, Zamówienia Publiczne ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, -nazwę i nr postępowania, tj.: Remont sieci wewnętrznej c.o. w budynku nr 3, oznaczenie sprawy: ZP-32-Log-2014. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie wniosku jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej do miejsca składania wniosków w terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku lub załączonych dokumentach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być publicznie udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i dołączone odrębnie do oferty. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Pytania i wątpliwości dotyczące składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu można kierować do Zamawiającego w języku polskim: a) faksem - na nr (22) 684 12 03; b) drogą elektroniczną - na adres email: zamowienia@skw.gov.pl; c) w formie pisemnej - na adres: Sekretariat Biura Logistyki SKW, Zamówienia Publiczne, ul. W.Oczki 1, 00-909 Warszawa 60. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ Andrzej Iwanicz, fax. nr 684 12 03..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.