Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-29
Tczew: Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego w budynku nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.
Numer ogłoszenia: 21933 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego , ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego w budynku nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego w budynku nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 2.2 Zakres planowanych robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe i wykończeniowe stropodachu, - okablowanie - montaż przewodów, - montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru, - montaż urządzeń systemu oddymiania, - próba i testowanie systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniającej m.in. kolejne etapy postępowania osób obsługujących system - w przypadku wystąpienia alarmu pożaru 2.3 Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa firmy ZAKŁAD ELEKTRYCZNY Mirosław Nirnberg, 83-110 Tczew, ul. C.K. Norwida 35 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.4 Wykaz dokumentacji projektowej: - Projekt systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego - Przedmiar robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Dokumentacja projektowa na CD 2.5 Warunki prowadzenia robót: a) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b) Wykonawca musi bezwzględnie dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanych do realizacji robót. 2.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę w ofercie przetargowej rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w projekcie systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego oraz przedmiarze robót, przy czym zastrzega, że rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie usług i materiałów o parametrach równych lub wyższych od wymaganych w przedmiotowej dokumentacji i być zaakceptowane przez projektanta systemu. Zamawiający uzna równoważność zastosowanych rozwiązań w ofercie, o ile Wykonawca wykaże, że mieszczą się one w zakresie parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. Ciężar udowodnienia równoważności lub wyższości parametrów proponowanych przez Wykonawcę usług, materiałów i urządzeń spoczywa na Wykonawcy robót. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium SA 09 1160 2202 0000 0000 6901 1777. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej SSP i oddymiania grawitacyjnego w budynku nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji przeciwpożarowej i oddymiania, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że posiada co najmniej: - 1 osobę z co najmniej dwuletnią praktyką na stanowisku kierownika budowy, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - 3 osoby przeszkolone w zakresie montażu i uruchomienia systemu sygnalizacji pożarowej, stanowiącego przedmiot zamówienia; - 3 wykwalifikowane osoby z branży ogólnobudowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego przy ul. J. Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, pok 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w STAROSTWIE POWIATOWYM W TCZEWIE woj. pomorskie kod 83-110 ulica J. DĄBROWSKIEGO 18 w KANCELARII OGÓLNEJ w pokoju nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- "Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1-2 ustawy o Prawo o ruchu drogowym".
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Przebudowa budynku szkoły w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.