Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Warszawa: Usługa druku książki Archiwum domowe Jana Józefa Lipskiego. Próba opisu zasobów
Numer ogłoszenia: 219358 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza , ul. Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8314061, 6359652, faks 0-22 8317692.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumliteratury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku książki Archiwum domowe Jana Józefa Lipskiego. Próba opisu zasobów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku książki Archiwum domowe Jana Józefa Lipskiego. Próba opisu zasobów. Nakład: 500 egzemplarzy; Format: 23,5 cm (wysokość) x 16,5 cm (szerokość) + skrzydełka z obu stron: po 7,5 cm na skrzydełko; Karton na okładkę ze skrzydełkami: Galerie Card 270 [g/m2]; Papier na środek: Munken Pure 80 [g/m2]; Papier na wklejki i wkładki: kreda 110 [g/m2]; Kolory: 4+0 okładka; Kolory: 1+1 stron 261; Kolory: 4+4 stron 20 (8 stron wklejek, jedna wkładka na 12 stron); Uszlachetnienie: jednostronnie folia matowa na okładce; Oprawa: blok szyty nićmi. Książka posiada numer ISBN. Przed drukiem całego nakładu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego 1 egzemplarz sygnalny i po jego ocenie oraz akceptacji nastąpi drukowanie pozostałych 499 egzemplarzy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagania zawarte w SIWZ, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przez posiadanie uprawnień Zamawiający rozumie dopuszczenie do obrotu gospodarczego i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie - zgodnym z przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej 1 usługę w zakresie druku książki szytej nićmi i zawierającej kolorowe ilustracje lub kolorową okładkę - o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykonana usługa została wykonana należycie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału Wykonawcy występujący wspólnie spełniają łącznie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. 4) Wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik. 5) Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM poświadcza pełnomocnik. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik. 7) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumliteratury.pl w zakładce ADMINISTRACJA.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, ul. Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, pokój nr 67 - Dział Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, ul. Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, w Dziale Administracji, pokój nr 67.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.