Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Piła: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 219368 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej wraz z dostawą i uruchomieniem centrali telefonicznej na rzecz Starostwa Powiatowego w Pile. Wykaz numerów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Usługi muszą mieć charakter powszechny, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp połączeń przychodzących i wychodzących z wykorzystaniem istniejącej sieci telefonicznej. 3. Zakres świadczeń będzie obejmował: 1) połączenia lokalne i strefowe, 2) połączenia międzystrefowe, 3) połączenia do sieci komórkowych (do sieci Orange, TMobile, Plus, Polsat Cyfrowy, Play), 4) połączenia międzynarodowe, 5) usługi faksowe. 4. Wykonawca zapewni: 1) łączność głosową zapewnioną na 2 łączach ISDN BRA 2BplusD oraz na 1 łączu ISDN PRA 30BplusD; 2) dostawę centrali wraz z przypisanym do niej wyposażeniem wg specyfikacji: a) numerów wewnętrznych: - analogowych -170, - systemowych - 30, b) centrala ma mieć możliwość blokady połączeń wskazanych przez Zamawiającego, c) Disa, d) taryfikacja podstawowa, e) przełącznica, f) zasilanie awaryjne (czas podtrzymania awaryjnego - 8 godzin) g) możliwość rozbudowy numeracji wewnętrznej, h) obudowa do centrali, przełącznicy oraz zasilania awaryjnego, i) komputer do systemu taryfikacyjnego j) elektroniczna centrala cyfrowa z wyposażeniem wewnętrznym dla 200 nn z dostępem PRA, kartą BRA, obudowa stojąca wraz z krosownicą i akumulatorami, k) łącze główne 30 BplusD, karta analogowa 8 nn, karta ISDN 2 BplusD (4), ilość numerów wewnętrznych 200, l) rok produkcji - nie późniejszy niż 2009, m) centrala nie może być centralą wirtualną tylko centralą stacjonarną; 3) przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego; 4) przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego, bez powodowania przerw w pracy (zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne Dz. U. nr 171, poz. 1800 z póz. zm.); 5) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się opłat za inicjacje połączenia); 6) bezpłatną blokadę połączeń 0700...,0400...,0300...; 7) automatyczny wybór prefiksu operatora; 8) bezpłatne bilingi na życzenie Zamawiającego; 9) umożliwienie wydruku bilingu ze wszystkich numerów Zamawiającego; 10) możliwość ograniczenia ruchu wyjściowego poprzez bezpłatną blokadę połączeń wskazanych przez Zamawiającego; 11) darmowe rozmowy telefoniczne w obrębie numerów wewnętrznych; 12) ruch wewnętrzny między wszystkimi numerami centralowymi i poza centralowymi musi być darmowy. 5. Serwis: usunięcie usterek w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia o usterce. Wykonawca dokona bezpłatnych napraw dostarczonych urządzeń. 6. Płatności: 1) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tytułu dostawy centrali, określonej w pkt. 3.4. ppkt 2 SIWZ, wraz z montażem, programowaniem, pomiarem propagacji fal, płatne w 36 miesięcznych ratach. Po upływie okresu obowiązywania umowy i zapłacie ostatniej faktury centrala przechodzi na własność Zamawiającego; 2) Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za każdy miesięczny okres rozliczeniowy w terminie do 28 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury; 3) Zamawiający dopuszcza wystawianie przez wykonawcę faktury w taki sposób, aby abonament za usługi telekomunikacyjne opłacany był z góry, a koszty wykonanych połączeń telefonicznych opłacane z dołu; 4) Dniem zapłaty jest dzień wpływu środków na rachunek wykonawcy; 7. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a w szczególności prowadzi działalność telekomunikacyjną - Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 - ze zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Projekt umowy uwzględniający istotne postanowienia Zamawiającego do umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen umownych do poziomu aktualnie obowiązujących cen rynkowych jeżeli nowe stawki będą korzystniejsze niż te które wynikają z umowy. Punktem odniesienia będą stawki cennikowe Wykonawcy. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług Zamawiający dokona zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. Zmianą nie ulegną ceny netto podane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dokona zmiany jedynie o zastosowanie nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 320.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie sześciu abonenckich central telefonicznych
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
więcej: Centrale telefoniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.