eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyłączy kanalizacyjnych dla zlewni Piaskowa, zlewni ulic Radońska i Montwiłła oraz zlewni Piaskowa - ul. Okrężna cz.II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Grodzisk Mazowiecki: Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyłączy kanalizacyjnych dla zlewni Piaskowa, zlewni ulic Radońska i Montwiłła oraz zlewni Piaskowa - ul. Okrężna cz.II
Numer ogłoszenia: 219432 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyłączy kanalizacyjnych dla zlewni Piaskowa, zlewni ulic Radońska i Montwiłła oraz zlewni Piaskowa - ul. Okrężna cz.II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług geodezyjnych polegających na sporządzeniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyłączy kanalizacyjnych od I studni(licząc od kanału ulicznego) do budynku. Szacunkowa ilość przyłączy do zainwentaryzowania będzie wynosiła ok. 310 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia bez zmiany ceny jednostkowej za wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej jednego przyłącza. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów inwentaryzacyjnych przyłączy kanalizacyjnych w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Inwentaryzacja będzie wykonywana sukcesywnie - przewidywany termin zakończenia usługi do dnia 31.03.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, ktorzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2. świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii - wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r., Prawo geodezyjne i katrograficzne (Dz.U. z 2005 Nr 240, poz 2027 z póź. zm.) uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje). 1.3. na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu- wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p.- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub osobę odpowiednio upełnomocnioną do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastepuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca może zamiast zaświadczeń o których mowa w pkt 1.2., złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Wykonawcy wpólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków , zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. 5.1.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia Umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną, określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 5.3. Wypełniając formularz oferty jak rownież inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa, adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 32 a 05-825 Grodzisk Mazowiecki Jednostka Realizująca Projekt, pok. nr 23 (bezpłatnie).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 32 a 05-825 Grodzisk Mazowiecki Sala Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.