Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego.
Numer ogłoszenia: 219449 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, fax 0-32 6047713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Urządzenie UPS - szt. 1 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część II: Urządzenie UPS - szt. 55 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część III: Streamer LTO - szt. 1 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część IV: Części komputerowe. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część V: Kserokopiarki - szt. 20 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część VI: Niszczarki -szt. 40 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Katowice, ul.Mickiewicza 29, VI piętro pokój 64..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Oddział Administracyjny, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie UPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie UPS szt. 1 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia UPS..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia UPS szt. 55 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Streamer LTO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Streamer LTO szt. 1 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części komputerowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części komputerowe. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3D do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kserokopiarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarki - szt. 20 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Niszczarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarki - szt. 40 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.