Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Godów: Dowóz dzieci do gimnazjum
Numer ogłoszenia: 219478 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, faks 032 4765100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do gimnazjum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika pilota Franciszka Surmy autokarem co najmniej 35 osobowym z automatycznie otwieranymi drzwiami, z miejscami siedzącymi skierowanymi przodem do kierunku jazdy przystosowanymi do przewozu 65 dzieci na trasach : - trzy razy dziennie na trasie: Łaziska Szkoła Podstawowa - Godów - Zespół Szkół w Gołkowicach, - trzy razy dziennie na trasie: Zespół Szkół w Gołkowicach - Godów - Łaziska Szkoła Podstawowa, - raz w tygodniu na trasie: Zespół Szkół w Gołkowicach - basen Nautica w Gorzycach - Zespół Szkół w Gołkowicach, - dwa razy w miesiącu na zajęcia pozalekcyjne lub inne na trasie: Szkoła Podstawowa w Łaziskach - Godów - Zespół Szkół w Gołkowicach - Godów Szkoła Podstawowa w Łaziskach. Przewoźnik powinien pozostawać w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od 7.15 do 16.15. Dowozem objętych jest 65 uczniów. Ostateczna lista dowożonych uczniów zostanie wskazana w terminie do 10 września każdego roku szkolnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierowcą, który posiada odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów - prawo jazdy kategorii D. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę polegającą na dowozie dzieci o wartości co najmniej 70.000 PLN rocznie, b) wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem usługi, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz usług wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 6a, zawierający następujące dane : nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania usług, opis wykonywanych usług wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, wartość zrealizowanych usług. 5. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie np. referencje. 6. Wykaz zawierający dane osób które będą wykonywać usługę (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy). 7. Oświadczenie kierowców, że nie byli karani za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu karnego. 8. Oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności kierowcy (na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie). 9. Dokument uprawniający wykonawcę do transportu drogowego w zakresie przewozu osób - ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 10. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub nieszczęśliwego wypadku. 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywanych czynności. 12. Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego środka transportu - autobus minimum 35 osobowy z automatycznie otwieranymi drzwiami, posiadający miejsca siedzące skierowane przodem do kierunku jazdy (należy potwierdzić kserokopią dowodu rejestracyjnego). 13. Dokument potwierdzający aktualny przegląd techniczny pojazdu. 14. Oświadczenie o zapewnieniu zastępczego środka transportu (w przypadku gdy wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu na warunkach przedstawionych w swojej ofercie). 15. Wypełniony druk oferta. 16. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 17. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 18. Oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu do wykonania określonego zakresu usług. 19. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia. 20. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów pokój numer 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GODÓW
więcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.