To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Nowa Ruda: Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie przy ul. Fredry 47 - ETAP II.
Numer ogłoszenia: 219494 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133988 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka "Gromadka", ul. Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 2434, faks 0-74 872 2434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie przy ul. Fredry 47 - ETAP II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji zabezpieczenia budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie w instalację sygnalizacji alarmu pożaru. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: a)dokumentacji technicznej, b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c)przedmiaru robót - Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. UWAGA: ZAMAWIAJACY INFORMUJE, IŻ W PIERWSZYM ETAPIE (2009 ROK) ZOSTAŁO WYKONANE: PRZEBIJANIE OTWORÓW I MONTAŻ LISTEW ELEKTROINSTALACYJNYCH Z PCW, PRZEZ CO, POZYCJE NR 1 i 2 PRZEDMIARU NIE MAJĄ ZASTOSOWANIA DO PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi: 36 miesięcy, termin liczony od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Konkret 36-016, Borówki 17 A, 36-016 Chmielnik, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56074,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46393,39
Oferta z najniższą ceną: 39500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89995,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Odbudowa drogi ul. Stara Droga w kilometrażu 0+000,00-3+121,00 (powódź wrzesień 2024r.)"
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Budowa parku miejskiego przy ul. Świdnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
- Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Woliborzu
- "Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
- "Zagospodarowanie terenu w otoczeniu Miejskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. Regeneracja przestrzeni Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup dostawa i montaż generatora prądotwórczego oraz zasilacza UPS z dostosowaniem instalacji elektrycznej w budynku UG Podegrodzie, Podegrodzie 248 w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpie..."
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Budowa garażu metalowego w miejscowości Huszlew
- Dostosowanie budynku "B" SPZOZ w Kole na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
- Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II - Pałac: poziom I piętra, poddasze.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.