eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZorganizowanie i przeprowadzenie kampanii prasowej promującej województwo pomorskie w wybranych tytułach prasowych w miejscowościach Sztokholm, Malmo i Goteborg w Szwecji oraz kampanii na zewnętrznych nośnikach City lights w centrum Sztokholmu w Szwecji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Gdańsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii prasowej promującej województwo pomorskie w wybranych tytułach prasowych w miejscowościach Sztokholm, Malmo i Goteborg w Szwecji oraz kampanii na zewnętrznych nośnikach City lights w centrum Sztokholmu w Szwecji
Numer ogłoszenia: 219517 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, ul. Długi Targ 8-10, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 323 32 03, fax 0-58 323 32 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prot.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii prasowej promującej województwo pomorskie w wybranych tytułach prasowych w miejscowościach Sztokholm, Malmo i Goteborg w Szwecji oraz kampanii na zewnętrznych nośnikach City lights w centrum Sztokholmu w Szwecji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii prasowej promującej województwo pomorskie w wybranych tytułach prasowych w miejscowościach Sztokholm, Malmo i Goteborg w Szwecji oraz kampanii na zewnętrznych nośnikach City lights w centrum Sztokholmu w Szwecji o wartości poniżej progu określonego w art. 11 ust. 8 upzp,. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego, za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego www.prot.gda.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 17.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. w ciągu ostatnich dwóch lat zorganizowali co najmniej dwie kampanie prasowe lub na zewnętrznych nośnikach reklamowych w Skandynawii na kwotę stanowiącą równowartość co najmniej dwustu tysięcy zł każda i fakt ten udokumentują załączonymi do oferty referencjami od podmiotów, na rzecz których kampania była organizowana; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w ramach stosowanych kryteriów: a. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). b. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). c. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. d. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. e. Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). f. Oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem referencji ze zorganizowania co najmniej dwóch kampanii prasowych lub na zewnętrznych nośnikach reklamowych w Skandynawii na kwotę stanowiącą równowartość co najmniej dwustu tysięcy zł każda od podmiotów, na rzecz których kampania była organizowana

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prot.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna Długi Targ 8-10 80-958 Gdańsk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna Długi Targ 8-10, III piętro 80-958 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.