eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACHCZĘŚĆ 1PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW; CZĘŚĆ 2PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Koleczkowo: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH: CZĘŚĆ 1: PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW; CZĘŚĆ 2: PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW.
Numer ogłoszenia: 219519 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, fax 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH: CZĘŚĆ 1: PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW; CZĘŚĆ 2: PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach II etapu rozbudowy zakładu unieszkodliwiania odpadów EKO DOLINA w Łężycach. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części: Część 1: PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW Główny przedmiot 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.22.00.00-5 Prace budowlane i inżynieryjne 45.25.38.00-3 Zakłady kompostowania Dodatkowe przedmioty 74.23.20.00-4 Usługi inżynierii projektowej 74.23.23.20-3 Usługi projektowania inżynierii zakładowej 74.14.21.20-3 Usługi opracowania projektów innych niż budowlane 74.14.21.10-0 Usługi nadzoru nad projektami innymi niż budowlane Przedmiot Części 1 zamówienia obejmuje: (a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: kompletnego Projektu Budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków, projektów wykonawczych, projektu organizacji Robót, dokumentacji i opracowań wymaganych przez prawo ochrony środowiska oraz wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; (b) budowę kompostowni odpadów o przepustowości 30.000 Mg/rok; kompostownia winna być tak zaprojektowana i zbudowana by umożliwić także stabilizację odpadów poprzez biologiczne suszenie odpadów w ilości 60 000 Mg/rok. (c) wykonanie niezbędnych sieci, instalacji i infrastruktury; (d) dostarczenie i montaż urządzeń i wyposażenia kompostowni. Zamówienie obejmuje także roboty odtworzeniowe, Próby Końcowe (na które składają się próby przedrozruchowe, próby rozruchowe i ruch próbny), szkolenie personelu, nadzór nad Próbami Eksploatacyjnymi, oraz usunięcie wszelkich wad w Robotach. Wykonawca wykona także wszelkie czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz oddania Robót do eksploatacji i uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych. Mając na uwadze że obie Części zamówienia (rozbudowa sortowni i budowa kompostowni) stanowią jeden ciąg technologiczny zakładu Eko Dolina wymagane jest by Wykonawcy współpracowali ze sobą w okresie projektowania i budowy pod nadzorem i koordynacją Inżyniera . Zamówienie (każda jego Część) będzie realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (w tłumaczeniu SIDIR). Roboty winny zostać zaprojektowane, wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają uprawnienia wymagane polskim prawem i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Część 2: PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW Główny przedmiot 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.22.00.00-5 Prace budowlane i inżynieryjne Dodatkowe przedmioty 74.23.20.00-4 Usługi inżynierii projektowej 74.23.23.20-3 Usługi projektowania inżynierii zakładowej 74.14.21.20-3 Usługi opracowania projektów innych niż budowlane 74.14.21.10-0 Usługi nadzoru nad projektami innymi niż budowlane Przedmiot Części 2 zamówienia obejmuje: (a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: kompletnego Projektu Budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków, projektów wykonawczych, projektu organizacji Robót, dokumentacji i opracowań wymaganych przez prawo ochrony środowiska oraz wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie; (b) rozbudowę budynku sortowni o dodatkową powierzchnię ok 2000 m2; (c) rozbudowę linii technologicznej do sortowania odpadów z przepustowości 50.000 Mg/rok do 100.000 Mg/rok (przy pracy dwuzmianowej); (d) wykonanie niezbędnych sieci, przyłączy, dróg, placów oraz pozostałych instalacji i infrastruktury; (e) dostarczenie i montaż urządzeń i wyposażenia. Zamówienie obejmuje także roboty odtworzeniowe, Próby Końcowe (na które składają się próby przedrozruchowe, próby rozruchowe i ruch próbny), szkolenie personelu, nadzór nad Próbami Eksploatacyjnymi, oraz usunięcie wszelkich wad w Robotach. Wykonawca wykona także wszelkie czynności niezbędne uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz oddania Robót do eksploatacji i uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych. Mając na uwadze że obie Części zamówienia (rozbudowa sortowni i budowa kompostowni) stanowią jeden ciąg technologiczny zakładu Eko Dolina wymagane jest by Wykonawcy współpracowali ze sobą w okresie projektowania i budowy pod nadzorem i koordynacją Inżyniera . Zamówienie (każda jego Część) będzie realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (w tłumaczeniu SIDIR). Roboty winny zostać zaprojektowane, wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają uprawnienia wymagane polskim prawem i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Zamówienie jest podzielone na dwie Części. Wykonawcy mogą złożyć oferty na jedną Część lub na obie Części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.25.38.00 - Zakłady kompostowania Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.38.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów kompostowania Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.20 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.21.10 - Usługi nadzoru nad projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: dla Części 1 zamówienia: 175.000 PLN (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) dla Części 2 zamówienia: 100.000 PLN (sto tysięcy złotych) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu zawartego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej z podatkiem od towarów i usług, wyrażonej w euro [EUR], (która stanie się następnie Zatwierdzoną Kwotą Kontraktową). Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 10% Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej (z podatkiem od towarów i usług) po przedłożeniu wymaganej gwarancji bankowej..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Patrz: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Status prawny - wymagane dokumenty 1. Wykonawca składający Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, musi spełniać warunki określone poniżej, i przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków. 1.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); 1.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), dalej zwanej PZP, i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP. Na potwierdzenie spełniania tych warunków Wykonawca załączy do Wniosku warunków dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty: (a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: (i) w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Kontraktu w sprawie zamówienia; (ii) w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP - winno być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli podpisuje je Pełnomocnik, musi wyraźnie zaznaczyć, w imieniu którego Wykonawcy to robi; oświadczenie takie może zostać sporządzone na jednym dokumencie, przy czym w takiej sytuacji Pełnomocnik zaznacza, że składając je, działa w imieniu każdego z Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wymienia ich; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólny Wniosek.) (b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty, o których mowa w punktach od (b) do (d) musi złożyć każdy z Wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: 2.1 Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) w podpunkcie 1.1, 1.2(c) i 1.2(d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (b) w p. 1.2(b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP. 2.2 Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej w p. 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. 2.1(a)(i) i (iii) oraz 2.1(b), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w p. 2.1(a)(ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.3 Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej w p. 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p 1.1, 1.2(b), 1.2(c) i 1.2(d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia p 2.2 stosuje się odpowiednio. 3. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Wniosku. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Wniosku nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do Wniosku, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. 4. Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Wnioskiem. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno: (a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; (b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie; (c) precyzować zakres umocowania; (d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Kontraktu w imieniu Wykonawców; (e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi; (f) zawierać klauzulę, że Pełnomocnik nie może ustanawiać dalszych pełnomocników. Wniosek powinien być podpisany w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w p. 1.2(a), winno być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w p. 3 i 4 muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa powyżej w p. 1 i w p. 2 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty, o których mowa w p. 2, składane w języku obcym, muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. II. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty A. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie II.B. Wykonawca (ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie II.B.(a) i II.B.(b): Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym bilansie i rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (obrachunkowych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie II.B.(c): Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie II.B.(d): Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ww. dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Język dokumentów określony został powyżej w p. I.6. Dodatkowo informacje finansowe muszą być przedstawione w formie oświadczenia, złożonego w oryginale, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa liczona jako suma danych finansowych)w odniesieniu do każdej Części zamówienia z osobna lub do obu Części razem, w zależności od przypadku: (a) średni obrót roczny rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie trzy lata obrotowe (obrachunkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości nie mniejszej niż: (i) dla Części 1: 35.000.000 PLN (ii) dla Części 2: 32.000.000 PLN (iii) dla Części 1 i 2: 55.000.000 PLN (b) musi się wykazać wskaźnikiem płynności bieżącej (bieżące aktywa/bieżące zobowiązania) nie mniejszym niż 1,2 za ostatni rok obrotowy (obrachunkowy); (c) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: (i) dla Części 1: 4.000.000 PLN (ii) dla Części 2: 3.000.000 PLN (iii) dla Części 1 i 2: 7.000.000 PLN (d) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej: (i) dla Części 1: 20.000.000 PLN (ii)dla Części 2: 15.000.000 PLN (iii)dla Części 1 i 2: 35.000.000 PLN Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych powyżej, muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dodatkowo w walucie jego kraju, przy czym przeliczenia na PLN Wykonawca winien dokonać według średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Wykonawca zobowiązany jest podać wymagane dane i przyjęty kurs przeliczenia na PLN w oświadczeniu zawierającym streszczenie informacji finansowych. III. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty A. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Wykonawca winien załączyć do wniosku następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych w punkcie III.B.: 1) Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.B.(a) , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób i ich życiorysy zawodowe winny być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz. 578), lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o przynależności danej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. Wykonawcy składający wspólny Wniosek winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III.B.(b), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty (złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) muszą zawierać co najmniej: (i) wskazanie, że Wykonawca składający Wniosek, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy; (ii) podmiot zamawiający, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane oraz jego opinię stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu zamawiającego; (iii) data ukończenia i miejsce wykonania. Wykonawcy składający wspólny Wniosek winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 3) Formularze składane według wzorów załączonych do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej (p.III.A.1 i III.A.2), winny być złożone w formie oryginału w języku polskim. Pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w języku oryginału i w tłumaczeniu na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. B. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): Z dokumentów wymienionych w punkcie III.A. winno wynikać, że wykonawca spełnia następujące warunki: (a) wskazuje następujące osoby (podstawowy personel kierowniczy i techniczny): (i) do wykonania Części 1 zamówienia: (1) Przedstawiciel Wykonawcy musi spełniać następujące wymagania: posiadać wyższe wykształcenie techniczne oraz co najmniej 8 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty, w tym, co najmniej jednym kontraktem o wartości min. 4.000.000 EUR (bez VAT), jako Przedstawiciel Wykonawcy w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC lub jako kierownik budowy (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu ) (2) Projektant Technolog musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi; - wykazać się doświadczeniem w projektowaniu i uruchomieniu co najmniej 2 kompostowni w oferowanej technologii o przepustowości co najmniej 20.000 Mg/rok każda. (3) Projektant Konstruktor musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do wykonania projektów obiektów budowlanych; - potwierdzić udział w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla dużych obiektów przemysłowych tj. obiektów o kubaturze co najmniej 30 000 m3; (4) Projektant inżynierii sanitarnej musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - wykazać się co najmniej 8-letnim doświadczeniem w projektowaniu robót z zakresu budowy obiektów i instalacji inżynierii sanitarnej; (5) Kierownik Budowy musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego; (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu na okres prowadzenia Robót) (ii) do wykonania Części 2 zamówienia: (1) Przedstawiciel Wykonawcy musi spełniać następujące wymagania: posiadać wyższe wykształcenie techniczne oraz co najmniej 8 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty, w tym, co najmniej jednym kontraktem o wartości co najmniej 4.000.000 EUR (bez VAT), jako Przedstawiciel Wykonawcy w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC lub jako kierownik budowy (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu) (2) Projektant Technolog musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi; - wykazać się doświadczeniem w projektowaniu i uruchomieniu co najmniej 2 instalacji do segregacji odpadów o przepustowości co najmniej 40.000 Mg/rok na jedną zmianę każda. (3) Projektant Konstruktor musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do wykonania projektów obiektów budowlanych; - potwierdzić udział w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla dużych obiektów przemysłowych tj. obiektów o kubaturze co najmniej 30 000 m3 (4) Projektant konstruktor budowy maszyn i urządzeń musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - potwierdzić udział w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla linii technologicznej sortowni odpadów; (5) Kierownik Budowy musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego; (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu na okres prowadzenia Robót) (iii) do wykonania Części 1 i Części 2 zamówienia (w przypadku składania ofert na obie Części przez jednego Wykonawcę): (1) Przedstawiciel Wykonawcy musi spełniać następujące wymagania: posiadać wyższe wykształcenie techniczne oraz co najmniej 8 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty, w tym, co najmniej jednym kontraktem o wartości min.4.000.000 EUR (bez VAT), jako Przedstawiciel Wykonawcy w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC lub jako kierownik budowy (wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu) (2) Projektant Technolog musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi; - wykazać się doświadczeniem w projektowaniu i uruchomieniu co najmniej 2 kompostowni w oferowanej technologii o przepustowości co najmniej 20.000 Mg/rok każda. - wykazać się doświadczeniem w projektowaniu i uruchomieniu co najmniej 2 instalacji do segregacji odpadów o przepustowości co najmniej 40.000 Mg/rok na jedną zmianę każda. Uwaga: Wykonawca może wskazać dwóch Projektantów Technologów do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia. (3) Projektant Konstruktor musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do wykonania projektów obiektów budowlanych; - potwierdzić udział w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla dużych obiektów przemysłowych tj. obiektów o kubaturze co najmniej 30 000 m3; (4) Projektant inżynierii sanitarnej musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - wykazać się co najmniej 8-letnim doświadczeniem w projektowaniu robót z zakresu budowy obiektów i instalacji inżynierii sanitarnej; (5) Projektant konstruktor budowy maszyn i urządzeń musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne; - potwierdzić udział w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla linii technologicznej sortowni odpadów; (6) Kierownik Budowy musi spełniać następujące wymagania: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne; - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego; (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu na okres prowadzenia Robót) (b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia o wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu ograniczonego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zamówienia, których przedmiotem było: (i) dla Wykonawców składających Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część 1: wykonanie, obejmujące projektowanie i budowę co najmniej dwóch kompostowni z zastosowaniem technologii intensywnego i dynamicznego kompostowania odpadów biodegradowalnych wydzielonych mechanicznie (ii) dla Wykonawców składających Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część 2: wykonanie, obejmujące projektowanie i budowę co najmniej dwóch instalacji do segregacji odpadów o przepustowości co najmniej 40.000 Mg/rok na jedną zmianę każda; (iii) dla Wykonawców składających Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Część 1 i Część 2: Wykonawcy składający ofertę na obie Części zamówienia warunki muszą spełniać łącznie warunki podane dla Części 1 i dla Części 2, określone powyżej w podpunktach (i) i (ii). W odniesieniu do każdej Części zamówienia (Części 1 i Części 2): 1. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w p. .I, .II, i .III. 2. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu nie więcej niż pięciu (5) Wykonawców. 3. W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki minimalne określone powyżej w p.III będzie większa niż pięć (5), Zamawiający zastosuje dodatkową punktację. W takim przypadku do dalszego postępowania zostaną dopuszczeni ci Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów obliczoną w następujący sposób: za wykonanie zamówień (odpowiednio dla sortowni lub kompostowni) w liczbie 3, 4, 5 i więcej - przyznane będzie odpowiednio po jednym punkcie za każde zamówienie powyżej wymaganej ilości zamówień . Wyniki będą sumowane, dając ostateczną liczbę punktów otrzymaną przez danego Wykonawcę. Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców zajmie pozycję piątego Wykonawcy, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich Wykonawców, którzy zajmą tę pozycję.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Koszty eksploatacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 14:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie zamawiającego: EKO DOLINA Sp. z o.o. , sekretariat Spółki, Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE, z Funduszu Spójności: Decyzja Komisji Europejskiej z dnia 19 grudnia 2006 zmieniająca decyzję PH/2001/900 dotyczącą przyznania pomocy dla Projektu Gospodarka Odpadami dla Doliny Redy i Chylonki, CCI nr 2000/PL/16/P/PE/002. 2. Czas trwania zamówienia określony w p. II.3 Ogłoszenia o zamówieniu jest jednakowy dla Części 1 i dla Części 2 i określa się go następująco: Czas trwania zamówienia (Kontraktu) dla każdej z Części wynosi maksymalnie 30 miesięcy i obejmuje: Czas na Ukończenie (18 miesięcy od Daty Rozpoczęcia, przy czym za Datę Rozpoczęcia uważa się datę podpisania Kontraktu, tzn. datę udzielenia zamówienia) oraz Okres Zgłaszania Wad (12 miesięcy od daty wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia). Czas na Ukończenie oraz Okres Zgłaszania Wad podane są w Załączniku do Oferty. Okres gwarancji i okres rękojmi jest jednakowy dla Części 1 i dla Części 2. Okresy gwarancji określone zostały w Programie funkcjonalno-użytkowym a okres rękojmi w Warunkach Szczególnych Kontraktu, oba okresy liczone będą od daty wystawienia Świadectwa Wykonania. 3. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Wzory dokumentów (Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wzorami załączników, m.in. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i wykazów) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.ekodolina.pl 4. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną. Termin, miejsce i inne szczegóły zostaną podane w Zaproszeniu do składania ofert.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH: PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach II etapu rozbudowy Zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina w Łężycach. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części: CZĘŚĆ 1: PROJEKTOWANIE I BUDOWA KOMPOSTOWNI ODPADÓW. Zamówienie obejmuje projektowanie i budowę, a także roboty odtworzeniowe, Próby Końcowe (na które składają się próby przedrozruchowe, próby rozruchowe i ruch próbny), szkolenie personelu, nadzór nad Próbami Eksploatacyjnymi, oraz usunięcie wszelkich wad w Robotach. Wykonawca wykona także wszelkie czynności niezbędne do oddania Robót do eksploatacji i uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (w tłumaczeniu SIDIR). Roboty winny zostać zaprojektowane, wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają uprawnienia wymagane polskim prawem i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 3) Zakres lub wartość Przedmiot Części 1 zamówienia obejmuje: (a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: kompletnego Projektu Budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków, projektów wykonawczych, projektu organizacji Robót, dokumentacji i opracowań wymaganych przez prawo ochrony środowiska oraz wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; (b) budowę kompostowni odpadów o przepustowości 30.000 Mg/rok; kompostownia winna być tak zaprojektowana i zbudowana by umożliwić także stabilizację odpadów poprzez biologiczne suszenie odpadów w ilości 60 000 Mg/rok. (c) wykonanie niezbędnych sieci, instalacji i infrastruktury; (d) dostarczenie i montaż urządzeń i wyposażenia kompostowni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.00.00-5, 45.25.38.00-3, 74.23.20.00-4, 74.23.23.20-3, 74.14.21.20-3, 74.14.21.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. KOSZTY EKSPLOATACJI - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROZBUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW EKO DOLINA W ŁĘŻYCACH: PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach II etapu rozbudowy Zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina w Łężycach. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części: CZĘŚĆ 2: PROJEKTOWANIE I ROZBUDOWA SORTOWNI ODPADÓW. Zamówienie obejmuje projektowanie i budowę, a także roboty odtworzeniowe, Próby Końcowe (na które składają się próby przedrozruchowe, próby rozruchowe i ruch próbny), szkolenie personelu, nadzór nad Próbami Eksploatacyjnymi, oraz usunięcie wszelkich wad w Robotach. Wykonawca wykona także wszelkie czynności niezbędne do oddania Robót do eksploatacji i uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (w tłumaczeniu SIDIR). Roboty winny zostać zaprojektowane, wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają uprawnienia wymagane polskim prawem i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 3) Zakres lub wartość Przedmiot Części 2 zamówienia obejmuje: (a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: kompletnego Projektu Budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków, projektów wykonawczych, projektu organizacji Robót, dokumentacji i opracowań wymaganych przez prawo ochrony środowiska oraz wszelkich innych dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie; (b) rozbudowę budynku sortowni o dodatkową powierzchnię ok 2000 m2; (c) rozbudowę linii technologicznej sortowni dla uzyskania przepustowości sortowni 50.000 Mg/rok do 100.000 Mg/rok (przy pracy dwuzmianowej); (d) wykonanie niezbędnych sieci, przyłączy, dróg, placów oraz pozostałych instalacji i infrastruktury; (e) dostarczenie i montaż urządzeń i wyposażenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.00.00-5, 74.23.20.00-4, 74.23.23.20-3, 74.14.21.20-3, 74.14.21.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. KOSZTY EKSPLOATACJI - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.