Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Kraków: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 219547 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik, ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4233695, fax 012 6319480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 20 sztuk komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, zakup i dostawa 20 sztuk monitorów ekranowych LCD, zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej sieciowej, zakup i dostawa 3 sztuk drukarek laserowych, zakup i dostawa 1 sztuki drukarki kodów paskowych wraz z dwoma czytnikami kodów paskowych, zakup i dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzp. potwierdzone następującymi dokumentami: 1. Oświadczeniem o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert umożliwiającymi między innymi identyfikacje osób reprezentujących firmę. 3. Oświadczeniem, iż nie zachodzą warunki określone w art.24 ustawy pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty wymienione w punktach 2 i 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczanego dokumentu przez Wykonawcę, osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w punktach 1, 3 muszą być złożone w formie oryginałów. Pełnomocnictwo do reprezentacji musi być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą mogą potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poprzez złożenie zamiast dokumentów wskazanych w pkt.2 dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajacych że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem iż jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których jest mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik Dział Spraw Ogólnych - VI piętro pokój 601 ul.Krowoderskich Zuchów 2 31 - 272 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik Dział Spraw Ogólnych - VI piętro pokój 601 ul.Krowoderskich Zuchów 2 31 - 272 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie numer 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 20 sztuk komputerów biurowych wraz z oprogramowaniem, zakup i dostawa 20 sztuk monitorów ekranowych LCD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.24.14.00-4, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie numer 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej sieciowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie numer 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 3 sztuk drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie numer 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki drukarki kodów paskowych wraz z dwoma czytnikami kodów paskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 29.86.20.00-9, 29.85.26.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie numer 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 29.83.64.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.