To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Byczyna: Kredyt długoterminowy do kwoty 1.958.929,95 zł. z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na zadanie pn Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach
Numer ogłoszenia: 219563 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184761 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy do kwoty 1.958.929,95 zł. z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na zadanie pn Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości do 1.958.929.95 zł. (słownie: jeden milion dziewięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia dziewięć 95/100 PLN) z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków Unii Europejskiej - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach. Źródłem, z którego zostanie spłacony kredyt będzie pomoc przyznana Gminie Byczyna na warunkach określonych w umowie nr RPOP.01.01.01-16-006/11-00 zawartej pomiędzy Gminą Byczyna a Samorządem Województwa Opolskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 01.00.00- Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu. Działania 01.01.00 - Rozwój przedsiębiorczości, Poddziałania 01.01.01. - Wsparcie instytucji otoczenia biznesu. Warunku udzielenia, obsługi i spłaty kredytu: 1. Okres spłaty kredytu: do 31 grudnia 2015 roku, 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo refundacji z kwoty udzielonego kredytu już poniesionych kosztów na w/w zadania, 3. Spłata odsetek następować będzie: do 20 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2013 r. 4. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o zmienną stawkę WIBOR 1M ogłaszaną dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzający okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Wypłata kredytu następować będzie w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.12.2014 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego zgodnie z przedstawionym harmonogramem: - do kwoty 69.105,68 zł. w roku 2013, - do kwoty 1.889.824,27 zł. w roku 2014. Terminy wypłaty transz mogą ulec zmianie, w zależności od terminowości realizacji umowy z Wykonawcą w/w zadania. 6. Kredytobiorcy będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 7. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytuły udzielenia kredytu. 8. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów, za wcześniejszą spłatę kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Wołczynie, Ul. Opolska 5, 46-250 Wołczyn, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38885,20
Oferta z najniższą ceną: 38885,20 / Oferta z najwyższą ceną: 43453,36
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.