Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Kraków: Remont dachu i remont schodów zewnętrznych
z podestem przed wejściem do budynku Międzyszkolnego Basenu
Pływackiego Kraków -Śródmieście , ul. Francesco Nullo 23
Numer ogłoszenia: 219588 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków-Śródmieście , ul. płk. Francesco Nullo 23, 31-545 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 418 63 02, faks 0-12 418 63 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków-Śródmieście.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i remont schodów zewnętrznych z podestem przed wejściem do budynku Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście , ul. Francesco Nullo 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : a) remont pokrycia dachu nad basenem ( wyłącznie nad pomieszczeniem basenu) Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku 32,983m2; rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy, 1 warstwa 739,96m2; rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy, warstwa następna 633,60 m2 ; wymiana deskowania na ogniomurach 78,800 m; przygotowanie podłoża 724,800m2; montaż klinów styropianowych wyoblających 5x5 cm , kliny oklejone papą 82,810 m ;pokrycie dachów papą termozgrzewalną, 2-warstwowe 633,60m2; pokrycie dachów papą termozgrzewalną, 1-warstwowe 91,200 m2 ;pokrycie obróbek z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej 52,258m2 ; montaż listwy dociskowej; wykonanie i montaż obróbki z blachy ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm 31,60m2; wywóz materiałów z rozbiórki. b) remont schodów zewnętrznych z podestem przed wejściem do budynku 1.Rozbiórka nawierzchni podestów i schodów: rozebranie posadzek i okładzin z płytek ceramicznych; zerwanie wylewek na podestach 119,016m2; rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku 5,588m2; 2. Przygotowanie podłoży pod posadzki Obróbki blacharskie z blachy powlekanej (okapniki) 6,01m2; warstwy wyrównawcze pod posadzki, z betonu grubości 6cm, zatarte na gładko - Beton klasy min B-30 ( C-25) 117,784m2 ,wraz z zazbrojeniem siatką stalową - minimum grub. 4 mm oczko 10x10 cm ; wypełnienie szczelin dylatacyjnych w warstwach wyrównawczych 43,47m; odczyszczenie podłoży betonowych na schodach i pochylniach przez frezowanie wraz z przeczyszczeniem strumieniowo wodnym; wykonanie ręcznej reprofilacji schodów i pochylni zaprawą cementowo-polimerową do naprawy betonu konstrukcji; 3. Posadzki i elementy z żywic: Ułożenie posadzki antypoślizgowej żywicznej poliuretanowej czterowarstwowej z membramą elastyczną i posypką kwarcową zamkniętą barierą żywiczną 112,137m2 , na schodach 43,23mb, na pochylniach ( góra i boki) 5,077m2; zamknięcie boków wylewki ( wys. 6 cm) stykających się z blachą okapową posadzką żywiczną 29,75mb Proponowana kolorystyka odcienie szarości lub popielatego. 4. Remont balustrad: Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych; wykonanie i montaż balustrady z pochwytem stalowym, tarasowe - ocynkowane ( pochwyt i słupki RK50x50, wypełnienie pręty 50x7 mm) 39,60m; 5. Izolacje ścian fundamentowych: Rozebranie nawierzchni z kostki wibroprasowanej na podsypce piaskowej wraz krawężnikami i obrzeżami wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów wraz z odeskowaniem przykrycie wykopu balami drewnianymi wraz z rozbiórką; wykonanie pomostu drewnianego nad wykopem dla ruchu pieszego; odczyszczenie podłoża z resztek izolacji wraz ze zbiciem tynków i czyszczeniem termicznym płomieniem, powierzchnia 102,93m2; wykonanie tynków zwykłych kategorii II pod izolacje 99,792m2; wyk .izolacji pionowej z papy termozgrzewalnej, 2-warstwy 99,792m2; wyk. osiatkowania pasów (na połączeniach) wraz wyk. tynków zwykłych kategorii III, pasami na osiatkowaniu szerokości do 30cm,; zasypanie wykopów; odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8cm; 6. Tynki i nakrywy; Wykonie okładziny gzymsów i pasów z płyt granitowych z przygotowaniem podłoża , szerokość 54cm -7,60 m;. odbicia tynków z zaprawy cementowo-wapiennej 32,317m2; wyk. tynków zwykłych kategorii III na ścianach i ościeżach ; 7. Zabezpieczenie kabla zasilającego przy izolacji fundamentów: Zabezpieczenie kabla zasilającego biegnącego wzdłuż izolowanych ścian na czas robót; 8. Wywozy Wywiezienie gruzu wraz z opłatą za wysypisko. wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 4A i załącznik Nr 4B, do SIWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik Nr 6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i wykonywania tych czynności - która będzie pełniła obowiązki kierownika robót. Kierownik robót musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metoda tj. spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - załącznik Nr 2 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 2 B do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 3 B do SIWZ d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, e) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, f) kosztorysy ofertowe szczegółowe ( pełne) sporządzone ściśle wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót ( zał. Nr 4A, 4B, ) i wytycznymi zawartymi w pkt. X SIWZ. Cena brutto zawarta w ofercie winna być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisana do formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. Cena może być tylko jedna.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków -Śródmieście, ul. Francesco Nullo 23- w sekretariacie- parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 08:30, miejsce: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków -Śródmieście, ul. Francesco Nullo 23- w sekretariacie- parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ można odebrać w Międzyszkolnym Basenie Pływackim w od poniedziałku do piątku w godz.10-12 w sekretariacie- parter. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Basenu www.mbp.krakow.pl Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Senatorskiej 12" oraz "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.