eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego- mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Ośno Lubuskie: Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego- mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 219601 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie , ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax. 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego- mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, dotąd nie rejestrowanego, pojazdu - mikrobusu, który w wersji standardowej jest pojazdem 9-cio miejscowym (8 pasażerów + kierowca), przeznaczonego do przewozu niepełnosprawnych uczniów, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim oraz innych osób niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie gminy Ośno Lubuskie. Parametry techniczne jakie powinien spełniać oferowany samochód: - fabrycznie nowy 2008 r.; - wysokość samochodu min. 140 cm (wewnątrz); - rozstaw osi min 3400 mm; - lakier akrylowy - bordowy lub granatowy lub ciemnozielony; - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 96 KM norma EURO 4; - pojemność silnika: od 1900 cm3 do 2800 cm3; - oryginalne kombi 9 osobowe; - homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe; - homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych. Z wyposażeniem: - centralny zamek z pilotem; - izolacja dźwiękowo-termiczna; - autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe; - wspomaganie układu kierowniczego; - ogrzewanie postojowe Vebasto; - układ hamulcowy z ABS; - hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu; - systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP; - niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem; - napęd na koła przednie; - obrotomierz elektroniczny; - skrzynia biegów mechaniczna: 5 lub 6; - dźwignia zmiany biegów w formie joysticka; - klimatyzacja z manualną regulacją; - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera; - pasy bezpieczeństwa z napinaczami; - zagłówki z regulacją wysokości; - oryginalne tapicerowanie producenta przedziału pasażerskiego (podsufitka, boczki do wysokości dachu, nadkola), siedzenia tapicerowane materiałem (nie skóra); - regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach; - zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy; - całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne; - wycieraczki szyby przedniej z dwustopniową regulacją prędkości i spryskiwaczem; - szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń; - przesuwne prawe drzwi boczne; - tylne drzwi dwuskrzydłowe, z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem; - czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa; - stopień wejściowy boczny oświetlony; - oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy; - drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział; - uchwyty wejściowe w kabinie kierowcy i w przedziale pasażerskim po prawej stronie; - regulowane szyby elektryczne z przodu; - fotel kierowcy z regulacją; - podwójne siedzenie pasażerskie z przodu; - wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe; - składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy; - wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe; - sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach; - lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu; - reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu; - halogeny przednie przeciwmgielne; - trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu; - przygotowanie do montażu radia - antena; - głośniki w drzwiach kabiny kierowcy; - radioodtwarzacz CD; - opony zimowe + felgi : - 4szt; - gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe; Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: - fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu; - długość za ostatnim rzędem foteli min. 110 cm; - wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa; - schowek - miejsce (pojemnik na pasy); - szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu; - komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn; - dwupunktowe pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim; - najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka do pojazdu; - znakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych). Ponadto Zamawiający wymaga: - co najmniej 2-letniej gwarancji bez limitu kilometrów na silnik i podzespoły; - co najmniej 3-letniej gwarancji na lakier; - co najmniej 10 -letniej gwarancji na perforację nadwozia; - autoryzowany serwis w promieniu 100 km od Ośna Lubuskiego. Dostawa pojazdu do Ośna Lubuskiego na ul. Rynek 1 na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy); 3. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 PLN netto. 4. Dysponują środkami na samodzielne sfinansowanie zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN . Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców do uzupełnienia oferty nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1) ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ; 2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy ( załącznik nr 2 do SIWZ); c) wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 PLN netto wraz z referencjami lub dokumentami potwierdzającymi jednoznacznie, że dostawy te zostały należycie; d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.